Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
    https://x.com/DanishScout_/status/1869486080220971436

Det gør stadig lidt ondt, at vi lod en så talentfuld ung fynbo gå for en slik.
    Har hørt vi har en rigtig god klausul på ham. Nok 15-18%. Oven i det kommer der uddannelses penge. Så mon ikke det er samlet 20% ca
    Kan stadig blive en rigtig god case for OB

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Har hørt vi har en rigtig god klausul på ham. Nok 15-18%. Oven i det kommer der uddannelses penge. Så mon ikke det er samlet 20% ca
      Kan stadig blive en rigtig god case for OB
      Okay, det er da altid noget, hvis det passer.
      Men jeg kan stadig godt sidde og blive lidt bitter over at man solgte ham og købte Selven og Burey, her 18 måneder senere....

Comment

Okay, det er da altid noget, hvis det passer.
        Men jeg kan stadig godt sidde og blive lidt bitter over at man solgte ham og købte Selven og Burey, her 18 måneder senere....
        Ja 100%. Svært at vide om han havde fået succes i OB. Så jeg glæder mig over at vi har endnu en akademist der gør det godt i udlandet og som måske kan give os en stor pose penge om et år eller 2

Comment

https://x.com/DanishScout_/status/1869486080220971436

Det gør stadig lidt ondt, at vi lod en så talentfuld ung fynbo gå for en slik.
          Hvorfor ikke bare glæde sig over det går ham godt nu? Han var gået i stå i OB og ville gerne væk. Fornuftigt salg af Wesstrøm med gode klausuler.
          Breum bliver lidt rygtet til aab, men det er selvfølgelig fuldstændig urealistisk.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Hvorfor ikke bare glæde sig over det går ham godt nu? Han var gået i stå i OB og ville gerne væk. Fornuftigt salg af Wesstrøm med gode klausuler.
            Breum bliver lidt rygtet til aab, men det er selvfølgelig fuldstændig urealistisk.
            Jammen jeg er da helt enig i den tilgang med en positiv vinkel - præcis på samme måde som jeg glæder mig over at TB har fået ryddet godt ud i truppen af sure og vrangvillige spillere der ikke ville være her alligevel, og nu forhåbentlig kan starte opbygningen igen.

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Man kan jo godt glæde sig over succes for et tidligere OB-talent, samtidig med at man ærgrer sig over, at vi ikke fik ham forløst her - og da særligt fordi væsentligt mindre talentfulde lykkeriddere blev prioriteret over JB. Så er det da klart, at man “går i stå”… Han havde været glimrende som både indadvendt kant i vores 4-3-3 eller som 8er eller 10er i vores 4-4-2.

Men selvfølgelig - først og fremmest fedt at han vel efterhånden endegyldigt er slået igennem udenlands!

Comment

Working...
              X