Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    det er vel netop derfor KN er udstyret med 4 år på posten, og måske derfor Azer kun blev forlænget med 1 år. Vi skal næppe forvente bedre placering til næste år, men måske bedre spil med flere unge spillere på banen.
    Azer er altså kun 23��

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      det er vel netop derfor KN er udstyret med 4 år på posten, og måske derfor Azer kun blev forlænget med 1 år. Vi skal næppe forvente bedre placering til næste år, men måske bedre spil med flere unge spillere på banen.
      At Azer kun fik et år er måske fordi det potentiale man troede han havde lader vente på sig , og man stadig håber at han udvikler sig fra middelmådig/dårlig til middel/god , og man derfor gav ham en chance mere . Den kunne også trækkes ud så længe fordi der næppe var nogen interesse andre steder fra udover lidt løst fra IFK Gøteborg .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        OB forlænger med Mads Raben
        http://www.ob.dk/artikel/ob-forlaenger-med-mads-raben.aspx

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mikkas-- Se indlæg
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            Vi må håbe at der snart kommer et gennembrud fra Raben's side

            Comment


              Er der nogen, der har nyt om Hasan Kurucay? Det sidste jeg hørte om ham, var at han skulle gøre sig fortjent til en ny kontrakt når den gamle udløber her til sommer. Jeg håber da Jesper Hansen giver ham en ny kontrakt hurtigst muligt, hvis det ikke allerede er sket.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                Er der nogen, der har nyt om Hasan Kurucay? Det sidste jeg hørte om ham, var at han skulle gøre sig fortjent til en ny kontrakt når den gamle udløber her til sommer. Jeg håber da Jesper Hansen giver ham en ny kontrakt hurtigst muligt, hvis det ikke allerede er sket.
                Det eneste jeg har set med ham, var reservekampen mod Brøndby, hvor han var ret ringe.

                Comment


                  Anders Thomsen har fået et år til. Det virker fornuftigt nok, da han forhåbentlig kan udvikle sig endnu mere og få mere spilletid under KN

                  http://www.ob.dk/artikel/ob-og-ander...ed-et-aar.aspx

                  OB har forlænget kontrakten med offensivspilleren Anders Thomsen. Den 19-årige fynbo har været i ligatruppen siden sommeren 2014, og han kan nu se frem til at fortsætte udviklingen i den stribede trøje.

                  Anders Thomsen var blandt de unge spillere, der sidste sommer tog springet fra U19 Ligaen til ligatruppen. Her har han udviklet sig stabilt, og det er blevet til to optrædender for OB's førstehold.

                  - Vi glæder os til fortsat at følge Anders Thomsens udvikling i OB. Han har taget nogle gode skridt i den rigtige retning, og det gør ham til en spændende spiller, som vores kommende trænerteam også skal have muligthed for at arbejde med. Hans udvikling og indstilling til at arbejde hårdt, har også vist sig i hans præstationer på reserveholdet og i U19-truppen, og jeg er sikker på, at han fortsat vil udvikle sig og indfri endnu mere af sit potentiale, siger OB's sportsdirektør Jesper Hansen.

                  Anders Thomsen ser frem til at fortsætte i den stribede trøje og kæmpe for at slå igennem i truppen.

                  - Det første år i ligatruppen har været meget lærerigt, og der har selvfølgelig været en masse ting, jeg har skullet vænne mig til. Jeg har fået utroligt meget ud af det, og jeg glæder mig over, at jeg får et år mere til at bevise, at jeg kan være med på superliganiveau. Vi får et nyt trænerteam, der tidligere har vist, at de er gode til at få unge spillere til at præstere, og det håber jeg selvfølgelig også kan være med til at hjælpe mig. Så jeg glæder mig rigtig meget til fortsat at være en del af truppen efter sommerferien, siger Anders Thomsen.

                  Anders Thomsen er noteret for tre kampe for OB's førstehold. Inden han kom til OB, spillede han i Fjordager IF.
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    Det er dejligt, og følger godt i tråd med filosofierne med det nye træner team.

                    Comment


                      http://www.fyens.dk/sport/OB-Gensyn-...rtikel/2726879

                      Synes det er vigtigt at få dette med angående Thomsens forlængelse iflg Stiften

                      "Samtidig har OB valgt at forlænge med den hurtige kantsspiller Anders Thomsen med et år, og det er sket på den nye træner Kent Nielsens anbefaling."
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                        http://www.fyens.dk/sport/OB-Gensyn-...rtikel/2726879

                        Synes det er vigtigt at få dette med angående Thomsens forlængelse iflg Stiften

                        "Samtidig har OB valgt at forlænge med den hurtige kantsspiller Anders Thomsen med et år, og det er sket på den nye træner Kent Nielsens anbefaling."
                        beklager men jeg ved det simpelthen ikke ... Højre- eller venstrekant?
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          beklager men jeg ved det simpelthen ikke ... Højre- eller venstrekant?
                          Venstre

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Venstre
                            Det e da fint med Thomsen og Lucas som backups på kanterne ... Desler på højrekant og indtil videre Falk/Emil på højrekant ...

                            Greve og JJT som backups på centermidten ...
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Det e da fint med Thomsen og Lucas som backups på kanterne ... Desler på højrekant og indtil videre Falk/Emil på højrekant ...

                              Greve og JJT som backups på centermidten ...
                              Yeps. Ville dog ikke blive overrasket hvis Greve bed sig fast i start 11 næste år...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Yeps. Ville dog ikke blive overrasket hvis Greve bed sig fast i start 11 næste år...
                                tror jeg også - men central midt er han da ikke - oprindeligt - vel?

                                Comment

                                Working...
                                X