Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Det 'nye OB' og talenterne
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlægEr jeg den eneste, der bemærkde, at BW startede sit interview med SfÅ igår med at sige, at det eneste, han stadig manglede at gøre i vinduet havde at gøre med akademiet. Nogen der ved, hvad det kunne være?
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægMåske bare mig, men Aske er kun lige fyldt 20, synes det er alt for tidligt at afskrive ham. Jeg siger ikke det lykkedes, bare for tidligt, at skrive ham ud af historien imo.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
McCoy har spillet nogle gode VB kampe så vidt jeg er orienteret. Er vidst god med begge fødder
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Tror jeg nu heller ikke at mange vil afskrive ham. Men havde nok bare håbet på lidt mere på nuværende tidspunkt. De fleste ville da nok hellere afskrive Mouritsen hvis vi skal blive i de termer. Men McCoy er et stort talent og skal da klart have en kontrakt hvis man kan blive enig. Så kan man måske få en af dem udlejet til 1.div eller Norge/Sverige så de vender stærkere tilbage
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Med fare for at det allerede er blevet nævnt, så scorede Jakob Breum sit første mål for Go Ahead Eagles i sidste runde af Æresdivisionen mod Vitesse. De ligger på en solid 6. plads kun fem point bag Ajax. Hvis alt går efter planen, kvalificerer de sig til Conference League næste sæson.
Jeg kan nogle gange godt tage mig selv i at synes, det er ærgerligt, at man ikke valgte at arbejde videre med ham her. Er sikker på, han slår igennem.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bolbro Se indlægMed fare for at det allerede er blevet nævnt, så scorede Jakob Breum sit første mål for Go Ahead Eagles i sidste runde af Æresdivisionen mod Vitesse. De ligger på en solid 6. plads kun fem point bag Ajax. Hvis alt går efter planen, kvalificerer de sig til Conference League næste sæson.
Jeg kan nogle gange godt tage mig selv i at synes, det er ærgerligt, at man ikke valgte at arbejde videre med ham her. Er sikker på, han slår igennem.Sorrig og glæde de vandre til hobe,
lykke, ulykke de gange på rad,
medgang og modgang hinanden tilråbe,
solskin og skyer de følges og ad.
Jorderigs guld
er prægtig muld,
Himlen er ene af salighed fuld.
- Kingo, 1681
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sorrig og Glæde Se indlæg
Vi har i mange år manglet stivere i korsettet, og derfor har det været svært at give chancer nok til de unge, især når de oplever formdyk. Det er endnu ting, der har været galt i 10-12 år, men jeg håber og tror, vi går bedre tider i møde.
Det er et oprigtigt spørgsmål; jeg ville ønske, jeg selv kunne tro på det fortsat.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Hvorfor tror du det?
Det er et oprigtigt spørgsmål; jeg ville ønske, jeg selv kunne tro på det fortsat.Sorrig og glæde de vandre til hobe,
lykke, ulykke de gange på rad,
medgang og modgang hinanden tilråbe,
solskin og skyer de følges og ad.
Jorderigs guld
er prægtig muld,
Himlen er ene af salighed fuld.
- Kingo, 1681
Comment
Comment