Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Derfor kan det da nok være en 3 årig hvor det første år er på halv tid...
    så en lille tvivl er der. Men det er muligt at du har ret
    Nogen der ved hvor langt han er med sin uddannelse. Det kunne være det kunne afsløre en minimumslængden på kontrakten

    Lidt træls man ikke bare kan skrive det i artiklen så vi skal sidde her og gætte...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
      Nogen der ved hvor langt han er med sin uddannelse. Det kunne være det kunne afsløre en minimumslængden på kontrakten

      Lidt træls man ikke bare kan skrive det i artiklen så vi skal sidde her og gætte...
      Han skal igang med sidste år

      Comment


        Hej Gutter.
        Jeg ville blive meget taknemmelig hvis der er en venlig sjæl som har fulgt U19 sidste år som kan hjælpe.
        det handler om vores 4 nye unge gutter. Er der nogle som ved hvilken plads de har spillet sidste år?
        EPJ har spillet centralt i forsvaret og kan spille VB. Og var det Desler de skrev om er offensiv spiller?
        Men er det angriber offensiv midt eller kant, lidt ala Falk? Og hvad med Greve og Thomsen.
        på forhånd mange tak

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
          Hej Gutter.
          Jeg ville blive meget taknemmelig hvis der er en venlig sjæl som har fulgt U19 sidste år som kan hjælpe.
          det handler om vores 4 nye unge gutter. Er der nogle som ved hvilken plads de har spillet sidste år?
          EPJ har spillet centralt i forsvaret og kan spille VB. Og var det Desler de skrev om er offensiv spiller?
          Men er det angriber offensiv midt eller kant, lidt ala Falk? Og hvad med Greve og Thomsen.
          på forhånd mange tak
          Jeg så en lille håndfuld i efteråret.

          Desler spillede højre midt i de kampe jeg så. I dagens kamp mod Nordsjælland spillede han offensiv midt i en time. Jeg har indtrykket af han har spillet mere offensiv midt men det gjorde han som sagt ikke i de kampe jeg så i efteråret.

          EPJ har spillet i midterforsvaret de kampe jeg har set. Jeg er lidt i tvivl om han kan have spillet venste back i et par af kampene, da min opmærksomhed mere har være på de offensive kræfter. Mener der var en ret stor fætter der spillede i midterforsvaret i efteråret, som ikke var med i dag. Nogen der kan gøre mig klogere på hvem han er?

          Thomsen har spillet på fløjen. I dag i venstre side. Han scorede på et fint lob efter en imponerende præcis aflevering over 50 meter fra Mark Kongsted, der pludselig spillede højre back. Er det noget nyt? Synes Kongsted tidligere har virket spændende på midt midt, men der er selvfølgelig andre spændende spillere om buddet der.

          Greve mener jeg har vekslet mellem angriber og offensiv midt men er lidt i tvivl om jeg husker rigtigt.
          Last edited by OB er Gud; 10-05-2014, 21:44.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
            Jeg så en lille håndfuld i efteråret.

            Desler spillede højre midt i de kampe jeg så. I dagens kamp mod Nordsjælland spillede han offensiv midt i en time. Jeg har indtrykket af han har spillet mere offensiv midt men det gjorde han som sagt ikke i de kampe jeg så i efteråret.

            EPJ har spillet i midterforsvaret de kampe jeg har set. Jeg er lidt i tvivl om han kan have spillet venste back i et par af kampene, da min opmærksomhed mere har være på de offensive kræfter. Mener der var en ret stor fætter der spillede i midterforsvaret i efteråret, som ikke var med i dag. Nogen der kan gøre mig klogere på hvem han er?

            Thomsen har spillet på fløjen. I dag i venstre side. Han scorede på et fint lob efter en imponerende præcis aflevering over 50 meter fra Mark Kongsted, der pludselig spillede højre back. Er det noget nyt? Synes Kongsted tidligere har virket spændende på midt midt, men der er selvfølgelig andre spændende spillere om buddet der.

            Greve mener jeg har vekslet mellem angriber og offensiv midt men er lidt i tvivl om jeg husker rigtigt.
            Jeg takker og bukker. Det er altid rart at der er nogle som gider at give beretninger når vi andre ikke har mulighed for at følge dem.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
              Jeg så en lille håndfuld i efteråret.

              Desler spillede højre midt i de kampe jeg så. I dagens kamp mod Nordsjælland spillede han offensiv midt i en time. Jeg har indtrykket af han har spillet mere offensiv midt men det gjorde han som sagt ikke i de kampe jeg så i efteråret.

              EPJ har spillet i midterforsvaret de kampe jeg har set. Jeg er lidt i tvivl om han kan have spillet venste back i et par af kampene, da min opmærksomhed mere har være på de offensive kræfter. Mener der var en ret stor fætter der spillede i midterforsvaret i efteråret, som ikke var med i dag. Nogen der kan gøre mig klogere på hvem han er?

              Thomsen har spillet på fløjen. I dag i venstre side. Han scorede på et fint lob efter en imponerende præcis aflevering over 50 meter fra Mark Kongsted, der pludselig spillede højre back. Er det noget nyt? Synes Kongsted tidligere har virket spændende på midt midt, men der er selvfølgelig andre spændende spillere om buddet der.

