Oprindeligt indsendt af Blixa Bargeld
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Det 'nye OB' og talenterne
Collapse
X
-
Last edited by Lars Elstrup; 17-08-2014, 08:34.Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægFS har lige opdaget at vi har 2 unge ude til gæstetræninger.
Begge er vel allerede kommet hjem igen
Jeg ved ikke, hvornår Kurucay trænede med i Besiktas, men nyheden om hans udlandsbesøg kom på, før den om JR, så mon ikke også Kurucay er hjemme igen. De tog af sted, fordi der var kamppause for u-holdene i weekenden.
Comment
-
Puha alle de talenter der lige pludselig popper op. Det bliver godt nok spændende at følge.
MD,MG,EPJ,AT,JJT,JR,MR,MP,JE og CR
Min top5 for hvem jeg tror på slår igennem og bliver "mest værdifuld" i løbet af de næste 3 sæsoner
1) Mikkel Desler
2) Jens Jacob Thomassen
3) Casper Radza
4) Jacob Rasmussen
5) Magnus Pedersen
vi ved jo at nok ikke alle klare gennembruddet og jeg gætter på at spillere som Anders Thomsen, Mathias Greve og Mads Raben ikke er at finde i OB om 3 år..
jeg håber da selvfølgelig de er og finder gennem nåleøjet men jeg tvivler. Måske Greve har en chance men de 2 andre tvivler jeg stærkt på desværre..
håber de bringer min tvivl til skamme
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægPuha alle de talenter der lige pludselig popper op. Det bliver godt nok spændende at følge.
Min top5 for hvem jeg tror på slår igennem og bliver "mest værdifuld" i løbet af de næste 3 sæsoner
1) Mikkel Desler
2) Jens Jacob Thomassen
3) Casper Radza
4) Jacob Rasmussen
5) Magnus Pedersen
vi ved jo at nok ikke alle klare gennembruddet og jeg gætter på at spillere som Anders Thomsen, Mathias Greve og Mads Raben ikke er at finde i OB om 3 år..
jeg håber da selvfølgelig de er og finder gennem nåleøjet men jeg tvivler. Måske Greve har en chance men de 2 andre tvivler jeg stærkt på desværre..
men nej selvfølgelig slår de ikke alle sammen igennem, afspejles vel også ret tydeligt i at desler fik en 3 årig kontrakt - så ham tror man virkeligt på mens de 3 andre har fået 1 årige - og åbenbart kun halv prof. kontrakter.
Men syntes da sådan set at hvis vi kan hente mellem 2-4 unge folk op pr sæson, og så der er 1 der bliver fast mand i OB til han sælges videre - så det da sådan set meget godt gået.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægPuha alle de talenter der lige pludselig popper op. Det bliver godt nok spændende at følge.
1) Mikkel Desler
2) Jens Jacob Thomassen
3) Casper Radza
4) Jacob Rasmussen
5) Magnus Pedersen
Håber du har ret med Radza for de to under ham gør det tilsyneladende også ret godt:-)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægdet behøver jo ikke være negativt, kan jo være de bliver så gode at de sælges videre ;)
men nej selvfølgelig slår de ikke alle sammen igennem, afspejles vel også ret tydeligt i at desler fik en 3 årig kontrakt - så ham tror man virkeligt på mens de 3 andre har fået 1 årige - og åbenbart kun halv prof. kontrakter.
Men syntes da sådan set at hvis vi kan hente mellem 2-4 unge folk op pr sæson, og så der er 1 der bliver fast mand i OB til han sælges videre - så det da sådan set meget godt gået.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlægPå den lange bane tror jeg, du skal bytte rundt på 1 og 2, hvis JJT kan fortsætte sin udvikling.
Håber du har ret med Radza for de to under ham gør det tilsyneladende også ret godt:-)
Men vuderer dog at Desler er godt foran pt og stadig udvikler sig hurtigt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægdet behøver jo ikke være negativt, kan jo være de bliver så gode at de sælges videre ;)
Men syntes da sådan set at hvis vi kan hente mellem 2-4 unge folk op pr sæson, og så der er 1 der bliver fast mand i OB til han sælges videre - så det da sådan set meget godt gået."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægMålet er at der i hver sæson skal hentes to op og en af dem skal blive fast mand... Med Falk, Larsen og Høgh samt til dels Kadrii syntes jeg at det er lukkedes ok.Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
1) Mikkel Desler
2) Jens Jacob Thomassen
3) Casper Radza
4) Jacob Rasmussen
5) Magnus Pedersen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Coach Se indlægJacob Rasmussen blev i DBU-kredse for et års tid siden kaldt et af dansk fodbolds tre største talenter sammen med Pierre i Bayern og AC i Chelsea. Speaks volume, så hvis han ikke ryger andetsteds eller er uheldig(7-9-13) så kan du vist roligt flytte ham i top.
men ville da være lækkert hvis han blev OB's Agger...
Håber han forlænger med 3-4 og kommer i truppen til næste år..Last edited by fmprOB; 21-08-2014, 19:43.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægKadrii blev jo hentet udefra. Jeg tror ikke han skal med i det regnskab."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
Comment