Godt det er en træningskamp. Bekymrende Alm ikke kan få sat skik på den defensiv i sit system. Det er jo ikke bare de fire bagerste som sejler. Det er hele korthuset, så snart en modstander som Twente formår at sætte 4 pasninger sammen udenom vores pres. Det skal der simpelthen komme styr på.
Og det er sådan set derfor, jeg tvivler på Alm. Han formår simpelthen ikke at hæve vores bundniveau med sin taktik og hans dispositioner.
MvH ChrisOB
1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Tipsbladet kaldte vores indkøb global leverpostej. Jeg jar hele tiden afholdt mig fra at dømme, da jeg synes, det kan blive både fugl og fisk.
I dag mod en god modstander er det dårligt, og som det ser ud nu, mangler vi en god midterforsvarer, vb, 10er (et fint touch nytter ikke, hvis man ikke er på bolden og skaber noget) og en 9er.
Lad os håbe, det bliver bedre. Vi har trods alt skiftet et halvt hold.
Udskiftninger gør os ikke dårligere - tvært imod.
Måske skulle Alm tænke sig om hvem er første og hvem er andet hold.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Den positive vinkel er vel at BW ser allerede nu, at der skal handles, og det skal der til alle kæder.
Der er blevet handlet... Så må vi så se om de viser sig at være gode nok. Men BW kan i hvert fald ikke gøre noget ved, at vi rent taktisk gør det samme hver eneste gang, og at vi bare alt for ofte kommer til at blive udstillet i vores naivitet. Uanset hvor meget trænerne vrider sig, så får vi ikke spillere ind med top 3 niveau i Superligaen, de er nødt til at kunne gøre mere med mindre.
Jeg er enig - vi skal have en topklasse cm ind ved sidennaf Slotsager og en rutineret vb - hvis pengepungen rækker bær vi også have en kvalificeret mand til at presse Rami - han har været gid hidtil - men har ikke slået til i dag og vi har reelt ingen alternativ i truppen - jeg regnet ikke Mucolli som kvalificeret
Er der nogen med indsigt hos staben der ved hvordan man ser Ivan? ser man ham som første/andetvalg, eller ser man Bjørn er foran ham i køen? Det er jo lidt svært at vurdere hans plads i hierakiet når han har været skadet så længe
hvor lang er den træningskamp? kan ikke helt finde ud af den timer de køre med på stream...
45/60 minutter
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment