Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Er Middelfart ikke en mulighed med deres ambitioner
    Ja. Men de spiller kun 2. Div og den er altså ikke vanvittig udviklende. Så næsten hellere spille reserveliga i OB
    Vi mangler den der midter-subtop klub vi hver år smider de bedste talenter afsted til. Til gavn for begge klubber

    Comment


      I den artikel i Fyens, som "tipsbladet.dk" henviser til, står at vi forhandler med Rasmus Nissen.

      Edit: Står så også i Tipsbladet kan jeg se............

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

        Virker mærkeligt. Mon det er klynge selv der vil videre?
        synd han ikke lige får 1 år eller 2. Længe leve strategien
        I fyens, hvor de interviewer Hemmingsen siger han om Klynge: "Anders er hos os, indtil vi er færdig med sæsonen. Så søger han nye udfordringer." Det kan godt tolkes som, at Klynge måske hellere vil være fast starter (i 1. division mest sandsynligt) eller måske endda førstereserve i bundklub i ligaen, og hvis min tolkning er rigtig, så er det helt fair, selvom jeg som andre har foreslået, ville foretrække at stikke ham en 1-årig eller 2-årig kontrakt og leje ham ud. Det ville være ærgerligt, hvis den sportslige ledelse som minimum ikke har prøvet at overbevise ham om at forlænge og evt. leje ham ud, men så han har vist sig tilpas fint frem (og det fører mig til min indledende tolkning) at han måske øjner muligheden for en større rolle i en lidt mindre klub. Gid vi kunne spørge ham frem for blot at spekulere! held og lykke til ham dog. Han kan ende som en klubprofil som Bah i SjE, men også som Christian Sørensen, der også bragede igennem i starten af årtiet, men er endt som en (ganske givet dygtig har jeg hørt) 1. divisionsspiller.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
          I den artikel i Fyens, som "tipsbladet.dk" henviser til, står at vi forhandler med Rasmus Nissen.

          Edit: Står så også i Tipsbladet kan jeg se............
          Tænker mere det er fordi han har 1 år tilbage som U19 spiller. Mon dog det er en SL kontrakt?

          Comment


            Klynge ryger op til Bo. Alt andet vil være mærkeligt.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Klynge ryger op til Bo. Alt andet vil være mærkeligt.
              Det ville være en klassisk Horsens-signing men tror vi han kan få den spilletid han vil have? Spiller Jeppe Kjær ikke også højre kant?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Tænker mere det er fordi han har 1 år tilbage som U19 spiller. Mon dog det er en SL kontrakt?
                Jeg er ikke meget for at udtale mig om spillere som slet ikke er professionelle, andet end for det absolut positive, men Nissen stak ikke ud på ungdomsholdene ... jeg har meget svært ved at tro at OB har suppeplaner med ham i næste sæson.

                Hvordan der tales om Drachmann fremadrettet vil også sige en del om hvor hårdt I er ramt økonomisk, eller ikke er ... han virker færdig, hvis han tales op, så antyder det at der mangler penge.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jelnegaard47 Se indlæg

                  Det ville være en klassisk Horsens-signing men tror vi han kan få den spilletid han vil have? Spiller Jeppe Kjær ikke også højre kant?
                  Han omskoler ham nok til højreback når Peter Nymann nu stopper. Tænker også Horsens

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                    Jeg er ikke meget for at udtale mig om spillere som slet ikke er professionelle, andet end for det absolut positive, men Nissen stak ikke ud på ungdomsholdene ... jeg har meget svært ved at tro at OB har suppeplaner med ham i næste sæson.

