Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp Twente-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Det mest fantastiske er de mere eller mindre ikke eksisterende skader. Det må og skal bære frugt her i sæsonstarten at vi har en stor og fit trup klar til sæsonstart. Uagtet jeg ikke lige har sat mig ind i de kommende modstanderes status mht. skader og forestående salg, så er det I hvert fald mange sæsoner siden jeg kan mindes os være så afklarede efter en sommerpause. Der kommer selvfølgelig til at ske flere justeringer, men det ligner vi trods massiv udskiftning står med en slagkraftig trup af spillere i god form. Der er ikke lige udsigt til et par kampe med en centerback på venstre back eller andre lappeløsninger inden vi lige får fundet en afløser for noget vi har skilt os af med. Erstatningerne er klar, det lyder til de er i form og har god kvalitet. Den tendens er jeg vild med, men nu må vi se om det så også rækker i længden.
    Enig. Det er vel kun niveauet af kvalitet der er et spørgsmålstegn ..

Optimal start11 i sidste sæson:
    Hansen
    Grubbe. Bjørn. Slotsager. Aske.
    Tverskov. Manneh.
    Minteh. Frøkjær. Breum.
    Sabbi.

Nu:
    Hansen.
    Owusu. Bjørn. Slotsager. Aske.
    Manneh. Sven.
    Sabbi. Rami. Nouck.
    Turay.

Styrket??

I forsvaret en smule men med tanke på OBs ringe defensiv og Tverskov væk som bolværk havde jeg nok regnet med mere ..

Sven for Tverskov????

Regner med et salg af Sabbi og DonD som erstatning … som jo reelt er for Minteh ..

Rami for Frøkjær .. nok ok ..
    Nouck for Breum .. hmm ..

Turay for Sabbi .. indtil videre har ham ikke lydt super i træningskampene men ok til træning?

Kunne godt tåle en ny CB men det sker nok ikke når man allerede har hentet Sauli og ikke til start11 hvilket jeg ikke forstår noget af .. troede kun at man hentede til start11 .. og så Yaya ..

Og kunne i den grad tåle en ny venstrekant .. er Nouck virkelig blevet så meget bedre? Selven er hentet men det må være for fremtiden ..

Men er det er bedre HOLD og har en bedre (vinder)mentalitet kan det forhåbentligt rykke ..

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Det mest fantastiske er de mere eller mindre ikke eksisterende skader. Det må og skal bære frugt her i sæsonstarten at vi har en stor og fit trup klar til sæsonstart. Uagtet jeg ikke lige har sat mig ind i de kommende modstanderes status mht. skader og forestående salg, så er det I hvert fald mange sæsoner siden jeg kan mindes os være så afklarede efter en sommerpause. Der kommer selvfølgelig til at ske flere justeringer, men det ligner vi trods massiv udskiftning står med en slagkraftig trup af spillere i god form. Der er ikke lige udsigt til et par kampe med en centerback på venstre back eller andre lappeløsninger inden vi lige får fundet en afløser for noget vi har skilt os af med. Erstatningerne er klar, det lyder til de er i form og har god kvalitet. Den tendens er jeg vild med, men nu må vi se om det så også rækker i længden.
    Ja - sammenlignet med sidste års sæsonstart er det jo en fryd for øjet at se på tilstanden i truppen. Ikke mindst på skadesfronten som vel pt er ikke eksisterende i form af skader. Sammensætningen af truppen er vel også næppe set bedre i umindelige tider hvor der kæmpes godt og hårdt om alle pladser. Træningskampe er jo træningskampe og det ved vi alle, men en spirende optimisme er der rundt omkring og det er superdejligt. Samtidig er der hos mig en latent frygt for at når vi om ikke så lang tid igen møder bløde græsbaner igen løber ind i kaskader af skader som potentielt vil være endnu en omgang "dyre lærepenge" for OS&E samt tildels OK.

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af BoBoBaBa Se indlæg

Bestemt. Det er dog lidt et luksusproblem, Alm har her til sæsonstart, såfremt vi ikke løber ind i for mange skader. Lige nu er det vel Magnus Nielsen og Mucolli, som helt sikkert vælges fra, og så mangler Mickelson og Mihajlo vel nok lidt form. Godt arbejde af BW at have truppen så meget på plads her til første kamp.

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Desler på vej væk. Håber ikke det er DK

Men fedt hvis vi kunne få lidt flere uddannelses penge i kassen….
    De eneste klubber i DK pt, jeg kunne se kunne bruge ham er Viborg (hvis Gaaei ryger), Randers ( mangler vidst en back), måske Silkeborg.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Desler på vej væk. Håber ikke det er DK

Men fedt hvis vi kunne få lidt flere uddannelses penge i kassen….

Leave a comment:

• BoBoBaBa
    replied

Ja Så blev det også lidt nemmere at fravælge
    Bestemt. Det er dog lidt et luksusproblem, Alm har her til sæsonstart, såfremt vi ikke løber ind i for mange skader. Lige nu er det vel Magnus Nielsen og Mucolli, som helt sikkert vælges fra, og så mangler Mickelson og Mihajlo vel nok lidt form. Godt arbejde af BW at have truppen så meget på plads her til første kamp.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Jeg glemmer det sgu også hele tiden. Der har været mange regelændringer :)
    Ja Så blev det også lidt nemmere at fravælge

Leave a comment:

• BoBoBaBa
    replied

my bad…
    Jeg glemmer det sgu også hele tiden. Der har været mange regelændringer :)

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Sidste sæson var det i hvert fald 20.
    my bad…

Leave a comment:

• Plum
    replied

Sådan har det været i noget tid, mener jeg da.
    Jup …

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...re-paa-baenken

Leave a comment:

• BoBoBaBa
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

9 på bænken?
    Sådan har det været i noget tid, mener jeg da.

Leave a comment:

• Plum
    replied

Man må have 20 med i truppen, ikke? Hvis det er tilfældet, er det Magnus Nielsen og så fire markspillere, der ikke kommer med. Men ja, det bliver svært at vælge, hvem der skal udelades.
    9 på bænken? Ja .. har lige tjekket at det var der insidere kamp mod FCM ..
    Last edited by Plum; 14-07-2023, 19:22.

Leave a comment:

• BoBoBaBa
    replied

Er det ikke kun 18?
    Sidste sæson var det i hvert fald 20.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

Tror nu egentlig nok at Bashkim kan komme til spilletid - hvis ikke Buya præsterer fra start
    Jeg tror at Sabbi står før de andre. Specielt hvis Don D gør det godt til træning

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Man må have 20 med i truppen, ikke? Hvis det er tilfældet, er det Magnus Nielsen og så fire markspillere, der ikke kommer med. Men ja, det bliver svært at vælge, hvem der skal udelades.
    Er det ikke kun 18?

Leave a comment:

Working...
X