Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg

    Der er ikke blevet meldt noget ud om det.
    Underligt. De har da ellers aldrig problemer med at melde ungdomskontrakter ud. Men bare der er styr på det

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Underligt. De har da ellers aldrig problemer med at melde ungdomskontrakter ud. Men bare der er styr på det
      Mon ikke det meste af kommunikationsafdelingen er til eksamenen i disse dage ?
      Last edited by Online; 04-01-2024, 20:30.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Mon ikke det meste af kommunikationsafdelingen er til eksamenen i disse dage ?
        Mener at Nejstrup er på barsel. Så vel fair nok hvis det hænger lidt nogle steder. Men det undrer mig bare omkring Yaya.. Men det er jo langt fra første gang at en udmelding kommer laaaang tid efter der er skrevet under

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Mener at Nejstrup er på barsel. Så vel fair nok hvis det hænger lidt nogle steder. Men det undrer mig bare omkring Yaya.. Men det er jo langt fra første gang at en udmelding kommer laaaang tid efter der er skrevet under
          Ikke for at være negativ, men synes bare der er så meget der sejler for tiden.
          Hvor svært kan det være at skrive de 10 linjer de plejer ved en forlængelse?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Mener at Nejstrup er på barsel. Så vel fair nok hvis det hænger lidt nogle steder. Men det undrer mig bare omkring Yaya.. Men det er jo langt fra første gang at en udmelding kommer laaaang tid efter der er skrevet under
            Nejstgaard er tilbage - han vendte tilbage i December.

            Comment


              Kan også bekræfte at Yaya har fået kontrakt. Men har ikke hørt noget om længden...

              Comment


                Så skulle der være nyt om Yaya. Tænker den blir meldt ud idag eller imorgen.
                Last edited by Chuck Taylor; 09-01-2024, 09:50.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Chuck Taylor Se indlæg
                  Så skulle der være nyt om Yaya. Tænker den blir meldt ud idag eller imorgen.
                  Tak Chuck() Håber det er en længere senior kontrakt

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Tak Chuck() Håber det er en længere senior kontrakt
                    Det er det.... Jeg hører 3 år, fuldtids superligakontrakt

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Chuck Taylor Se indlæg

                      Det er det.... Jeg hører 3 år, fuldtids superligakontrakt
                      3,5 har jeg lige hørt

                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...er-yaya-bojang

                        Edit: Havde naturligvis ikke set den anden tråd..
                        Last edited by JMJ; 09-01-2024, 12:19.

                        Comment


                          50.000 EUR... Lyder som en fin pris

                          Comment


                            OB har oprettet en streamingtjeneste til Christian Eriksen Cup (kampene koster så vidt jeg kan se 7 eur at se pr. kamp, abb. til hele turnringen koster 199 svenske kroner): https://obplay.dk/obplay/

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                              OB har oprettet en streamingtjeneste til Christian Eriksen Cup (kampene koster så vidt jeg kan se 7 eur at se pr. kamp, abb. til hele turnringen koster 199 svenske kroner): https://obplay.dk/obplay/
                              Ja, 7 EUR (50 kr) for én kamp eller alle kampe (live/demand) for 20 EUR (150 kr).

                              Spændt på kvaliteten og om der er kommentatorer på !

                              Comment


                                Slots napper både talent og årets spiller:

                                https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...b-prisuddeling

                                Comment

                                Working...
                                X