Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp Twente-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Bobolarsen
    replied
    Luca gør en fin figur so far

Leave a comment:

• Jebola
    replied
    Jeg er enig - vi skal have en topklasse cm ind ved sidennaf Slotsager og en rutineret vb - hvis pengepungen rækker bær vi også have en kvalificeret mand til at presse Rami - han har været gid hidtil - men har ikke slået til i dag og vi har reelt ingen alternativ i truppen - jeg regnet ikke Mucolli som kvalificeret

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    hvor lang er den træningskamp? kan ikke helt finde ud af den timer de køre med på stream...

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
    Den positive vinkel er vel at BW ser allerede nu, at der skal handles, og det skal der til alle kæder.
    Der er blevet handlet... Så må vi så se om de viser sig at være gode nok. Men BW kan i hvert fald ikke gøre noget ved, at vi rent taktisk gør det samme hver eneste gang, og at vi bare alt for ofte kommer til at blive udstillet i vores naivitet. Uanset hvor meget trænerne vrider sig, så får vi ikke spillere ind med top 3 niveau i Superligaen, de er nødt til at kunne gøre mere med mindre.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Udskiftninger gør os ikke dårligere - tvært imod.
    Måske skulle Alm tænke sig om hvem er første og hvem er andet hold.

Leave a comment:

• Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
    Et pat fine glimt fra Luca og Selven - men Twente har også sat kadencen ned og godt for det.
    Selvén har altså nogle RIGTIG spændende egenskaber

Leave a comment:

• Jebola
    replied
    Et pat fine glimt fra Luca og Selven - men Twente har også sat kadencen ned og godt for det.

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied
    Tipsbladet kaldte vores indkøb global leverpostej. Jeg jar hele tiden afholdt mig fra at dømme, da jeg synes, det kan blive både fugl og fisk.

I dag mod en god modstander er det dårligt, og som det ser ud nu, mangler vi en god midterforsvarer, vb, 10er (et fint touch nytter ikke, hvis man ikke er på bolden og skaber noget) og en 9er.

Lad os håbe, det bliver bedre. Vi har trods alt skiftet et halvt hold.

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Godt det er en træningskamp. Bekymrende Alm ikke kan få sat skik på den defensiv i sit system. Det er jo ikke bare de fire bagerste som sejler. Det er hele korthuset, så snart en modstander som Twente formår at sætte 4 pasninger sammen udenom vores pres. Det skal der simpelthen komme styr på.
    Og det er sådan set derfor, jeg tvivler på Alm. Han formår simpelthen ikke at hæve vores bundniveau med sin taktik og hans dispositioner.

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
    Den positive vinkel er vel at BW ser allerede nu, at der skal handles, og det skal der til alle kæder.
    Jeg føler nu stadig at vi burde hente en stærk cf'er ind til at spille ved siden af Slots. Bjørn virker godt nok sløj / langsom i denne kamp. Jeg er stor fan af Ivan, men det er svært at vurdere hans niveau når han har været så meget ude. Sauli har jeg ikke været imponeret af. Hvis vi kunne få Barrett og en stærk CF'er - så tror jeg det ville være helt godt

Leave a comment:

• Bossy
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Andreas Alm og hans stab er bare for taktisk naive. Du kan ikke spille på den der måde, når du møder hold der individuelt er klart dygtigere.
    Heldigvis for dem, så er den slags omkostningfrit i OB hvis bare vi ikke rykker ned

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Godt det er en træningskamp. Bekymrende Alm ikke kan få sat skik på den defensiv i sit system. Det er jo ikke bare de fire bagerste som sejler. Det er hele korthuset, så snart en modstander som Twente formår at sætte 4 pasninger sammen udenom vores pres. Det skal der simpelthen komme styr på.

Leave a comment:

• Jebola
    replied
    Vi er her jo ikke for at vinde - men for at trykprøve vores opstilling og relationerne inden premieren - det skal jeg så lige love for at vi har fået

Leave a comment:

• jojo
    replied

Leave a comment:

• El New York
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Andreas Alm og hans stab er bare for taktisk naive. Du kan ikke spille på den der måde, når du møder hold der individuelt er klart dygtigere.
    Præcis.

Leave a comment:

Working...
X