Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Nogen der kender navnene på de 2 U17 spillere der er/lige har været i Braga og prøvetræne?
    Det er Samuel Juel og Law Tam Khuu.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Tydeligvis Se indlæg

      Det er Samuel Juel og Law Tam Khuu.
      Tak. Super spændende for de 2 knægte

      Comment


        Hansborg scorer i vildt comeback og spillede en fremragende kamp til U17 EM

        MOM sammen med Theo Sander uden tvivl. Kommentatorerne var vildt begejstrede for Elias og spåede ham til at blive den næste unge stjerne der kommer op fra OBs akademi

        Comment


          Hansborg scorede for U17 landsholdet i 3-1 sejren over Portugal, og skal spille kvartfinale mod Serbien på torsdag. Han var dæleme god og aggressiv i sin boldomgang.

          Comment


            OB er hjernedøde hvis de ikke smider en fuldtidskontrakt efter Elias Hansborg lige så snart at han er færdig med gymnasiet. Han går i 1.G på Tornbjerg nu og burde være flyveklar til superligaen om senest 2 år når han er færdig

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              OB er hjernedøde hvis de ikke smider en fuldtidskontrakt efter Elias Hansborg lige så snart at han er færdig med gymnasiet. Han går i 1.G på Tornbjerg nu og burde være flyveklar til superligaen om senest 2 år når han er færdig

              De må jo først stange en længere(over 3 år) kontrakt afsted når knægten fylder 18 år. Mon ikke han skriver fuldtidskontrakt 2/7-23 på X-antal år når den gamle bibeskæftigelseskontrakt udløber og så er det mit gæt at han indlemmes fuldt i 1.holdstruppen som 18-årig og færdiggør sit gymnasie på de Team DK-vilkår han formodentlig studerer på. Han er næppe gymnasieelev på almindelige vilkår. I så fald henter han ret meget fravær pt. når han deltager på træningslejre med Superligatruppen, er til landsholdssamlinger eller deltager i EM-slutrunder.

              Comment


                Jeg så også U-17. Fremragende. Og jeg håbede her at kunne læse at OB selvfølgelig havde lavet en god lang kontrakt med Elias Hansborg. Men nej. Det er ganske simpelt for dumt. Lad der nu ikke gå Odense i den. Sign ham, Og brug ham.
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Coach Se indlæg


                  De må jo først stange en længere(over 3 år) kontrakt afsted når knægten fylder 18 år. Mon ikke han skriver fuldtidskontrakt 2/7-23 på X-antal år når den gamle bibeskæftigelseskontrakt udløber og så er det mit gæt at han indlemmes fuldt i 1.holdstruppen som 18-årig og færdiggør sit gymnasie på de Team DK-vilkår han formodentlig studerer på. Han er næppe gymnasieelev på almindelige vilkår. I så fald henter han ret meget fravær pt. når han deltager på træningslejre med Superligatruppen, er til landsholdssamlinger eller deltager i EM-slutrunder.
                  Ja han er på Team DK vilkår sammen med et par andre OB`ere derude.

                  Vi må se om de er hurtige nok med en kontrakt. Jeg hører en lille fugl synge om at han skal besøge en bundesliga klub efter EM for at se på vilkårne, faciliteter osv. Med OBs velsignelse selvfølgelig

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                    Jeg så også U-17. Fremragende. Og jeg håbede her at kunne læse at OB selvfølgelig havde lavet en god lang kontrakt med Elias Hansborg. Men nej. Det er ganske simpelt for dumt. Lad der nu ikke gå Odense i den. Sign ham, Og brug ham.
                    Indtil andet er bevist håber jeg at BW og Tonny har styr på det. For der er sindssyg rift om mange af vores spillere på U17

                    Comment


                      Daniel Amtrup fra Fremad Amager skriver en 3årig ungdomskontrakt

                      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-skr...daniel-amtrup/

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Coach Se indlæg


                        De må jo først stange en længere(over 3 år) kontrakt afsted når knægten fylder 18 år. Mon ikke han skriver fuldtidskontrakt 2/7-23 på X-antal år når den gamle bibeskæftigelseskontrakt udløber og så er det mit gæt at han indlemmes fuldt i 1.holdstruppen som 18-årig og færdiggør sit gymnasie på de Team DK-vilkår han formodentlig studerer på. Han er næppe gymnasieelev på almindelige vilkår. I så fald henter han ret meget fravær pt. når han deltager på træningslejre med Superligatruppen, er til landsholdssamlinger eller deltager i EM-slutrunder.
                        Vejle må åbenbart godt skrive 5 årige kontrakter med nogen der er 17,5 for at sikre dem.
                        De starter bare det første år med et transition år og så overgår den til en 4 årig fuldtidskontrakt

                        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...e-oliver-amby/

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Vejle må åbenbart godt skrive 5 årige kontrakter med nogen der er 17,5 for at sikre dem.
                          De starter bare det første år med et transition år og så overgår den til en 4 årig fuldtidskontrakt

                          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...e-oliver-amby/
                          Bedste bud er at det er delvist spin. Min tanke er en bibeskæftigelses-/ungdomskontrakt til han er 18 år, og så har de formodentlig aftalt vilkårene for fuldtidskontrakten den dag han fylder 18, som han så overgår til.

