Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Tobias Augustinus-Jensen skifter tilsyneladende til FC Helsingør. Ærgerligt det ikke rigtig lykkedes ham at slå igennem i Utrecht.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
      Tobias Augustinus-Jensen skifter tilsyneladende til FC Helsingør. Ærgerligt det ikke rigtig lykkedes ham at slå igennem i Utrecht.
      Tænker også at det er et godt step for ham

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
        Tobias Augustinus-Jensen skifter tilsyneladende til FC Helsingør. Ærgerligt det ikke rigtig lykkedes ham at slå igennem i Utrecht.
        Lang tid siden jeg har set ham spille.

        Åbenbart ikke relevant for os?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

          Lang tid siden jeg har set ham spille.

          Åbenbart ikke relevant for os?
          Han blev vel reelt set også vejet og fundet for let da han i sin tid skiftede til Utrecht. Men hvis han brænder 2. Division af burde det nok være muligt at lokke ham tilbage til Fyn. Sikkert meget fornuftigt.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

            Han blev vel reelt set også vejet og fundet for let da han i sin tid skiftede til Utrecht. Men hvis han brænder 2. Division af burde det nok være muligt at lokke ham tilbage til Fyn. Sikkert meget fornuftigt.
            Han er blevet fundet for let i både Ådalen og Utrecht. Kan godt være han vil gøre det godt i 2. division, men det gør vel ikke at han vil blive en profil/det vi behøver, når vi forhåbentlig er i SL igen.

            Synes vi har nok unge fynboer nu, men mangler lidt flere etablerede profiler, hvis vi skal rykke op / frem i SL på sigt.

            Comment


              Den nye Minteh scorede i Prag. Spændende om han kommer på kontrakt

              https://ob.dk/nyheder/2024/juli/en-s...striber-i-prag

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Den nye Minteh scorede i Prag. Spændende om han kommer på kontrakt

                https://ob.dk/nyheder/2024/juli/en-s...striber-i-prag
                Meget. Har du hørt om han får flere træninger/kampe for at vise sig frem eller er det tak for nu?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                  Meget. Har du hørt om han får flere træninger/kampe for at vise sig frem eller er det tak for nu?
                  Nej jeg har ikke hørt noget desværre. Nok heller ikke sikkert at beslutningen er taget

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Nej jeg har ikke hørt noget desværre. Nok heller ikke sikkert at beslutningen er taget
                    Ok, takker for svar. Hvis du høre noget, må du selvsagt gerne dele det herinde.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                      Ok, takker for svar. Hvis du høre noget, må du selvsagt gerne dele det herinde.
                      Ved ikke om LR har noget her

                      https://fyens.dk/ob/mintehs-faetter-...a6427eaaf3d-13

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        “Mondou Minteh scorede for OB's U19-hold, da klubben akademi var på tur til Prag i den forgangne uge. Han er fætter til guldfuglen Yankuba Minteh, der scorer kassen i Premiere League hos Brighton efter lejemålet i Feyenoord og salget fra Newcastle. Det skete i kampen mod Slavia Prag, der vandt 3-2. OB blev nummer seks af seks mulige i turneringen, og Minteh lavede også et saksespark undervejs, erfarer Sport Fyn.”



                        Comment


                          Nogen der kan gengive lidt fra denne omkring Modou Minteh?

                          https://fyens.dk/ob/ob-er-ikke-klar-...a6427eaaf3d-13

                          Godt nok en voksen 17 årig…

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Nogen der kan gengive lidt fra denne omkring Modou Minteh?

                            https://fyens.dk/ob/ob-er-ikke-klar-...a6427eaaf3d-13

                            Godt nok en voksen 17 årig…
                            Ganske kort, klassisk 9er, vil gerne væk fra Basel, kender ikke Yankuba.

                            Ivan Poulsen fortæller, der skal evalueres på ham nu og så vil de tage stilling til, om det er noget der skal gøres mere ved.

                            Comment


                              Var lige i Ådalen og se 1. halvleg af OB-Vejle U19. Der stod 2-0 ved pausen. OB kontrollerede den kamp fuldstændig. De er en del bedre en Vejle - men jeg ved ikke noget om U19-liga-niveauet generelt. Vejle skabte ikke noget, fordi vi markerer dem klogt. Samtidig synes jeg, at vi spiller hurtigt og direkte i det offensive spil. Vi spiller med back-overlap og indlæg og også drop-bolde i rummet lige bag deres bagkæde, og, som en angriber så løber i dybden på og bolde til baglinjen i ryggen på deres back med mulighed for cut back . Vi skabte klart mest i vores højre side. Synes det så fint ud. Trøjenumre passede ikke med hjemmesiden, så jeg kunne ikke rigtig skelne spillerne fra hinanden, da jeg ikke ser meget U19 generelt. Vi håber de kører den sikkert hjem i 2. halvleg.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                                Var lige i Ådalen og se 1. halvleg af OB-Vejle U19. Der stod 2-0 ved pausen. OB kontrollerede den kamp fuldstændig. De er en del bedre en Vejle - men jeg ved ikke noget om U19-liga-niveauet generelt. Vejle skabte ikke noget, fordi vi markerer dem klogt. Samtidig synes jeg, at vi spiller hurtigt og direkte i det offensive spil. Vi spiller med back-overlap og indlæg og også drop-bolde i rummet lige bag deres bagkæde, og, som en angriber så løber i dybden på og bolde til baglinjen i ryggen på deres back med mulighed for cut back . Vi skabte klart mest i vores højre side. Synes det så fint ud. Trøjenumre passede ikke med hjemmesiden, så jeg kunne ikke rigtig skelne spillerne fra hinanden, da jeg ikke ser meget U19 generelt. Vi håber de kører den sikkert hjem i 2. halvleg.
                                Fedt. Nogle spillere man skal holde øje med selvom de er svære at identificere med numre?
                                Spillede Noah Lassen og William Martin med?
                                Andre omkring 1. holdet der var med?
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X