Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Johannes Selvén

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

    OB er så langt nede i fødekæden, at de bedste spillere først kan ende i OB, når alle deres andre muligheder er glippet. Sådan er det bare.
    Jaaa jooo. Sådan er det jo for alle. Specielt hvis man ikke har penge. Men det har vi jo nu. Og vi behøver jo ikke at gå efter spillere som FCK drømmer om. Mindre kan også gøre det. Hvis Owuso kommer og lukker vores back problem foreløbigt(altså at så må en af HB være backup for Aske), så mangler man vel kun 2 spillere før at man har nået sit foreløbige mål. En centerback og en 6`er. Det burde være økonomisk ansvarligt at smide 4-6 mill efter et par profiler et sted.
    Kan nævne utallige eksempler på hvad man kan få for de penge når det er den defensive del af banen

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Jaaa jooo. Sådan er det jo for alle. Specielt hvis man ikke har penge. Men det har vi jo nu. Og vi behøver jo ikke at gå efter spillere som FCK drømmer om. Mindre kan også gøre det. Hvis Owuso kommer og lukker vores back problem foreløbigt(altså at så må en af HB være backup for Aske), så mangler man vel kun 2 spillere før at man har nået sit foreløbige mål. En centerback og en 6`er. Det burde være økonomisk ansvarligt at smide 4-6 mill efter et par profiler et sted.
      Kan nævne utallige eksempler på hvad man kan få for de penge når det er den defensive del af banen
      Meget enig og sammenholdt med vi i sidste sæson faktisk smed vores top 6 chance i de første 5 runder, hvor vi slet slet ikke var klar. Tror godt gangsteren i det hvide tøj kan huske det….

      Synes både Owusu og Kraev den yngre lyder interessante og realistiske.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

        problemet - i det tænkte scenarie at man ikke henter, hvad der kan opfattes som "markante" forstærkninger / signings i en situation hvor man har penge på lommen.

        Som sagt; silly season og F5 knappen bliver flittigt brugt.
        Er det ikke aldeles naturligt at der spekuleres i både øst og vest i løbet at et transfervindue. Og lige så naturligt at man ud fra truppens nuværende styrke spekulerer i om vi bliver forstærket på de pladser, som man vurderer os svagest på. Man skæver selvsagt også til klubbens målsætning og vurderer ud fra den også.
        Når der er handlet 3, for de fleste af os, fuldstændig ukendte spillere, som af den ene eller anden grund er blevet kontrakt fri, så bliver der også gættet i vildskab på deres evner, upåagtet den ene engang var topscorer i allsvenskan.
        For mig at se er det faktum at de er ukendte, åkun med til at øge spekulationerne på om vi er forstærkede, især når vores hitrate er så lav som den er på indkøb.
        Last edited by Magge; 17-06-2023, 10:42.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg

          Hvorfor er det nu det store problem, at klubben har en målsætning, der hedder Top-6?
          Det er vel ikke et fuldstændigt urealistisk mål at have - netop, når der er så stort et midterfelt.
          En målsætning skal vel være det punkt, hvor vi er glade, hvis vi når det, og utilfredse, hvis vi IKKE når det.
          De seneste mange gange, har vi ikke nået det, og derfor har vi været utilfredse, fordi holdet har manglet det sidste, men derfor skal vi da ikke melde ud at vi har en målsætning, der hedder overlevelse. Det kan godt være, den så bliver opfyldt, men man kan vel godt tillade sig, at være skuffede, selv om klubben ikke lige leverer det ringeste resultat i 30 år, og rykker ned?

          Du tænker ikke at det lægger et unødigt pres på en trup som åbenlys ikke er god nok til at opfylde målsætningen?

          Prøv at spørge i spillertruppen om de mener ledelsens målsætning harmonerer med deres handlinger, eller om det er motiverende, eller hæmmende for spillerne at de konstant bliver holdt op på den top 6 streg.


          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg


            Du tænker ikke at det lægger et unødigt pres på en trup som åbenlys ikke er god nok til at opfylde målsætningen?

            Prøv at spørge i spillertruppen om de mener ledelsens målsætning harmonerer med deres handlinger, eller om det er motiverende, eller hæmmende for spillerne at de konstant bliver holdt op på den top 6 streg.

            Nej, Det gør jeg ærligt talt ikke.
            Kan heller ikke se, hvorfor du mener truppen åbenlyst ikke er god nok, til at opfylde målsætningen.
            I de sidste 4 sæsoner, hvor vi er endt i bund-6, er det blevet afgjort i allersidste spillerunde.
            I den netop overståede sæsom fik vi en elendig start med et point i de første 5 kampe. Ikke desto mindre, så var vi efter 22 runder, hvor man havde mødt samtlige hold ude og hjemme, placeret som nummer 6.... (rettelse: vi var ikke nr. 6 efter 22 runder, det var ved vinterpausen, vi lå nr 5(mener jeg) - min fejl)

            Prøv at spørge i spillertruppen, og det vil være motiverende eller hæmmende, hvis klubben på forhånd melder ud: "Vi er klar over at vi ikke har en trup, der kan være med i toppen, så vores målsætning er ikke at rykke ned"

            Spillerne skal have ros hver eneste dag, når de leverer en god indsats til træning. Efter hvad jeg har hørt, så er det en af de ting, trænerteamet er gode til.

