Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    - Stolt over at være vært ved så stor en international turnering - OBstruktion

    Comment


      Er jeg den eneste, der bemærkde, at BW startede sit interview med SfÅ igår med at sige, at det eneste, han stadig manglede at gøre i vinduet havde at gøre med akademiet. Nogen der ved, hvad det kunne være?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
        Er jeg den eneste, der bemærkde, at BW startede sit interview med SfÅ igår med at sige, at det eneste, han stadig manglede at gøre i vinduet havde at gøre med akademiet. Nogen der ved, hvad det kunne være?
        Mon ikke det er at ophæve nogle kontrakter på nogle der ikke var tilfreds og søger andet sted? Jeg opfattede det ikke som om at der var transfers i farevandet

        Comment


          Spændt på hvornår vi vil se vores U19 direkte på TV3 Sport !

          O.T. virkelig hård skæbne... FCM eller ej !
          Last edited by Online; 06-02-2024, 16:07.

          Comment


            McCoy og Hansborg på u19 landsholdet. Fedt at Hansborg er i spil igen!

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
              McCoy og Hansborg på u19 landsholdet. Fedt at Hansborg er i spil igen!
              Har vi nogen venstre backs på u19, eller u17, som vi snart kan få i spil til superligaen?.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                Har vi nogen venstre backs på u19, eller u17, som vi snart kan få i spil til superligaen?.
                McCoy har spillet nogle gode VB kampe så vidt jeg er orienteret. Er vidst god med begge fødder

                Comment


                  Måske bare mig, men Aske er kun lige fyldt 20, synes det er alt for tidligt at afskrive ham. Jeg siger ikke det lykkedes, bare for tidligt, at skrive ham ud af historien imo.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                    Måske bare mig, men Aske er kun lige fyldt 20, synes det er alt for tidligt at afskrive ham. Jeg siger ikke det lykkedes, bare for tidligt, at skrive ham ud af historien imo.
                    Tror jeg nu heller ikke at mange vil afskrive ham. Men havde nok bare håbet på lidt mere på nuværende tidspunkt. De fleste ville da nok hellere afskrive Mouritsen hvis vi skal blive i de termer. Men McCoy er et stort talent og skal da klart have en kontrakt hvis man kan blive enig. Så kan man måske få en af dem udlejet til 1.div eller Norge/Sverige så de vender stærkere tilbage

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      McCoy har spillet nogle gode VB kampe så vidt jeg er orienteret. Er vidst god med begge fødder
                      McCoy har fuldt sl-trup niveau og BW siger til dagens FS/SF at klubben helt klart vil/skal lave en aftale med ham. Han har en god personlighed, stærk fysik og en kæmpe løbemotor.

                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Tror jeg nu heller ikke at mange vil afskrive ham. Men havde nok bare håbet på lidt mere på nuværende tidspunkt. De fleste ville da nok hellere afskrive Mouritsen hvis vi skal blive i de termer. Men McCoy er et stort talent og skal da klart have en kontrakt hvis man kan blive enig. Så kan man måske få en af dem udlejet til 1.div eller Norge/Sverige så de vender stærkere tilbage
                        Ang. Aske så må håbet være at Helander kan samle forsvaret så Aske kan få ro på spillet og holde fokus på det der vigtigst for ham.

                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Med fare for at det allerede er blevet nævnt, så scorede Jakob Breum sit første mål for Go Ahead Eagles i sidste runde af Æresdivisionen mod Vitesse. De ligger på en solid 6. plads kun fem point bag Ajax. Hvis alt går efter planen, kvalificerer de sig til Conference League næste sæson.

                          Jeg kan nogle gange godt tage mig selv i at synes, det er ærgerligt, at man ikke valgte at arbejde videre med ham her. Er sikker på, han slår igennem.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Bolbro Se indlæg
                            Med fare for at det allerede er blevet nævnt, så scorede Jakob Breum sit første mål for Go Ahead Eagles i sidste runde af Æresdivisionen mod Vitesse. De ligger på en solid 6. plads kun fem point bag Ajax. Hvis alt går efter planen, kvalificerer de sig til Conference League næste sæson.

                            Jeg kan nogle gange godt tage mig selv i at synes, det er ærgerligt, at man ikke valgte at arbejde videre med ham her. Er sikker på, han slår igennem.
                            Vi har i mange år manglet stivere i korsettet, og derfor har det været svært at give chancer nok til de unge, især når de oplever formdyk. Det er endnu ting, der har været galt i 10-12 år, men jeg håber og tror, vi går bedre tider i møde.
                            Sorrig og glæde de vandre til hobe,
                            lykke, ulykke de gange på rad,
                            medgang og modgang hinanden tilråbe,
                            solskin og skyer de følges og ad.
                            Jorderigs guld
                            er prægtig muld,
                            Himlen er ene af salighed fuld.
                            - Kingo, 1681

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sorrig og Glæde Se indlæg

                              Vi har i mange år manglet stivere i korsettet, og derfor har det været svært at give chancer nok til de unge, især når de oplever formdyk. Det er endnu ting, der har været galt i 10-12 år, men jeg håber og tror, vi går bedre tider i møde.
                              Hvorfor tror du det?

                              Det er et oprigtigt spørgsmål; jeg ville ønske, jeg selv kunne tro på det fortsat.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                                Hvorfor tror du det?

                                Det er et oprigtigt spørgsmål; jeg ville ønske, jeg selv kunne tro på det fortsat.
                                Håber, fordi uden håb, hvordan skal jeg så kunne svinge mig op til at tage på stadion og bakke op? Tror, fordi der i hvert fald i den kommende halvsæson er erfarne spillere i hver kæde, og fordi energien fra Søren Krogh er rigtig god. Tommy har gang i noget godt på akademiet, og jeg tror, de har større muligheder for at lave transitionen, hvis staben er gearet til det. Vil dog gerne indrømme, at håbet er større end troen.
                                Sorrig og glæde de vandre til hobe,
                                lykke, ulykke de gange på rad,
                                medgang og modgang hinanden tilråbe,
                                solskin og skyer de følges og ad.
                                Jorderigs guld
                                er prægtig muld,
                                Himlen er ene af salighed fuld.
                                - Kingo, 1681

                                Comment

                                Working...
                                X