                          Reglerne fremgår ret tydeligt her i mine øjne.

                          “Hvis spilleren er under 15 år ved underskrivelsen, vil kontrakten blive afvist. Hvis spilleren ikke er fyldt 18 år ved underskrivelsen, vil kontrakten blive afvist, hvis den ikke er medunderskrevet af forældremyn- dighedens indehaver.
                          6.3 Hvis spilleren ikke er fyldt 18 år ved underskrivelsen eller hvis spilleren er bibeskæftiget, må kontraktpe- rioden maksimalt være 3 år. Hvis spilleren er fyldt 18 år ved underskrivelsen, må kontraktperioden maksi- malt være 5 år, jf. dog § 6.4.”

                          https://dbu.dk/media/8144/cirkulaere...nsk-061217.pdf

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Coach Se indlæg

                            Bedste bud er at det er delvist spin. Min tanke er en bibeskæftigelses-/ungdomskontrakt til han er 18 år, og så har de formodentlig aftalt vilkårene for fuldtidskontrakten den dag han fylder 18, som han så overgår til.

                            Reglerne fremgår ret tydeligt her i mine øjne.

                            “Hvis spilleren er under 15 år ved underskrivelsen, vil kontrakten blive afvist. Hvis spilleren ikke er fyldt 18 år ved underskrivelsen, vil kontrakten blive afvist, hvis den ikke er medunderskrevet af forældremyn- dighedens indehaver.
                            6.3 Hvis spilleren ikke er fyldt 18 år ved underskrivelsen eller hvis spilleren er bibeskæftiget, må kontraktpe- rioden maksimalt være 3 år. Hvis spilleren er fyldt 18 år ved underskrivelsen, må kontraktperioden maksi- malt være 5 år, jf. dog § 6.4.”

                            https://dbu.dk/media/8144/cirkulaere...nsk-061217.pdf
                            Men det må jo stadig være 2 kontrakter. Ellers er det imod reglerne. Uanset hvordan man vender og drejer det.
                            En kontrakt der afløser en anden kontrakt… Hvis det overhovedet er tilladt. Det lyder altså underligt

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Hansborg scorer i vildt comeback og spillede en fremragende kamp til U17 EM

                              MOM sammen med Theo Sander uden tvivl. Kommentatorerne var vildt begejstrede for Elias og spåede ham til at blive den næste unge stjerne der kommer op fra OBs akademi
                              Han var klart bedre end i kampen mod Skotland, det er der ingen tvivl om, men din vurdering af præstationen mod Skotland var lige vel hypet, der var han ikke god.

                              Elias Hansborg er utroligt løbestærk og presser hele tiden sin modstander og løber i dybden etc. jeg har nærmest aldrig set så aggressiv en spiller og det er uden at spille svinsk eller lave store frispark, den del er han helt sikkert god til og mod Portugal fungerede det langt bedre end mod Skotland.
                              Det Hansborg ikke er så stærk på er fysikken (når det kommer til dueller) og teknikken, han taber mange bolde både hvis han skal aflevere og når han forsøger at kontrollere bolden, i afslutningerne er han sådan rimelig, men forcen er klart den her vanvittige arbejdsiver/stamina.

                              2 år er for længe at vente, så smutter han, men omvendt kan jeg heller ikke se ham være klar til suppen, fuld tid, fra næste sæson, hvor han vil være fyldt 17.
                              Han vil blive mast og det vil gå for stærkt ... men hvis I vil have noget ud af de her unge spillere, så skal i give dem spilletid tidligere, uden at det behøver være fuld tid.

                              Dickoh havde Sahsah som bedste spiller og kunne bestemt også have valgt Theo Sander, en kommende landsholdsmålmand, stor og hurtig en fremragende kombi.

                              De største talenter jeg ser på det hold er.
                              Theo Sander
                              Julius Beck
                              Noah Sahsah
                              Valdemar Byskov

                              Jeg vil ikke sige at Hansborg er et af de største talenter boldmæssigt, men han er ekstraordinær med sit arbejdsraseri/løbepensum/konstante pres.
                              Last edited by Entusiastens; 25-05-2022, 16:41.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Så er U 19 foran 1 - 0 over Wolverhampton, i semifinalen, i deres turnering, mål Scoret af Luca.

                                Comment

                                Working...
                                X