            Og hvis man nu forestiller sig, at vi starter en sæson med at vinde de første par kampe, så er alt jo godt. Der er afstand ned til stregen
            Hvor skal motivationen til de høj-intense løb og glidende taklinger til træning, så komme fra? - Vi er jo fuldt ud tilfredse, hvis vi ikke leverer det værste resultat i 30 år.

            Det er Bjørn, Alm og resten af trænerteamet, og ledelsen, der skal stå på mål for om målsætningen bliver opfyldt eller ej.
            Last edited by Henning001; 17-06-2023, 11:44.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg

              Nej, Det gør jeg ærligt talt ikke.
              Kan heller ikke se, hvorfor du mener truppen åbenlyst ikke er god nok, til at opfylde målsætningen.
              I de sidste 4 sæsoner, hvor vi er endt i bund-6, er det blevet afgjort i allersidste spillerunde.
              I den netop overståede sæsom fik vi en elendig start med et point i de første 5 kampe. Ikke desto mindre, så var vi efter 22 runder, hvor man havde mødt samtlige hold ude og hjemme, placeret som nummer 6.... (rettelse: vi var ikke nr. 6 efter 22 runder, det var ved vinterpausen, vi lå nr 5(mener jeg) - min fejl)

              Prøv at spørge i spillertruppen, og det vil være motiverende eller hæmmende, hvis klubben på forhånd melder ud: "Vi er klar over at vi ikke har en trup, der kan være med i toppen, så vores målsætning er ikke at rykke ned"

              Spillerne skal have ros hver eneste dag, når de leverer en god indsats til træning. Efter hvad jeg har hørt, så er det en af de ting, trænerteamet er gode til.

              Og hvis man nu forestiller sig, at vi starter en sæson med at vinde de første par kampe, så er alt jo godt. Der er afstand ned til stregen
              Hvor skal motivationen til de høj-intense løb og glidende taklinger til træning, så komme fra? - Vi er jo fuldt ud tilfredse, hvis vi ikke leverer det værste resultat i 30 år.

              Det er Bjørn, Alm og resten af trænerteamet, og ledelsen, der skal stå på mål for om målsætningen bliver opfyldt eller ej.
              Når man ender udenfor top 6 i 11 ud af 12 sæsoner, så er det hverken uheld, dommerfejl eller dårligt vejr som er skyld i det.
              I de sidste 2 sæsoner var vi desuden det næstbedste hold i taberslutspillet, hvilket heller ikke indikerer at vi burde have været i top 6.

              Jeg har et par gange hørt Frø udtale at han/de er pisse træt af snak om top 6, mener også at Tver har udtalt sig negativt om det, så jeg tror det hæmmer truppen at presset er der.
              Selvom man ikke melder top 6 ud så bombastisk som OB har for vane, så kan man stadig jagte det, og ende deroppe, det bliver jo bevist hver sæson af hold med mindre budgetter end os.

              Vi er enige om at det er ledelsen, BW og trænerteamet som skal stå på mål for deres målsætning, men derfor bliver spillerne stadig spurgt ind til det stort set efter hver kamp.

              Der findes andre målsætninger end Top 6 eller overlevelse.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Når man ender udenfor top 6 i 11 ud af 12 sæsoner, så er det hverken uheld, dommerfejl eller dårligt vejr som er skyld i det.
                I de sidste 2 sæsoner var vi desuden det næstbedste hold i taberslutspillet, hvilket heller ikke indikerer at vi burde have været i top 6.

                Jeg har et par gange hørt Frø udtale at han/de er pisse træt af snak om top 6, mener også at Tver har udtalt sig negativt om det, så jeg tror det hæmmer truppen at presset er der.
                Selvom man ikke melder top 6 ud så bombastisk som OB har for vane, så kan man stadig jagte det, og ende deroppe, det bliver jo bevist hver sæson af hold med mindre budgetter end os.

                Vi er enige om at det er ledelsen, BW og trænerteamet som skal stå på mål for deres målsætning, men derfor bliver spillerne stadig spurgt ind til det stort set efter hver kamp.

                Der findes andre målsætninger end Top 6 eller overlevelse.
                Top3??

                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Når man ender udenfor top 6 i 11 ud af 12 sæsoner, så er det hverken uheld, dommerfejl eller dårligt vejr som er skyld i det.
                  I de sidste 2 sæsoner var vi desuden det næstbedste hold i taberslutspillet, hvilket heller ikke indikerer at vi burde have været i top 6.

                  Jeg har et par gange hørt Frø udtale at han/de er pisse træt af snak om top 6, mener også at Tver har udtalt sig negativt om det, så jeg tror det hæmmer truppen at presset er der.
                  Selvom man ikke melder top 6 ud så bombastisk som OB har for vane, så kan man stadig jagte det, og ende deroppe, det bliver jo bevist hver sæson af hold med mindre budgetter end os.

                  Vi er enige om at det er ledelsen, BW og trænerteamet som skal stå på mål for deres målsætning, men derfor bliver spillerne stadig spurgt ind til det stort set efter hver kamp.

                  Der findes andre målsætninger end Top 6 eller overlevelse.
                  Bedre end sidste år?

                  Comment


                    #54
                    Bjørn om Johannes

                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...traene-sig-til

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      I Mintehs tilfælde var ekstrem fart vel cirka 60 millioner værd - så sande ord.

                      Comment

                      Working...
                      X