Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Præcis. Ét er at Entusiastens får lov til at trolle herinde med sit indirekte FCN lort konstant, mens han mellem linjerne nedgøre striwerne men at han så bakkes op af den enste aktive MOD herinde fatter jeg ikke noget af

    Tror ikke der er nogen herinde der ikke anerkender at hvis FCN i U19 rækken spillede med de bedste tilgængelige spillere fra SL ville de vinde rækken suværent. Uden tvivl.
    Men de stiller nu engang med de bedste spillere der er tilrådighed for træneren. Ligesom vi gør. Og i det spil er vi pt bedst
    Tænker det er relevant at sætte tingene i den rette kontekst og det handler faktisk kun om OB og det de gør forskelligt fra mange andre hold i suppen.
    Men så er vi jo måske slet ikke så langt fra at være enige :).
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

      Er der nogen der påstår at OB har de største talenter i landet? Prøv og læs tråden igennem en gang mere så. Der er nogen der glæder sig over at OB u19 ligger nummer 1, skal der virkelig spinnes over i at OB fans bilder sig ind at de er bedre til at udvikle talenter end konkurrenterne?
      Nej jeg reagerede på det korstog der til tider er mod Entusiasten, bare fordi han ser tingene lidt mere udefra.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

        Er der nogen der påstår at OB har de største talenter i landet? Prøv og læs tråden igennem en gang mere så. Der er nogen der glæder sig over at OB u19 ligger nummer 1, skal der virkelig spinnes over i at OB fans bilder sig ind at de er bedre til at udvikle talenter end konkurrenterne?
        Der er nogen der påstår, at det siger noget om akademiets succes, det gør det ikke specielt meget.

        Comment


          Man kan blokere en profil :-)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

            Nej jeg reagerede på det korstog der til tider er mod Entusiasten, bare fordi han ser tingene lidt mere udefra.
            Fordi det "korstog" der til tider er mod Entusiasten udelukkende skyldes at han ser tingene lidt mere udefra? Jamen stakkels ham så. Jeg er personligt ligeglad med hans små pip, jeg har blokeret ham for længe siden, men man må jo bare konstatere at der er mange herinde der oplever hans posts som provokerende.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

              Nej jeg reagerede på det korstog der til tider er mod Entusiasten, bare fordi han ser tingene lidt mere udefra.
              korstog ligefrem?
              Fair nok, jeg reagerer på dobbeltmoral, hykleri og åbenlyse og ofte malplacerede provokationer og så bliver jeg bare træt af al den forherligelse af FCN som jeg anerkender gør en masse ting dygtigt, men jeg orker bare ikke at høre om dem konstant.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                Fordi det "korstog" der til tider er mod Entusiasten udelukkende skyldes at han ser tingene lidt mere udefra? Jamen stakkels ham så. Jeg er personligt ligeglad med hans små pip, jeg har blokeret ham for længe siden, men man må jo bare konstatere at der er mange herinde der oplever hans posts som provokerende.
                Ja det er jo på mode at blive krænket

                Comment


                  Akademiet får et par nye “partnere”

                  https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/lz-koe...paa-akademiet/

                  Men er der nogen der ved hvem ham den helt sorte knægt er i videoen?
                  Er det den nye Mass Sisé fra U17?

                  Comment


                    2-2 i Aalborg. Et ok resultat vel. Bare lort at FCN vinder 5-4 i Vejle og kommer tættere på
                    Last edited by fmprOB; 29-02-2020, 18:34.

                    Comment


                      U17 smadrer AAB 6-0

                      Comment


                        U19 får kun 1p mod FCK. De udligner 4min ind i overtiden

                        FCN vinder 1-0 og er ved at hente os

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          U19 får kun 1p mod FCK. De udligner 4min ind i overtiden

                          FCN vinder 1-0 og er ved at hente os
                          Det handler ikke om at vinde. Det er kun om talentudvikling

                          Comment


                            Det bliver spændende at se om man aflyser U fodbold som man har gjort i England. Hvis man gør det...
                            Bliver vi U19 mestre eller bliver sæsonen annuleret?

                            Comment


                              Mon ikke dette kan tiltrække flere unge talenter til vores U hold i fremtiden?

                              https://fyens.dk/artikel/ny-eftersko...rykker-nærmere

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Mon ikke dette kan tiltrække flere unge talenter til vores U hold i fremtiden?

                                https://fyens.dk/artikel/ny-eftersko...rykker-nærmere
                                Det kan kun være et plus for alle eliteidrætsklubber i byen med sådan en efterskole. Jeg tænker dog at det ville være oplagt at bygge sådan en efterskole sammen med stadion så det enten bygges ind som en udvidelse af en af de eksisterende tribuner eller som en del af lukningen af et af stadions hjørner. Når nu det alligevel skal placeres i forbindelse med stadion.

                                Comment

                                Working...
                                X