Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB q

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Striwetforlivet!
    replied
    Der kommer også flere og flere af hunkøn ude på stadion. Det er sgu kun hyggeligt, fodbolden er for alle.

Leave a comment:

• Christian89
    replied
    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    Jeg er 100% ligeglad med om OB har et kvindehold i fodbold. Jeg kommer aldrig til at se en kamp alligevel - ligesom jeg heller ikke ser Odense håndbold spille. Det er bare et ligestillingsfremstød som alle kører p.t. Men jeg gider satme ikke se damefodbold
    Og det står dig jo helt frit for.

men som far til en datter på lige under to år, glæder jeg mig da over, at kunne tage hende med på stadion, ikke kun når mændene spiller, men også når kvinderne spiller. Forhåbentligt kan det være med til at skabe rollemodeller hun kan spejle sig i, og forsikre hende om, at fodbold ikke er et spil for mænd og fædre, men for alle.

personligt vil jeg hellere se mændende spille, men i det her tilfælde, handler det ikke kun om mig.

Kald det (lettere nedladende) et ligestillingsfremstød, men jeg glæder mig personligt over, at OB fremover kan række ude til de sidste 40-50% af befolkningen på øen, og få dem med i fællesskabet omkring Danmarks fedeste klub.

jeg håber SfÅ, Fyens, OBstruktion og flere andre relevante fanmedier griber stafetten og bidrager til 100% Odense Boldklub nørderi på tværs af køn.

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

Som kommentar til dette:

Københavnstinker
    Københavnstinker

i dag, 12:58
    Jeg er 100% ligeglad med om OB har et kvindehold i fodbold. Jeg kommer aldrig til at se en kamp alligevel - ligesom jeg heller ikke ser Odense håndbold spille. Det er bare et ligestillingsfremstød som alle kører p.t. Men jeg gider satme ikke se damefodbold​
    Okay, min minifredagsjoke faldt fuldstændig til jorden

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

Du forveksler profilen med min :D.
    Altid på jagt efter opmærksomhed. Pas nu bare din pølsevogn Madsen :D

Leave a comment:

• Superior
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Øøøhhh... hvordan skal den forstås...
    Som kommentar til dette:

Københavnstinker
    Københavnstinker

i dag, 12:58
    Jeg er 100% ligeglad med om OB har et kvindehold i fodbold. Jeg kommer aldrig til at se en kamp alligevel - ligesom jeg heller ikke ser Odense håndbold spille. Det er bare et ligestillingsfremstød som alle kører p.t. Men jeg gider satme ikke se damefodbold​

Leave a comment:

• Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

Men nu er du jo heller ikke OB fan, så det går nok og jeg tænker ikke at de kommer til at mangle din opbakning

Jeg vil prøve at følge dem så meget som muligt. Kvindefodbolden er i en rivende udvikling og selvfølgelig skal vi have striwede kvinder igen. Jeg glæder mig til at få sat nogle navne og ansigter på truppen
    Du forveksler profilen med min :D.

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied
    Jeg er 100% ligeglad med om OB har et kvindehold i fodbold. Jeg kommer aldrig til at se en kamp alligevel - ligesom jeg heller ikke ser Odense håndbold spille. Det er bare et ligestillingsfremstød som alle kører p.t. Men jeg gider satme ikke se damefodbold
    Det er altså en lidt rigid (og ret uinteressant) tankegang i år 2023

Altså, come on.

Leave a comment:

• Jebola
    replied
    Jamen så er du da også den helt rette til at kommentere

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

Hvor er det godt kommenteret. OB udvikler sig og det skal vi være stolte og glade for, om “nogen” så ikke magter at slæbe sin krop hen for at se en damekamp, er mig fuldstændig ligegyldig. Vi er så mange andre, der gerne vil støtte op, både fysisk og interesseskabende.
    Øøøhhh... hvordan skal den forstås...

Leave a comment:

• Superior
    replied

Men nu er du jo heller ikke OB fan, så det går nok og jeg tænker ikke at de kommer til at mangle din opbakning

Jeg vil prøve at følge dem så meget som muligt. Kvindefodbolden er i en rivende udvikling og selvfølgelig skal vi have striwede kvinder igen. Jeg glæder mig til at få sat nogle navne og ansigter på truppen
    Hvor er det godt kommenteret. OB udvikler sig og det skal vi være stolte og glade for, om “nogen” så ikke magter at slæbe sin krop hen for at se en damekamp, er mig fuldstændig ligegyldig. Vi er så mange andre, der gerne vil støtte op, både fysisk og interesseskabende.

Leave a comment:

replied

Værsgo, så har du noget at bruge weekenden på

https://www.odenseq.dk/hold/1-division/truppen/

Leave a comment:

• Oblisk
    replied

Leave a comment:

• Mhjortebjerg
    replied
    Fred være med det - og jeg har heller ikke selv set en eneste kvindekamp i mit liv.

Men det er ovenud positivt at klubben vokser og bliver synonym med både Odense, fodbold og lokal-liv.

Leave a comment:

• Københavnstinker
    replied

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Pisse fedt - og på tide!

De baner skal bare laves, det er simpelthen en joke.
    Lyder det ikke til at de fortsætter med at træne i Marienlyst? Tvivler stærkt på at der er bane tid og træningsforhold til dem i Ådalen.
    Så det er nok kun banen på stadion de kommer til at bruge. Men ja. Den haster… Meget

Leave a comment:

Working...
X