WM er røget ud på bænken sammen med Legolas og den nu klubløse Mads (ikke ofte man ser klubløse spillere til et mesterskab. Men mon ikke det giver plus i bogen ved andre klubber/scouts/agenter med det på CVet og "gratis", spilletid eller ej?).
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Det 'nye OB' og talenterne
Collapse
X
-
Martin og Legolas kommer ind efter 63 og 9 min efter, går Martin ud med en skade. Lignede knæet.Oprindeligt indsendt af Online Se indlægWM er røget ud på bænken sammen med Legolas og den nu klubløse Mads (ikke ofte man ser klubløse spillere til et mesterskab. Men mon ikke det giver plus i bogen ved andre klubber/scouts/agenter med det på CVet og "gratis", spilletid eller ej?).
Comment
-
Legolas starter i front mod Italien i dagens kamp ved U19 EM
Kampen starter kl. 15 og kan ses her
https://www.uefa.tv/live/303823?utm_...source=uefacom
Last edited by Online; 08-07-2026, 12:58.
- Likes 1
Comment
-
Ifølge den nye superliga update fra Mediano skal William Martin opereres (minut 17-18)
https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...-skal-opereres
Last edited by Maxbeam; 09-07-2026, 06:23.
Comment
-
Jeg er lidt ny her, følger OB fra sidelinjen (dog de fleste kampe i nordjylland og skal nok til Viborg
), og debatforummet også på sidelinjen. Jeg har især interesse for OB på den helt lange bane, og synes at strategien med at udvikle egne spiller til førsteholdet, eller talenter til salg - både lav og høj hylde er interessant, især hvis OB med tiden kan blive blåstempel som talentudvikler light ikke a la Nordsjælland, men foran f.eks AGF, Viborg, Silkeborg, Sønderjyske og Randers.
Er der nogen som har nyt om alle de uge knægte, som har udløb til sommer, som ikke kommer i superligatruppen - hvor ender de? Helveg, Wulff, Juul, Bolander - målmanden endte vist i Kolding.
Tillægsspørgsmål - Er der nogen som har viden om Lucas Bryde fra U19 - skulle være andet års venstre back med U-landskampe - jeg så ham for 1½ år siden mod Aab (som U17 spiller) - Der var han toneangivende og vist anfører.
Han har nok været skadet en tid - Er der nogen som har intern viden, som kan deles?
Jeg kommer nok med økonomispørgsmål mht. "uddannelse" af alle de unge knægte i en andel tråd - Jeg har også stor interesse i økonomi.Last edited by Nordjyde; 15-07-2026, 12:59.
- Likes 6
Comment
-
Han har virkelig været hypet som et stort talent, det er flot hentet af en dårlig drevet segunda-klub totalt i knæ - som vi jo må forstå OB er.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
- Likes 2
Comment
Comment