Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

    Det er 100% fair, OB's skader er jo OB's problem, samlet set har flere af de andre hold flere og bedre spillere låst.
    At det også går ud over et par af de andre hold, gør det da ikke mere fair. Det er jo "tilfældigt", hvem der er låst, alt efter hvordan de forskellige klubber har prioriteret efter Coronaopstarten.
    Nu kan det så godt være, at skaderne i OB ville gøre, at en del af dem ikke ville komme til at spille U19 alligevel - det er jo klart, at superligaen skal prioriteres højest - men så havde det da i det mindste været et sportsligt valg.
    Det er ikke fordi, jeg ikke kan se fornuften i at prøve at holde superligaen så lukket som muligt, men det ændrer ikke på, at det har en sportslig slagside for U19 holdet. Hvis de skal spille under de forhold i morgen, så ville OB U19 mangle deres målmand, 2 midterforsvarer, de 2 centrale midtbanespiller, og 1. angriberen (som også er holdets topscorer) ift. før-Corona-nedluks-holdet. Det har selvfølgelig afgørende betydning for holdet.

    Comment


      Inden Corona måtte en U19 godt spille lørdag i U19 rækken og søndag være med for SL

      OB kunne jo bare lave en aftale lørdag efter U kamp med det odenseanske Corona firma og få de 3-5 stykker testet som skal spille søndag/mandag for SL
      Det vil måske koste 3000-4000kr og de kan måske endda give svaret på stedet eller efter få timer. Så er den da ikke længere
      De andre klubber må så finde deres egen løsning

      Men hvis U19 skal undvære Fenger,Tarik,Østrøm og Obbekjær tror jeg desværre at chancen for guld er minimal

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Inden Corona måtte en U19 godt spille lørdag i U19 rækken og søndag være med for SL

        OB kunne jo bare lave en aftale lørdag efter U kamp med det odenseanske Corona firma og få de 3-5 stykker testet som skal spille søndag/mandag for SL
        Det vil måske koste 3000-4000kr og de kan måske endda give svaret på stedet eller efter få timer. Så er den da ikke længere
        De andre klubber må så finde deres egen løsning

        Men hvis U19 skal undvære Fenger,Tarik,Østrøm og Obbekjær tror jeg desværre at chancen for guld er minimal
        Men det er der som udgangspunkt (som jeg læser det) ikke mulighed for nu. Men det kan jo nå at blive lavet om.
        Men okay, Fenger kan jo under ingen omstændigheder starte for både Superligaen og U19

        PS, du glemmer HC Bernat, som også er ekstremt afgørende for U19, han er så vidt jeg ved også låst. (Og så er Harboe vel også væk?, men det er jo så ikke direkte Corona-relateret)

        Comment


          Sorry, hvad er det her med låst og testet etc?

          Jeg kender sgutte lige reglerne

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
            Sorry, hvad er det her med låst og testet etc?

            Jeg kender sgutte lige reglerne
            https://fyens.dk/artikel/ob-kan-stad...e-dansk-mester

            Der står lidt om det i artiklen. Men jeg tror, at de stadig arbejder på detaljerne. Både interviewet med Engstrøm og et med Ibrahimagic virker det som om, at der stadig er muligheder for ændringer. Det virkede i hvert fald som om, at Ibrahimagic regner med også at kunne spille. Nu må vi se. Måske er det bedst at vente med at sætte sig ind i reglerne alligevel :)

            Comment


              - Som corona-reglerne er lige nu, så er de U19-spillere, som bruges på Superligaholdet låste og kan ikke bruges hos os. Det problem har Brøndby, AGF og Nordsjælland også, men vi er lige nu hårdest ramt, fordi der er skader på Superliga-holdet. Men jeg ved, at DBU arbejder på en løsning inden den 20. juni og vores første kamp i Brøndby, tilføjer Kim Engstrøm.

              U19 har afleveret Hans Christian Bernat, Daniel Obbekjær, Tarik Ibrahimagic, Robin Østrøm, Max Fenger og Jakob Breum, der kom fra U17-holdet, til Superligaholdet.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

                Men det er der som udgangspunkt (som jeg læser det) ikke mulighed for nu. Men det kan jo nå at blive lavet om.
                Men okay, Fenger kan jo under ingen omstændigheder starte for både Superligaen og U19

                PS, du glemmer HC Bernat, som også er ekstremt afgørende for U19, han er så vidt jeg ved også låst. (Og så er Harboe vel også væk?, men det er jo så ikke direkte Corona-relateret)
                Jeg tog ikke Bernat med da han Normalvis ikke er i kamptruppen. Så kan han vel godt bare “glide” ned på U19 i 2-3 uger og ikke træne med på 1.holdet.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Jeg tog ikke Bernat med da han Normalvis ikke er i kamptruppen. Så kan han vel godt bare “glide” ned på U19 i 2-3 uger og ikke træne med på 1.holdet.
                  Jo, det tror jeg faktisk, at du har ret i. Jeg havde først læst det et andet sted (som jeg nu ikke kan finde), hvor jeg tolkede det som om, at dem, der på nogen måde var involveret omkring Superligaen (altså dem der var coronatestede med henblik på også bare træne), var udelukkede. Men det er nok forkert. Og jeg tror som tidligere skrevet, også at det når at blive lempet yderligere

                  Comment


                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/tale...atrukket-point

                    Comment


                      Det er vel fair nok... men hvorfor ikke bare lade de andre hold spille runden færdig, som i suppen?
                      siden 1887

                      Comment


                        Gammel kending kommer til at hjælpe U19-holdet i kampen om det danske mesterskab.

                        http://obstruktion.dk/gammel-kending...19-mesterskab/

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                          Gammel kending kommer til at hjælpe U19-holdet i kampen om det danske mesterskab.

                          http://obstruktion.dk/gammel-kending...19-mesterskab/
                          God nyhed!
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/vigtig...r-udebanekamp/
                            U-19 starter med 1-1 ude mod Brøndby.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/vigtig...r-udebanekamp/
                              U-19 starter med 1-1 ude mod Brøndby.
                              Udemærket resultat. Nogen der ved hvordan det gik FCN?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Udemærket resultat. Nogen der ved hvordan det gik FCN?
                                Ved ikke resultatet men de skrev på OBs twitter-account at vi er tre point foran FCN.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X