Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
    U15 vandt 2:0 på Onsdag hjemme mod FC Midtjylland på to mål af Abou Lebde og U17 vandt idag hjemne mod Randers. Målet blev scoret af Max Andersen. Sådan gutter, vi har stadigvæk gode muligheder for at opnå guldet i begge ligaer.
    Jeg tror sgu U15 gør det igen. De har 2 bundhold tilbage. Godt nok på udebane. Men tror de napper 6p
    FCK som er de eneste der rigtig kan nå dem har et noget sværere program tilbage med bla FCN og FCM. Bare 1 uafgjort i de 4 kampe. så tror jeg vi er mestre

    U17 har også en rigtig god chance. Esbjerg og Horsens ude skal vindes. Og så er der en svær FCM hjemme. Men de andre tophold har også svære indbyrdes kampe. Så der er bestemt en chance

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Jeg tror sgu U15 gør det igen. De har 2 bundhold tilbage. Godt nok på udebane. Men tror de napper 6p
      FCK som er de eneste der rigtig kan nå dem har et noget sværere program tilbage med bla FCN og FCM. Bare 1 uafgjort i de 4 kampe. så tror jeg vi er mestre

      U17 har også en rigtig god chance. Esbjerg og Horsens ude skal vindes. Og så er der en svær FCM hjemme. Men de andre tophold har også svære indbyrdes kampe. Så der er bestemt en chance
      Eftersom U19s sæson er slut, har U17 hentet de U19-spillere ned, der stadig må spille U17.

      Julius Berthel Askou Harvey​, Nikolaj Juul-Sandberg​, Mikkel Søfeldt og Magnus Andersen er ifølge ob.dk en del af U19-truppen og var med i dag (de har dog også spillet U17-kampe tidligere).

      En sjov detalje er, at Tobias Slotsager stadig er 2. års U17-spiller. Gad vide, om de henter ham ned til de resterende U17-kampe, når Superligaen er slut?​

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mitioghøjer Se indlæg

        Eftersom U19s sæson er slut, har U17 hentet de U19-spillere ned, der stadig må spille U17.

        Julius Berthel Askou Harvey​, Nikolaj Juul-Sandberg​, Mikkel Søfeldt og Magnus Andersen er ifølge ob.dk en del af U19-truppen og var med i dag (de har dog også spillet U17-kampe tidligere).

        En sjov detalje er, at Tobias Slotsager stadig er 2. års U17-spiller. Gad vide, om de henter ham ned til de resterende U17-kampe, når Superligaen er slut?
        Det er den vildeste "funfact" jeg har set i mine 50 år som OB-fan. Jeg kan ikke mindes at vi nogensinde har set sådan et talent før .. bortset fra C. Eriksen

        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mitioghøjer Se indlæg

          Eftersom U19s sæson er slut, har U17 hentet de U19-spillere ned, der stadig må spille U17.

          Julius Berthel Askou Harvey​, Nikolaj Juul-Sandberg​, Mikkel Søfeldt og Magnus Andersen er ifølge ob.dk en del af U19-truppen og var med i dag (de har dog også spillet U17-kampe tidligere).

          En sjov detalje er, at Tobias Slotsager stadig er 2. års U17-spiller. Gad vide, om de henter ham ned til de resterende U17-kampe, når Superligaen er slut?​
          Ja det må de da. Men spørgsmålet om man ikke vægter ferie til Slots højere end at han skal tage 14 dage mere på græs

          Comment


            Hører desværre en fugl synge om at Hansborg måske er tabt for OB. Vi må se om det passer

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Hører desværre en fugl synge om at Hansborg måske er tabt for OB. Vi må se om det passer
              Hvad spiller Handborg, og hvordan vurderer du ham?
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Hvad spiller Handborg, og hvordan vurderer du ham?
                Terrierangriber med mange mål i støvlerne. Er han stadig skadet?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Hvad spiller Handborg, og hvordan vurderer du ham?
                  Han er angriber og har jo spillet på samtlige U landshold og havde mulighed for at blive solgt sidste sommer til en bundesligaklub. Men man kunne ikke blive enige om prisen. Så fik han en korsbåndsskade og er nok først klar engang i sensommeren.
                  Men jeg frygter det ikke bliver i OB.

                  Han havde helt klart vej til superliga truppen inden sin skade
                  Last edited by fmprOB; 28-05-2023, 09:33.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                    Terrierangriber med mange mål i støvlerne. Er han stadig skadet?
                    Han genoptræner og det skulle vidst gå godt

                    Comment


                      I følge OB egen hjemmeside har han 2 år tilbage af sin kontrakt.

                      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/vi-for...org-soerensen/

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Paven152 Se indlæg
                        I følge OB egen hjemmeside har han 2 år tilbage af sin kontrakt.

                        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/vi-for...org-soerensen/
                        Den havde jeg misset. Jeg er som sagt heller ikke sikker og har heller ikke noget konkret andet end der sker noget omkring ham. Så kunne jeg bare se på transfermarket at der stod 30/6-2023.

                        Vi må se. Tak

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Den havde jeg misset. Jeg er som sagt heller ikke sikker og har heller ikke noget konkret andet end der sker noget omkring ham. Så kunne jeg bare se på transfermarket at der stod 30/6-2023.

                          Vi må se. Tak
                          Og det "noget" kunne ikke være en lejekontrakt a la Vestergaard for at komme igang efter skadesforløbet?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                            Og det "noget" kunne ikke være en lejekontrakt a la Vestergaard for at komme igang efter skadesforløbet?
                            Muligvis. Jeg kan ikke få detaljer opsnust. Og det kan jo være at det falder til jorden.
                            Men syntes det ville virke mystisk at man skifter på leje direkte fra en korsbåndsskade

                            Også muligt jeg måske har været for tidligt ude med rygtet.. Det vil tiden vise.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Muligvis. Jeg kan ikke få detaljer opsnust. Og det kan jo være at det falder til jorden.
                              Men syntes det ville virke mystisk at man skifter på leje direkte fra en korsbåndsskade

                              Også muligt jeg måske har været for tidligt ude med rygtet.. Det vil tiden vise.
                              Omvendt ville det vel også være en lidt mærkelig timing ift. et permanent skifte. Det ville i hvert fald være lidt af et sats fra den købende klub.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                                Omvendt ville det vel også være en lidt mærkelig timing ift. et permanent skifte. Det ville i hvert fald være lidt af et sats fra den købende klub.
                                Enig. Kan også være at der ikke sker en skid

                                Comment

                                Working...
                                X