Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
    817dk melder om tre nye afrikanske prøvespillere på akademiet: https://twitter.com/817dk/status/1579540362007564289
    Ja de kommer ofte og ser superligaens træning. Nu har jeg ikke hørt Assers podcast men det undrer mig lidt at man har nogle på prøvetræning som man evt først kan skrive kontrakt med om 3-4 år da de er meget unge

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Ja de kommer ofte og ser superligaens træning. Nu har jeg ikke hørt Assers podcast men det undrer mig lidt at man har nogle på prøvetræning som man evt først kan skrive kontrakt med om 3-4 år da de er meget unge
      El Cambio Academy har endnu ikke en europæisk samarbejdsklub. Akademiets leder, Thomas Thor, har tidligere været med i Right to Dream og har selvfølgelig en masse erfaring derfra. OB vil nok gerne se El Cambios ældste spillere an, så de kan vurdere potentialet i akademiet. Det er mit gæt i hvert fald.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Tydeligvis Se indlæg

        El Cambio Academy har endnu ikke en europæisk samarbejdsklub. Akademiets leder, Thomas Thor, har tidligere været med i Right to Dream og har selvfølgelig en masse erfaring derfra. OB vil nok gerne se El Cambios ældste spillere an, så de kan vurdere potentialet i akademiet. Det er mit gæt i hvert fald.
        Ahhh. Så giver det hele god mening. Men har vi råd til at finansiere sådan et akademi?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Ahhh. Så giver det hele god mening. Men har vi råd til at finansiere sådan et akademi?
          Hvis akademiet allerede findes, er der vel ikke tale om at OB skal finansiere det helt?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

            Hvis akademiet allerede findes, er der vel ikke tale om at OB skal finansiere det helt?
            Kender ikke processerne. Om man så lejer dem eller køber dem af akademiet i stedet?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Ahhh. Så giver det hele god mening. Men har vi råd til at finansiere sådan et akademi?
              Det vil jeg bestemt mene, at OB har. El Cambio er en non-profit NGO, og akademiet er stadig relativt småt. Såfremt et samarbejde kommer på plads, vil OB skulle betale et årligt engangsbeløb til akademiet, og OB vil så kunne få de bedste talenter fra Uganda til Danmark. Hvis OB sælger talenterne videre, så vil El Cambio få del af transfersummen grundet uddannelsesregler. Det er nok heller ikke utænkeligt, at El Cambio vil få en lidt større del af transfersummen end blot uddannelsesprocenterne.
              I mine øjne er det en win-win for begge parter, og jeg håber, OB er seriøse i deres søgen efter et samarbejde med et afrikansk akademi. El Cambio virker som en oplagt og meget spændende mulighed.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Tydeligvis Se indlæg

                Det vil jeg bestemt mene, at OB har. El Cambio er en non-profit NGO, og akademiet er stadig relativt småt. Såfremt et samarbejde kommer på plads, vil OB skulle betale et årligt engangsbeløb til akademiet, og OB vil så kunne få de bedste talenter fra Uganda til Danmark. Hvis OB sælger talenterne videre, så vil El Cambio få del af transfersummen grundet uddannelsesregler. Det er nok heller ikke utænkeligt, at El Cambio vil få en lidt større del af transfersummen end blot uddannelsesprocenterne.
                I mine øjne er det en win-win for begge parter, og jeg håber, OB er seriøse i deres søgen efter et samarbejde med et afrikansk akademi. El Cambio virker som en oplagt og meget spændende mulighed.
                Mange tak for info. Det lyder spændende. Jeg tænker dog der er tonsvis af de her akademier i Afrika generelt og det er vigtigt at bruge den tid der skal til for at finde den helt rigtige samarbejdes partner.

                Comment


                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ojekt-i-uganda

                  https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/fra-ug...klingstraener/

                  hør i øvrigt 4påfoden
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Hjalte Boe skriver 3 år med OB

                    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/tre-aar-til-hjalte-boe/

                    Comment


                      Er det El Cambio Academy i Uganda vi samarbejder med ?

                      Dette er en fed video derfra


                      https://www.linkedin.com/posts/activ...member_android

                      Comment


                        Hven er hurtigst af Minteh, Charly og Hyllegaard? og var der ikke en anden vanvittig hurtig spiller før Hyllegaard?
                        Var Hyllegaard ikke på atletikniveau på 100m?
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Hven er hurtigst af Minteh, Charly og Hyllegaard? og var der ikke en anden vanvittig hurtig spiller før Hyllegaard?
                          Var Hyllegaard ikke på atletikniveau på 100m?
                          Der var en artikel om, at Hyllegaard kunne løbe med de bedste 100m løbere i verden. Men mener det var på en kort afstand og uden stående start. Så artiklen var lidt en æble/pæreblanding.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Hven er hurtigst af Minteh, Charly og Hyllegaard? og var der ikke en anden vanvittig hurtig spiller før Hyllegaard?
                            Var Hyllegaard ikke på atletikniveau på 100m?
                            Den før Hyllegaard var Jørgensen. Vi solgte ham til RB New York, tror aktuelt spiller han i Esbjerg. Men Hylle var hurtigere. :-)
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Jeg tror sgu Minteh tager den. Men ikke kun den. Han kan drive bolden meget hurtigere end de andre. Hans fødder og teknik er mile bedre end de andre og så har han altså et rigtig godt spark med den venstrefod

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Jeg tror sgu Minteh tager den. Men ikke kun den. Han kan drive bolden meget hurtigere end de andre. Hans fødder og teknik er mile bedre end de andre og så har han altså et rigtig godt spark med den venstrefod
                                Det jeg er mest imponeret er netop også hans enormt hurtigere retningsskift med bold, der gør ham til en så meget mere spændende spiller end hvis han 'bare' havde været lynhurtig i en spurt. Det gør ham også til et meget bedre våben i et opbyggende spil mod hold, der er kommet på plads

                                Comment

                                Working...
                                X