Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Det 'nye OB' og talenterne
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæghold nu op med det der mopperi...det er da ikke meget mere end 50 timer senere 😂😂"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
De giver mig lyst til at finde FM2012 frem igen, så jeg kan få drevet Thisted FCs talentsetup i samme retning. Flere talenter, vildere, vildere!
(jeg har abstinenser. Starter sæsonen ikke snart med nogle ungdomskampe her på den østlige side af Storebælt? Hvem fra sidste sæsons U17 bliver profiler på U19? Bliver Mads Jørgensen og Oliver Lønfeldt, der som førsteårs-U19 har etableret sig, store profiler næste sæson? Aaaaargh! Sæsonstart nu!)
Comment
-
Kontrakt med endnu et talent:
http://www.ob.dk/artikel/froekjaer-u...-kontrakt.aspx
Frøkjær spiller centralt på midten. Jeg synes egentlig ikke, at han har shinet i de kampe jeg har set, men det kan jo sagtens være et udtryk for, at han bare placerer sig rigtigt og tidligt. Fysikken har han i hvert fald med sig, og jeg mener også at huske, at teknikken ikke er helt skidt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlægKontrakt med endnu et talent:
http://www.ob.dk/artikel/froekjaer-u...-kontrakt.aspx
Frøkjær spiller centralt på midten. Jeg synes egentlig ikke, at han har shinet i de kampe jeg har set, men det kan jo sagtens være et udtryk for, at han bare placerer sig rigtigt og tidligt. Fysikken har han i hvert fald med sig, og jeg mener også at huske, at teknikken ikke er helt skidt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægNogen der har en idé om hvad løn niveauet er på sådanne ungdomskontrakter?
Jeg ved ikke om det kan bruges til noget, men jeg kender et gammelt talent og målmand for Vejle, da de fusionerede med Kolding.
Han fik lige omkring de 16.000 kr. I løn, brutto. - Hvor man må formode at vi kan tilbyde vores talenter lidt mere?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægDet er jo nok forskelligt fra talent til talent, samt hvilken ordning de bliver tildelt.
Jeg ved ikke om det kan bruges til noget, men jeg kender et gammelt talent og målmand for Vejle, da de fusionerede med Kolding.
Han fik lige omkring de 16.000 kr. I løn, brutto. - Hvor man må formode at vi kan tilbyde vores talenter lidt mere?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJa okay. Troede faktisk det var lidt mindre niveau når de nu kun er lærlinge/halvproffer.. Men ja selvfølgelig er det nok lidt forskelligt men mon ikke at der findes en "ramme" man arbejder inden for
Men jo, du har nok ret - Jeg tænker at der må være afsat et budget/pulje til talentudvikling, og så operere man indenfor de rammer, og så må puljen fordeles som man nu mener det er ansvarligt.. Jeg ville heller ikke udelukke at alle talenter i samme årgang får samme løn, og så kan der forhandles når de træder ind i de "voksnes" rækker.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægDet er jo nok forskelligt fra talent til talent, samt hvilken ordning de bliver tildelt.
Comment
-
Er det bare mig eller dukker ham Rasmus Nissen relativt ofte op som målscorer på U15?
http://www.ob.dk/artikel/u15-vandt-over-esbjerg.aspx
Jeg synes i øvrigt at det er superfedt med de interviews med U17- og U19-trænerne. Det er en pissegod måde at binde klubben lidt mere sammen på, at få nogle flere nyheder ud omkring vores bedste talenter (men det har jeg vist nævnt før).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
Comment