Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Det 'nye OB' og talenterne
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Som en skrev tidligere så tror jeg at nummer 11 er William Christian Martin og Bitute nr 17 da han er den eneste angriber med den hudfarve
Hvem nummer 12 er kan kun blive et gæt. Men enten Noah Lassen eller Noah Damsø er mit
Kampen mod Fluminese bliver ekstremt vanskelig. Nuuj de er gode. Syntes det lugter af en finale mellem dem og Tottenham
Spændende med de her turneringer der bliver streamet.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
Fluminense har været fuldstændig vanvittige jeg så den kamp de vandt 7-0. Deres offensiv især deres venstrekant er godt nok god, men faktisk også deres nummer 3 der ligger nede i bagkæden ser rigtig god ud. Som skrevet tidligere, de kan sagtens ligge i et bagagerum når snuden skal mod Odense.
Spændende med de her turneringer der bliver streamet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
De der brasilianske talenter er nok allerede langt udenfor vores rækkevidde men ellers kunne nogle af Minteh-millionerne for min skyld godt geninvisteres i en eller to stortalenter fra Fluminese. Vores scoutingfolk (Adrian, AMC) må jo forhåbentlig sidde og notere lystigt til sådan en turnering, ligesom OB's spillere ikke bliver mindre interessante rundt omkring i Europa.
Comment
-
Tak. Nu ser man hvorfor OB gav ham debut mod FCM sidste år. Han ligner noget helt specielt
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
De der brasilianske talenter er nok allerede langt udenfor vores rækkevidde men ellers kunne nogle af Minteh-millionerne for min skyld godt geninvisteres i en eller to stortalenter fra Fluminese. Vores scoutingfolk (Adrian, AMC) må jo forhåbentlig sidde og notere lystigt til sådan en turnering, ligesom OB's spillere ikke bliver mindre interessante rundt omkring i Europa.
- Likes 1
Comment
-
Som en skrev tidligere så tror jeg at nummer 11 er William Christian Martin og Bitute nr 17 da han er den eneste angriber med den hudfarve
Hvem nummer 12 er kan kun blive et gæt. Men enten Noah Lassen eller Noah Damsø er mit
Kampen mod Fluminese bliver ekstremt vanskelig. Nuuj de er gode. Syntes det lugter af en finale mellem dem og Tottenham
Comment
Comment