              Greve mener jeg har vekslet mellem angriber og offensiv midt men er lidt i tvivl om jeg husker rigtigt.
              Både EPJ og Desler har spillet højre back for reserverne inden for det sidste år. Tror ikke vi altid skal ligge så meget i deres positioner på reserveholdet. Vadocz har også spillet i centerforsvaret mens Diarra har spillet på midten, og omvendt selvfølgelig.
              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment


                Har lige fundet DBU's database for landsholdsspillere. Interessant legetøj, hvis man er til den slags:
                http://www.dbu.dk/landshold/landshol...en/LBasePlayer

                SKal siges, at ikke alle spillere har spillet kampe, men det må formodes at de enkelte spillere fremgår af listen af en eller anden årsag.
                http://www.dbu.dk/landshold/Landshol...r=1&sPSize=500

                OB har 26 spillere omkring landsholdene fra Kasper Larsen (årgang 1993) og yngre
                FCN har tilsvarende 32
                Aab har 23
                Esbjerg har 20
                Brøndby har 40

                Vi gør et eller andet rigtigt :)

                Hvis filtreringen ændres til ældste årgang = 1996, så er tallene således:
                OB 16
                FCN 14
                Aab 13
                Esbjerg 11
                Brøndby 19
                AGF 9
                FCK 11
                FCM 21

                Kigger man på vores 1995 årgang, så har samtlige fået kontrakt:
                http://www.dbu.dk/landshold/Landshol...r=1&sPSize=500
                Last edited by mågen; 14-05-2014, 09:10.

                Comment


                  Dejlig læsning

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                    Har lige fundet DBU's database for landsholdsspillere. Interessant legetøj, hvis man er til den slags:
                    http://www.dbu.dk/landshold/landshol...en/LBasePlayer

                    SKal siges, at ikke alle spillere har spillet kampe, men det må formodes at de enkelte spillere fremgår af listen af en eller anden årsag.
                    http://www.dbu.dk/landshold/Landshol...r=1&sPSize=500

                    OB har 26 spillere omkring landsholdene fra Kasper Larsen (årgang 1993) og yngre
                    FCN har tilsvarende 32
                    Aab har 23
                    Esbjerg har 20
                    Brøndby har 40

                    Vi gør et eller andet rigtigt :)

                    Hvis filtreringen ændres til ældste årgang = 1996, så er tallene således:
                    OB 16
                    FCN 14
                    Aab 13
                    Esbjerg 11
                    Brøndby 19
                    AGF 9
                    FCK 11
                    FCM 21

                    Kigger man på vores 1995 årgang, så har samtlige fået kontrakt:
                    http://www.dbu.dk/landshold/Landshol...r=1&sPSize=500
                    Ok, det var faktisk bedre, rent statistisk, end jeg regnede med...

                    Mvh

                    MaxHH

                    Comment


                      Har Mark Kongstedt fået kontrakt?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af No_13 Se indlæg
                        Har Mark Kongstedt fået kontrakt?
                        Nej. Ikke endnu

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                          Har lige fundet DBU's database for landsholdsspillere. Interessant legetøj, hvis man er til den slags:
                          http://www.dbu.dk/landshold/landshol...en/LBasePlayer

                          SKal siges, at ikke alle spillere har spillet kampe, men det må formodes at de enkelte spillere fremgår af listen af en eller anden årsag.
                          http://www.dbu.dk/landshold/Landshol...r=1&sPSize=500

                          OB har 26 spillere omkring landsholdene fra Kasper Larsen (årgang 1993) og yngre
                          FCN har tilsvarende 32
                          Aab har 23
                          Esbjerg har 20
                          Brøndby har 40

                          Vi gør et eller andet rigtigt :)

                          Hvis filtreringen ændres til ældste årgang = 1996, så er tallene således:
                          OB 16
                          FCN 14
                          Aab 13
                          Esbjerg 11
                          Brøndby 19
                          AGF 9
                          FCK 11
                          FCM 21

                          Kigger man på vores 1995 årgang, så har samtlige fået kontrakt:
                          http://www.dbu.dk/landshold/Landshol...r=1&sPSize=500

                          Se dét er fandme dejlig læsning :)

                          Det giver mig bare endnu mere tro på at det her er vores vej frem - og måden at skabe et mere "Fynsk" hold. Ja jeg kan da umuligt være den eneste der synes det ærgeligt med ikke engang 10.000 på lægterne til hjemmekampene - vores opland er på godt 1 mio! Og så kan vi kun samle sølle 1%!!
                          Jeg går her udfra at de yngre OB spillere har tilhold på Fyn eller familie.

                          Aab gør det jo sådan rimelig godt med alle deres talenter og må sige Brøndby også laver et par stykker, så vi må da også kunne være med..

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                            Nogen der ved hvad status er på Jacob Rasmussen fra u17?

                            Ifølge det seneste jeg kan finde udløber hans kontrakt til sommer.
                            Prøver lige igen i håb om nogen kan svare på ovenstående:-)

                            Comment


                              I.flg. den skrevne udgave af dagens avis er d.herre Mathias Greve, Emil Peter Jørgensen og Anders Thomsen alle udstyret med etårige halvtidsaftsler. Mikkel Desler har fuldtidskontrakt.
                              Der er kommet en ny regel der giver u19 holdet ret til at benytte 2 ældre spillere, således at de kan bruges både hos reserverne og u19 og på Superligaholdet. Der skal naturligvis løbende vurderes om de klar til næste step som er fuldtidssftalet
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                I.flg. den skrevne udgave af dagens avis er d.herre Mathias Greve, Emil Peter Jørgensen og Anders Thomsen alle udstyret med etårige halvtidsaftsler. Mikkel Desler har fuldtidskontrakt.
                                Der er kommet en ny regel der giver u19 holdet ret til at benytte 2 ældre spillere, således at de kan bruges både hos reserverne og u19 og på Superligaholdet. Der skal naturligvis løbende vurderes om de klar til næste step som er fuldtidssftalet
                                Wow.. Det vil vel sige lønninger på 12-14.000 til de 3.
                                Mon ikke at desler får en 25.000kr.

                                Alle disse 4 løninger svarer til N'Koum's løn fra næste måned af ca

                                Comment

                                Working...
                                X