Oprindeligt indsendt af Københavnstinker
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Det 'nye OB' og talenterne
Collapse
X
-
Et eksempel fra FCKOprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Prøv og tænk hvad det gør ved en 15årig dreng der måske tjener mere end sine forældre.
Jeg tror ikke det er sundt rent menneskeligt.
Kan vi gøre noget ved det? Ikke en skid. Det er moderne fodbold.
Vi kan kun glæde os over fck ikke når Bodø/Glimt til sokkeholderne

https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...5-arigt-talent
Comment
-
Vi henter 16årig forsvarstalent i FCK:
https://ob.dk/nyheder/2026/februar/v...Y7_ZxX9UqIP70g"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 3
Comment
-
Kan du sige lidt om det? Har ikke tilgang.Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Fra Tipsbladet:Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Kan du sige lidt om det? Har ikke tilgang.
OB skriver med stortalent
Fyens.dk melder, at OB har skrevet kontrakt med et målmandstalent i 15-årige Nicolai Strate Danielsen fra Kerteminde.
- Det er noget, som giver blod på tanden, og det er en drøm, som går i opfyldelse. Jeg er både utrolig stolt og samtidig ydmyg over at have skrevet min første kontrakt. Det gør også, at jeg nu føler et større ansvar, siger Nicolai Strate Danielsen til OB's hjemmeside.
OB's akademis målmandstræner ser et stort talent i den 15-årige keeper.
- Hans redningsspil er en klar spidskompetence, og der kan han allerede bidrage på et højt niveau. Vi kan hjælpe ham med at bygge på sit opbygningsspil og spillet med fødderne generelt. Så begynder han også allerede nu at nærme sig et rigtig højt niveau på indgrebsspillet, siger Oliver Bach Sørensen til OB's hjemmeside.
Nicolai Strate Danielsens kontrakt løber frem til 2029.
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
-
Og Ob.dk:Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Kan du sige lidt om det? Har ikke tilgang.
https://ob.dk/nyheder/2026/marts/vi-...rate-danielsen
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Mange tak!Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Fra Tipsbladet:
OB skriver med stortalent
Fyens.dk melder, at OB har skrevet kontrakt med et målmandstalent i 15-årige Nicolai Strate Danielsen fra Kerteminde.
- Det er noget, som giver blod på tanden, og det er en drøm, som går i opfyldelse. Jeg er både utrolig stolt og samtidig ydmyg over at have skrevet min første kontrakt. Det gør også, at jeg nu føler et større ansvar, siger Nicolai Strate Danielsen til OB's hjemmeside.
OB's akademis målmandstræner ser et stort talent i den 15-årige keeper.
- Hans redningsspil er en klar spidskompetence, og der kan han allerede bidrage på et højt niveau. Vi kan hjælpe ham med at bygge på sit opbygningsspil og spillet med fødderne generelt. Så begynder han også allerede nu at nærme sig et rigtig højt niveau på indgrebsspillet, siger Oliver Bach Sørensen til OB's hjemmeside.
Nicolai Strate Danielsens kontrakt løber frem til 2029.
Og vi har ja allerede gode erfaringer med en Kerteminde-knægt på målet :-)"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment