Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    U19 går benhårdt efter guldet

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/u19-dr...-guldmedaljer/

    Comment


      4-0 sejr over Vejle
      https://dbu.dk/resultater/kamp/910131_304846/kampfakta

      Comment


        8sejre tilbage incl FCN. Så burde den være hjemme.
        Tænker de bliver den største trussel

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          8sejre tilbage incl FCN. Så burde den være hjemme.
          Tænker de bliver den største trussel
          Ja det kunne være spændende at se hvordan stillingen var, hvis alle hold stillede med stærkest mulige u19.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Det der skriver du kun for at få reaktioner

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

              Ja det kunne være spændende at se hvordan stillingen var, hvis alle hold stillede med stærkest mulige u19.
              Hvorfor?
              Så ville OB stadig ligge #1 vil jeg gætte på, du vil sandsynligvis gætte noget andet. Jeg tænker at din kommentar primært er for at provokere. Jeg spørger dig lige igen: kan du ikke dele bare nogle af dine ligegyldige tanker med nogle andre FCN-sympatisører?. Tænker at du nok går rundt med et eller andet mindreværdskompleks og at du så kompenserer ved at få nogle små kicks ud af at provokere her. Få dig et liv.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                Hvorfor?
                Så ville OB stadig ligge #1 vil jeg gætte på, du vil sandsynligvis gætte noget andet. Jeg tænker at din kommentar primært er for at provokere. Jeg spørger dig lige igen: kan du ikke dele bare nogle af dine ligegyldige tanker med nogle andre FCN-sympatisører?. Tænker at du nok går rundt med et eller andet mindreværdskompleks og at du så kompenserer ved at få nogle små kicks ud af at provokere her. Få dig et liv.
                Det kunne da være spændende og nej det ville OB ikke ... OB har et solidt hold, med spillere som niveau- og aldersmæssigt er perfekt sat op til at vinde den her række, men samtidig ville have svært ved at begå sig i suppen nu.
                Det er ikke en provokation men en observation, OB satser alt på at vinde u19, det er der ikke rigtig andre der gør.

                Modbevis mig endelig, det er mere relevant end det der :).
                Last edited by Entusiastens; 22-02-2020, 19:10.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                  Det der skriver du kun for at få reaktioner
                  Netop derfor man skal lade være med at give ham de reaktioner

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                    Netop derfor man skal lade være med at give ham de reaktioner
                    Hvis det bare er en provokation, så sker der jo ikke noget ved at tjekke op på hvilke spillere de andre hold kunne stille med, hvis de ville :)?
                    Men jeg kan da smide den første klub.
                    FCK kunne stille med Daramy og Kaufmann.
                    Tager jeg fejl og spiller alle hold i stærkeste, eller kan de kun ændre holdene marginalt, jamen så har du helt ret ... så var det bare en provokation fra min side.

                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                      Det kunne da være spændende og nej det ville OB ikke ... OB har et solidt hold, som niveau- og aldersmæssigt er perfekt sat op til at vinde den her række, men samtidig ville have svært ved at begå sig i suppen nu.
                      Det er ikke en provokation men en observation, OB satser alt på at vinde u19, det er der ikke rigtig andre der gør.

                      Modbevis mig endelig, det er mere relevant end det der :).
                      Jeg er ikke enig i dine observationer/provokationer.
                      Jeg behøver ikke modbevise noget som helst for dig, ligesom du naturligvis heller ikke vil kunne bevise noget som helst. Du er her for at provokere og det er anstrengende. Kan du ikke lade os glæde os over at vi endelig har et akademi som vi så småt kan begynde at glæde os over. Ja, FCN gør det også flot ifht ungdomsarbejde, men nu er det OB jeg holder med og har holdt med meget lang tid før der var noget der hed FCN, FCK eller FCM og jeg har ikke behov for at forholde mig så meget til dem.
                      Jeg vil skide FCN et stykke, men jeg har modsætning til dig ikke behov for at forpeste deres debatforum, hvis de har sådan et.
                      Last edited by OleKBH; 22-02-2020, 18:47.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                        Jeg er ikke enig i dine observationer/provokationer.
                        Jeg behøver ikke modbevise noget som helst for dig, ligesom du naturligvis heller ikke vil kunne bevise noget som helst. Du er her for at provokere og det er anstrengende. Kan du ikke lade os glæde os over at vi endelig har et akademi som vi så småt kan begynde at glæde os over. Ja, FCN gør det også flot ifht ungdomsarbejde, men nu er det OB jeg holder med og har holdt med meget lang tid før der var noget der hed FCN, FCK eller FCM og jeg har ikke behov for at forholde mig så meget til dem.
                        Jeg vil skide FCN et stykke, men jeg har modsætning til dig ikke behov for at forpeste deres debatforum, hvis de har sådan et.
                        Det er altså meget simpelt at bevise, at OB stiller i stærkeste opstilling og at mange af de andre hold ikke gør ... så jo det er bestemt muligt.
                        Fremskridt er når I kan se at de kan begå sig i superligaen/sælges for solide beløb :).
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                          Det er altså meget simpelt at bevise, at OB stiller i stærkeste opstilling og at mange af de andre hold ikke gør ... så jo det er bestemt muligt.
                          Fremskridt er når I kan se at de kan begå sig i superligaen/sælges for solide beløb :).
                          Det der er ikke noget bevis for mig. Det må du kunne gøre bedre. (men vil du gøre mig en tjeneste og gøre det inde på FCN’s debatforum).
                          Og nej fremskridt er ikke kun det som du skitserer der.
                          Last edited by OleKBH; 22-02-2020, 20:20.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                            Det der er ikke noget bevis for mig. Det må du kunne gøre bedre. (men vil du gøre mig en tjeneste og gøre det inde på FCN’s debatforum).
                            Og nej fremskridt er ikke kun det som du skitserer der.
                            Undskyld her er jeg simpelthen nødt til st skride ind - Gu har Mads ret!

                            Flere af modstanderne stiller ikke med stærkest mulige U19, for deres bedste ungdomsspillere spillere jo fandme i Superligaen.

                            Vågn nu op, og indse at at OB’s ligahold ligger lavere placeret end FCN’s bedste U19-hold, som pt indtager 5. pladsen i Superligaen!

                            Det er lidt hårdt trukket op, men det gør det ikke mindre sandt - jeg gider slet ikke gå i detaljer mht første- og anden-årsspillere osv.

                            Ret skal være ret. Vores U19-hold ER sat op til at vinde deres liga, og dét er der ikke noget galt i.
                            Det er dog ikke nødvendigvis ensbetydende med, at vi har de største talenter i årgangen(e).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                              Undskyld her er jeg simpelthen nødt til st skride ind - Gu har Mads ret!

                              Flere af modstanderne stiller ikke med stærkest mulige U19, for deres bedste ungdomsspillere spillere jo fandme i Superligaen.

                              Vågn nu op, og indse at at OB’s ligahold ligger lavere placeret end FCN’s bedste U19-hold, som pt indtager 5. pladsen i Superligaen!

                              Det er lidt hårdt trukket op, men det gør det ikke mindre sandt - jeg gider slet ikke gå i detaljer mht første- og anden-årsspillere osv.

                              Ret skal være ret. Vores U19-hold ER sat op til at vinde deres liga, og dét er der ikke noget galt i.
                              Det er dog ikke nødvendigvis ensbetydende med, at vi har de største talenter i årgangen(e).
                              Jeg er helt med på FCN bruger mange unge spillere i deres superligatrup og det er dejligt for dem og åbenlyst en god forretning deres ejer har lavet sig der.
                              Jeg har dog stadig ikke set noget BEVIS på at FCN 100% sikkert ville vinde u19 ligaen hvis de øgede gennemsnitsalderen på deres superligahold.
                              Og nej det er ikke et rent u19 hold FCN stiller med i superligaen, men ja de har mange unge bade danske og udenlandske spillere i deres trup.

                              Comment


                                Hvorfor nu al den negativitet? Tag dog i Ådalen og se U/19-holdet spille engang imellem, så kan det da være, I sidder med ja-hatten på bagefter...

                                Comment

                                Working...
                                X