Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp Twente-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• jojo
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Også en ouchhhhh til Tongya og Mucolli som ikke kom ind igår.
    Selvén foran Tongya? Det ligner det
    Mucolli er 100% ikke i OB om 1,5 måned

Hvad med HC? Væk eller skadet? Nok mest det sidste
    Jeg er enig i at Mucolli står bagerst, men jeg forstår ikke dispositionerne omkring Tongya.
    Håber Selven lærer at tage bolden med ind i feltet, fremfor at stoppe ved feltet og drible ind i banen, for så bare at lægge bolden af.
    Kjerrumgaard synes jeg minder en del om Helenius, men måske bare mig.
    Sæt nu for hulen Sabbi ind på den 9er, på den position er han klart den bedste der ligenu er i truppen.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Også en ouchhhhh til Tongya og Mucolli som ikke kom ind igår.
    Selvén foran Tongya? Det ligner det
    Mucolli er 100% ikke i OB om 1,5 måned

Hvad med HC? Væk eller skadet? Nok mest det sidste

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Nope, jeg siger resultatet er fløjtende ligegyldigt i begge kampe.
    Jeg har stadig til gode at se der er et hold der får tildelt et ekstra point i turneringen fordi de har vundet deres træningskampe.
    Resultatet uanset hvad er ærgerligt (ikke helt ligegyldigt) i det at det jo viser at der er pænt stykke vej endnu inden vores nye og bærende kræfter er helt spillet ind i løbemønstre, og øvrige relationer. Jeg er helt med på at Twente er et klasse hold som vil vinde over selv de stærkeste hold i SL. Der er næppe råd til endnu en sløj start på sæsonen hvor nervøsiteten og usikkerheden vil brede sig og spillet bliver forkrampet.

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Så du sammenligner denne kamp med, når vi spiller mod Horne/Krogsbølle ?
    Nope, jeg siger resultatet er fløjtende ligegyldigt i begge kampe.
    Jeg har stadig til gode at se der er et hold der får tildelt et ekstra point i turneringen fordi de har vundet deres træningskampe.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Koldt vand i blodet, gutter. Twente er er af de mest formstærke hold i Holland. Tjek lige deres statistik.
    https://us.soccerway.com/teams/nethe...wente-65/1522/ og gå lige en side tilbage. De er jo på Ajax-niveau. Man fatter dig ikke matchet i en træningskamp. Det er jo helt skævt. De spiller mod Hammerby i ConfL kval lige om lidt. De ville nok gerne møde et skandinavisk hold.
    Ja, Tvente var virkelig stærkt. Og kampen viste ret tydeligt hvor vi er langt bagud. Det var meget no-look-bold med præcise one-touch-afleveringer i Tventes spil. De har klare mønstre i deres spil og den boldførende ved bare hvor medspillere positioner sig og løber. Og deres spil bliver meget hurtigt fordi bolden løber hurtigt. Hvis vi spiller hurtigt så sker det i første linje pga hurtige ben men ikke pga af mønstre, klare løbeveje og indspillet positionering. Vores spil bliver hæmmet fordi det ser ofte ud som vores boldførende skal førtst kigge og orientere sig hvordan medspillere er og vil løbe hen. Derfor er det mest kun hurtige kontra som bygger på den individuelle speed af enkelte spiller vi kan skabe farlige situationer med.
    Nu kan man sige at der er mange nye spiller og holdet skal først spilles tilsamen men problemet viste sig allerede over de sidste to sæsoner og trænerteamer skulle kigge indad om det virkelig er god nok.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Koldt vand i blodet, gutter. Twente er er af de mest formstærke hold i Holland. Tjek lige deres statistik.
    https://us.soccerway.com/teams/nethe...wente-65/1522/ og gå lige en side tilbage. De er jo på Ajax-niveau. Man fatter dig ikke matchet i en træningskamp. Det er jo helt skævt. De spiller mod Hammerby i ConfL kval lige om lidt. De ville nok gerne møde et skandinavisk hold.

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied
    Når man har et hold med så mange udenlandske spillere, så falder hammeren også bare. Hvis vi igen og igen skal spille om 6-9-pladsen, så kan vi lige så godt gøre det med eget avl + lidt krydderi.

Når man i vildskab henter den ene efter den anden udenlandske spiller, så skal det give mening resultatmæssigt.

Vi må se. Det kan i den grad gå begge veje, og kulturen kan hurtigt blive tynd.

Leave a comment:

• andlox
    replied

Om vi vinder eller taber er gabende ligegyldigt, sommerkampe mod ørns hold partner, træningskampe og andre Tivoli gøgler kampe er ubetydelige.
    Men den måde vi blev kørt over var desværre ret skræmmende. Og det desværre til et mønster at vi ikkke har den professionalitet at undgå en debakel hvis modstanderen er klar bedre end os. Vi forholder os alt for ofte zom hæmrende naiv og fortsætter med hvad bare ikke fungerer i sted af at skifte taktikken og prøve at finde noget mere stabilitet. Trænerteamet viser sig der alt for ofte som alt for taktisk limiteret.
    Last edited by andlox; 15-07-2023, 19:04.

Leave a comment:

replied

Om vi vinder eller taber er gabende ligegyldigt, sommerkampe mod ørns hold partner, træningskampe og andre Tivoli gøgler kampe er ubetydelige.
    Så du sammenligner denne kamp med, når vi spiller mod Horne/Krogsbølle ?

Leave a comment:

• pnl
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Jo, men han kunne også havde afsluttet tidligere.
    eller spillet bolden skråt bagud til Turay, som stod helt fri inde foran målet, men Sabbi bliver aldrig en holdspiller i OB, jeg håber han finder en anden klub, som kan lære ham , at fodbold er en holdsport.

Leave a comment:

• ForzaLazio
    replied

Uha der tager du grueligt fejl. Resultaterne er gabende ligegyldige. Men spillet, tendenser, relationer, form, indstilling osv. giver et godt billede på tingenes tilstand, når modstanden er rimelig.

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Forfærdelig kamp. Og ringe taktisk setup af Alm eller ej - så er det stadig 3 mål hvor Aske blev fuldstændigt overspillet i venstresiden og 2 mål hvor Martin Hansen spiller den lige i fødderne på en modspiller foran feltet. Det er muligt, de har fået at vide, at de skal positionere sig sådan og spille bolden sådan ud lige meget hvor umuligt det virker, men jeg tvivler da.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg

Følg nu med! Vores dygtige erfarne keeper der lige har skiftet navn. Jensen, Hansen, same same.
    Det er da kun 20-23 år siden vi havde en Martin Jensen mellem stængerne
    Jeg så nu kun 1…. Men det gik også stærkt på et tidspunkt..
    Så Aske involveret i 3 og jeg så Manneh koste 2…
    Det var en hård dag på kontoret

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Hvem er Martin Jensen?
    https://www.youtube.com/watch?v=ginBV6aeVlc

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
    Så fik vi snydt Randers, nu tror de vi er dårlige inden vi skal møde dem.
    SÅ måske er genialt træk af Alm.
    Håber kun vores spiller tror det ikke også....

Leave a comment:

Working...
X