Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Thjaaa... så planen er at ingen skal lejes ud til Næstved !

    Tror ikke du forstod min pointe, men det er fair nok.
    Jeg tror nu det er dig, der misforstår. Han skriver da netop, at han går ud fra, at det er planen, at vi skal leje spillere ud til Næstved.
    Din pointe er fin nok - skal vi samarbejde med Næstved om blandt andet at forbedre deres træningsmiljø, hvis vores konkurrenter lejer flere spillere ud til dem end vi gør. Men som Bobolarsen skriver er det formentlig 1. meningen, at vi løbende skal leje spillere ud dertil (hvorimod man må gå ud fra, at deres lejemål fra andre Superliga klubber er langt mere sporadiske, baseret på hvilke spillere, de tilfældigvis kan finde til at dække deres behov i enkelte situationer). Altså: samarbejdet skal ses i et meget længere perspektiv end den nu-og-her præmis dit retoriske "hvor mange spillere har vi udlejet til Næstved pt."-spørgsmål er baseret på 2. at succesfulde lejespillere fra andre klubber kan være med til at hæve Næstveds niveau og at det kan komme vores talenter til gavn både på kort og langt sigt. Læg dertil 3. at ingen 1. divisionsklub formentlig ville være interesseret i at indgå et samarbejde med en superligaklub, hvis det samtidig begrænsede deres muligheder for at rekruttere spillere og opfylde deres sportslige mål. Altså må man vælge mellem ikke at have en samarbejdsklub eller at acceptere, at andre klubbers talenter indimellem vil få gavn af det, hvis man vitterligt hjælper samarbejdsklubben med at opnå bedre træningsmiljø.

    Comment


      Gammel kending tilbage i akademiet. Offensivspiller Mikkel Søfeldt fik kontrakt og skifter fra FCK tilbage til OB:
      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/mikkel...age-i-striber/
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Gammel kending tilbage i akademiet. Offensivspiller Mikkel Søfeldt fik kontrakt og skifter fra FCK tilbage til OB:
        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/mikkel...age-i-striber/
        Fedt mand. Var satme ked af det da han smuttede. Men facts er også at han ikke var helt god nok til FCK. Det var ikke meget han spillede på deres U17.
        Håber vi kan lave en klasse angriber ud af ham

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Fedt mand. Var satme ked af det da han smuttede. Men facts er også at han ikke var helt god nok til FCK. Det var ikke meget han spillede på deres U17.
          Håber vi kan lave en klasse angriber ud af ham
          God nok, ikke passede ind, ikke foelte sig hjemme... ? Vi har jo selv set, at talenter fra vores eget akademi blomsterer, naar de kommer til andre lokationer.

          Comment


            Synd at han skulle spilde et par år i København, dårlig karriere rådgivning, men velkommen tilbage da. Jeg er nok lidt smålig, men jeg har det fint med at vores unge spillere får at se at et skifte til København ikke nødvendigvis er lykken.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
              Synd at han skulle spilde et par år i København, dårlig karriere rådgivning, men velkommen tilbage da. Jeg er nok lidt smålig, men jeg har det fint med at vores unge spillere får at se at et skifte til København ikke nødvendigvis er lykken.
              Jeg er ogsaa smaalig ! Men mon ikke et par aar i FCK har modnet ham paa en positiv maade ?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                God nok, ikke passede ind, ikke foelte sig hjemme... ? Vi har jo selv set, at talenter fra vores eget akademi blomsterer, naar de kommer til andre lokationer.
                Dit gæt er lige så godt som mit…..

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Dit gæt er lige så godt som mit…..

                  Comment


                    LIdt off-topic, men jeg dyttede lige rundt på hjemmesiden, og kunne ikke lade være med at grine lidt over navnene på vores U19-hold.

                    Vi kan stille med følgende flotte hold:

                    ----------------------Wille
                    Harvey---------McCoy--Juel-----------Kuuh
                    ---Ejdum--Juul-Sandberg--Grymer---Kotsis
                    -----------Øberg-----------Søfeldt

                    Øberg & Søfeldt lyder som et ingenørfirma. Fra U17 er der "honorable mentions" til Legolas og Zografos

                    Sorry, måske stadig lidt morgenomtåget
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      LIdt off-topic, men jeg dyttede lige rundt på hjemmesiden, og kunne ikke lade være med at grine lidt over navnene på vores U19-hold.

                      Vi kan stille med følgende flotte hold:

                      ----------------------Wille
                      Harvey---------McCoy--Juel-----------Kuuh
                      ---Ejdum--Juul-Sandberg--Grymer---Kotsis
                      -----------Øberg-----------Søfeldt

                      Øberg & Søfeldt lyder som et ingenørfirma. Fra U17 er der "honorable mentions" til Legolas og Zografos

                      Sorry, måske stadig lidt morgenomtåget
                      Du kan godt glæde dig til Juul-Sandberg. Han er en fed spiller.

                      Comment


                        Lucas Bryde får 3 år

                        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/lucas-...kontrakt-i-ob/

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Fedt. Stort tillykke til Lucas! Har du set ham spille?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Bolbro Se indlæg

                            Fedt. Stort tillykke til Lucas! Har du set ham spille?
                            Nej desværre. Det er godt stykke tid siden jeg har set U fodbold. Håber da på at se noget i løbet af sommeren måske

                            Comment


                              Tillykke til Lucas glæder mig til at se ham på førsteholdet

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Nej desværre. Det er godt stykke tid siden jeg har set U fodbold. Håber da på at se noget i løbet af sommeren måske
                                Jamen, så tag fat på Entusiastens, han ved ALT og har en mening om ALLE vores ungdomsspillere

                                Comment

                                Working...
                                X