                    Hvordan der tales om Drachmann fremadrettet vil også sige en del om hvor hårdt I er ramt økonomisk, eller ikke er ... han virker færdig, hvis han tales op, så antyder det at der mangler penge.
                    Enig med Nissen. Ser heller ikke en gemt SL spiller i ham. Ved slet ikke om han må spille U19 næste sæson. Han er jo 19

                    Tror ikke Drachmann er færdig i OB. Endnu.
                    Han kan stadig komme tilbage og jeg tænker at den gode kontrakt han har i 2 år endnu ikke er en han vil ud af selv

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Enig med Nissen. Ser heller ikke en gemt SL spiller i ham. Ved slet ikke om han må spille U19 næste sæson. Han er jo 19

                      Tror ikke Drachmann er færdig i OB. Endnu.
                      Han kan stadig komme tilbage og jeg tænker at den gode kontrakt han har i 2 år endnu ikke er en han vil ud af selv
                      "U19 er for spillere, der ikke må være fyldt 18 år før 1/1 det år turneringsåret starter - og så fremdeles."

                      Jeg tror ikke der er meget mere i ham, det tager meget på spillere at være skadet, især 30+ over længere tid og med tilbagefald.



                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                        "U19 er for spillere, der ikke må være fyldt 18 år før 1/1 det år turneringsåret starter - og så fremdeles."

                        Jeg tror ikke der er meget mere i ham, det tager meget på spillere at være skadet, især 30+ over længere tid og med tilbagefald.


                        Så er han for gammel til U fodbold umiddelbart. Er det ikke noget med at man må benytte 3 spillere der er lidt ældre?

                        Nok ikke. Men han har stadig en kontrakt han ikke frivillig går ud af. Og tænker ikke der er andre klubber der står i kø for at overtage ham

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                          Jeg er ikke meget for at udtale mig om spillere som slet ikke er professionelle, andet end for det absolut positive, men Nissen stak ikke ud på ungdomsholdene ... jeg har meget svært ved at tro at OB har suppeplaner med ham i næste sæson.

                          Hvordan der tales om Drachmann fremadrettet vil også sige en del om hvor hårdt I er ramt økonomisk, eller ikke er ... han virker færdig, hvis han tales op, så antyder det at der mangler penge.
                          Det handler vel om NT vil være til grin. Når han taler europa, så er han nødt til at åbne pungen. De sidste år har vist at der skal flere penge til hvis 1/7 uden for top 6 skal blive til 6/7 i top 6.
                          I min bog er han utroværdig hvis det ikke følges op med bedre spillere og setup omkring holdet.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                            Det handler vel om NT vil være til grin. Når han taler europa, så er han nødt til at åbne pungen. De sidste år har vist at der skal flere penge til hvis 1/7 uden for top 6 skal blive til 6/7 i top 6.
                            I min bog er han utroværdig hvis det ikke følges op med bedre spillere og setup omkring holdet.
                            Tror ikke der bliver hentet spillere udefra. Ikke fordi der mangler penge, men der er ikke plads i truppen til flere folk.
                            Der skal nogen ud før der hentes nye. Og der er ingen kontrakt udløb. Det betyder et stille vindue.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                              Tror ikke der bliver hentet spillere udefra. Ikke fordi der mangler penge, men der er ikke plads i truppen til flere folk.
                              Der skal nogen ud før der hentes nye. Og der er ingen kontrakt udløb. Det betyder et stille vindue.
                              Enig. Vi er 25 mand i truppen pt med Sabbi. Men mon ikke lidt ryger ud? 2-3 ud og 1-2 ind.
                              Kunne godt se Ryan,Tverskov,Marco,Frøkjær og Jebali som mulige afgange af forskellige årsager

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Enig. Vi er 25 mand i truppen pt med Sabbi. Men mon ikke lidt ryger ud? 2-3 ud og 1-2 ind.
                                Kunne godt se Ryan,Tverskov,Marco,Frøkjær og Jebali som mulige afgange af forskellige årsager
                                Ja dem du nævner er jo dem vi helst skulle holde på. Men kunne også se Fenger få et godt tilbud. Kan håbe AJA ikke gide sidde pp bænken og det samme med oL. Nogle unge kunne lejes ud.

                                Comment

                                Working...
                                X