Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Så fik Khemdee sin lukrative kontrakt i Thailand

    https://bold.dk/fodbold/klubber/ratc...c2O92g66DOcWls
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Så fik Khemdee sin lukrative kontrakt i Thailand

      https://bold.dk/fodbold/klubber/ratc...c2O92g66DOcWls
      Millionkontrakt

      Comment


        Rasmus Nissen tilbage i Danmark. Skifter til Næsby.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Rasmus Nissen tilbage i Danmark. Skifter til Næsby.
          Troede ellers det gik okay i Leeds

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Millionkontrakt
            Er det mon 1 million Baht.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

              Er det mon 1 million Baht.
              Mon ikke det er 80.000-120.000 kr ca pr måned til en lav skat. Dette * 36 måneder giver jo også “en millionkontrakt” samlet set

              Comment


                FCM sender Nibe til Næstved på leje.. troede de samarbejdede med Fredericia.

                Så hvad får vi ud af samarbejdet med Næstved

                Comment


                  Gambian players abroad skriver:

                  Another Yankuba Minteh is in the making.

                  1v1 S.F.M player, Salifu “Del” Bayo, is currently on trial in Odense Boldklub Denmark. Salifu is a winger and plays for Baktoteh Football Club.
                  ​“

                  Og har postet et billede af en ung fyr i OB-tøj. Har jeg misset ham?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                    Gambian players abroad skriver:

                    Another Yankuba Minteh is in the making.

                    1v1 S.F.M player, Salifu “Del” Bayo, is currently on trial in Odense Boldklub Denmark. Salifu is a winger and plays for Baktoteh Football Club.
                    ​“

                    Og har postet et billede af en ung fyr i OB-tøj. Har jeg misset ham?
                    Blev nævnt i transfertråden igår. En hurtig fløj repræsenteret af Bakary Boyang.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                      FCM sender Nibe til Næstved på leje.. troede de samarbejdede med Fredericia.

                      Så hvad får vi ud af samarbejdet med Næstved
                      Nu indebærer et klubsamarbejde næppe eneret på udlejninger.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                        Nu indebærer et klubsamarbejde næppe eneret på udlejninger.
                        Nej, bestemt ikke... men skal vi bidrage til et bedre træningsmiljø i Næstved, så ikke kun deres egne, men også FCMs spillere bliver bedre ?

                        Ved godt at jeg kan lyde lidt smålig her.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Nej, bestemt ikke... men skal vi bidrage til et bedre træningsmiljø i Næstved, så ikke kun deres egne, men også FCMs spillere bliver bedre ?

                          Ved godt at jeg kan lyde lidt smålig her.
                          Hvis FCMs spillere er så gode at de kan hjælpe klubben med fremskridt, så hjælper det vel også automatisk de spillere vi udlejer, da de får mere konkurrence og højere niveau til træning?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                            Hvis FCMs spillere er så gode at de kan hjælpe klubben med fremskridt, så hjælper det vel også automatisk de spillere vi udlejer, da de får mere konkurrence og højere niveau til træning?
                            Måske jeg ikke har fulgt helt med... hvilke spillere har vi udlejet til Næstved i øjeblikket ?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Måske jeg ikke har fulgt helt med... hvilke spillere har vi udlejet til Næstved i øjeblikket ?
                              Ingen tror jeg. Men jeg går da stærkt udfra at det er planen. Otherwise, why bother?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                                Ingen tror jeg. Men jeg går da stærkt udfra at det er planen. Otherwise, why bother?
                                Thjaaa... så planen er at ingen skal lejes ud til Næstved !

                                Tror ikke du forstod min pointe, men det er fair nok.

                                Comment

                                Working...
                                X