Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...aa-besoeg-i-ob
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Det er også p.gr.a. sådanne "besøg", at det er vigtigt, at klubben er ved at have fået tiltrækkende forhold - omsider.

      Comment


        https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-h...ssistent-i-ob/
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Med en kontrakt for 6 uger???
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Læg mærke til den tredje scoring: https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...-helsingor-3-0
            Last edited by Striwetforlivet!; 25-02-2023, 18:02.

            Comment


              Luca er med den der scoring oppe på 6 mål i 11 kampe for bundproppen i første division. Det er slet ikke dårligt.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                Luca er med den der scoring oppe på 6 mål i 11 kampe for bundproppen i første division. Det er slet ikke dårligt.
                En gammeldags tank-centerforward er ikke at kimse ad. Det ser jo ikke ud til at KZ er i spil til det store.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                  En gammeldags tank-centerforward er ikke at kimse ad. Det ser jo ikke ud til at KZ er i spil til det store.
                  Det er ihvertfald lækkert at have Luca i baghånden hvis det kikser med Zohore. Jeg er vild med at han har været lejet ud og spillet en sæson i førstedivision, så må vi se om han kan tage skridtet op til superligaen derfra.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                    Luca er med den der scoring oppe på 6 mål i 11 kampe for bundproppen i første division. Det er slet ikke dårligt.
                    Jeg mener faktisk, at han har scoret 7 gange i 12 kampe i 1. division.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Tydeligvis Se indlæg

                      Jeg mener faktisk, at han har scoret 7 gange i 12 kampe i 1. division.
                      Jeg tog den på statistikker og har ikke set Luca spille. Flot er det ihvertfald.

                      Comment


                        På Bakary Bojangs Instagram-story ligner det, at han har været sammen med Adrian von Heijne til AFCON U20 for at se fodbold.

                        Det kunne tyde på, at vi fortsat holder øje med unge afrikanske spillere. Og at vi samarbejder tæt med Bojang i at skabe et netværk på det afrikanske kontinent. Bojang fremhæver i hvert fald selv, at der har været pleje af gamle og nye kontakter.​

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mitioghøjer Se indlæg
                          På Bakary Bojangs Instagram-story ligner det, at han har været sammen med Adrian von Heijne til AFCON U20 for at se fodbold.

                          Det kunne tyde på, at vi fortsat holder øje med unge afrikanske spillere. Og at vi samarbejder tæt med Bojang i at skabe et netværk på det afrikanske kontinent. Bojang fremhæver i hvert fald selv, at der har været pleje af gamle og nye kontakter.​
                          Sådan! Stærkt, det er præcis den vej vi skal.

                          Comment


                            Slotsager og Nikolaj Juul, udtaget til U-17 landsholdet der skal spille om kvalifikationen til EM. Tillykke.

                            Comment


                              Jeg synes altså at det er lidt bekymrende hvor lidt spilletid Breum får. Er han dårlig til træning, oder? Jeg synes han har gjort det godt de gange han har spillet (lige udover hans indskiftninger i 85. minut, hvor han ikke kan nå noget som helst), og gjorde det da rigtig godt i træningskampene ud fra den smule jeg så

                              Comment


                                Vores kære u-19 drenge har godt nok fået en dårligt start på foråret med 3 ud af 3 nederlag. Det er også stort forskel på offensiven i foråret og nu. TAJ, Kante væk og Hansborg skadet. Håber de får vendt det snart.

                                Comment

                                Working...
                                X