Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet!
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Det 'nye OB' og talenterne
Collapse
X
-
Noah Lassen forlænger til 26. Spændende spiller han og Juul-Sandberg, som jeg ikke har hørt noget om længe, glæder jeg mig godt nok til at følge: https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/noah-l...nger-til-2026/
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Jeg forstår at I er skeptiske når det er en ikke-fan der kommer med en sådan påstand "holdet er sat op til at vinde u19, maksimal alder og resultatorienteret spillestil" ... det var cirka hvad jeg sagde dengang.
Det er lidt det jeg generelt ser i jeres ungdomsafdeling, der er stor fokus på resultaterne.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
Jeg sagde det jo faktisk til jer dengang, men I troede ikke på mig.
Jeg forstår at I er skeptiske når det er en ikke-fan der kommer med en sådan påstand "holdet er sat op til at vinde u19, maksimal alder og resultatorienteret spillestil" ... det var cirka hvad jeg sagde dengang.
Det er lidt det jeg generelt ser i jeres ungdomsafdeling, der er stor fokus på resultaterne.
- Likes 1
Comment
-
Det er lidt det jeg generelt ser i jeres ungdomsafdeling, der er stor fokus på resultaterne.
I øvrigt sundt med stort fokus på resultaterne. Dansk fodbold kan stadig engang imellem rammes lidt for meget af den der "det er sjovt bare at være med" tilstand.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
Ah, det er sgu let købt. Lad os se, hvor mange af FCM's mestre fra denne sæson, der ender med et blive succes'er på Heden. Artiklen er bag betalingsmur, så jeg kan ikke læse den, men der er vel også nuancer i det. Fenger, Østrøm, Bernat, Klynge, Breum, Fenger, Tarik Ibrahimagic, Christian Vestergaard, Brems, Obbekjær er alle professionelle fodboldspillere på et vist niveau, og det er vel en respektabel høst for et enkelt hold?
Han vil kun fremprovokere det dårlige ved OB.
Han er glad ved den omtale han får herinde ellers ville en ikke OB fan jo være her og smutte tilbage til måske FCN - men der er nok ikke engang et fan-forum for dem, så derfor er han hos ows.
Og lad ham nu bare have et sted.
Han er nok et ok menneske.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
Husk nu at sådan tænker Entusiastens ikke.
Han er glad ved den omtale han får herinde ellers ville en ikke OB fan jo være her og smutte tilbage til måske FCN - men der er nok ikke engang et fan-forum for dem, så derfor er han hos ows.
Jeg kom med observationer dengang, det underbygges nu, derfor kommenterede jeg.
Jeg er stærkt interesseret i fodbold, ser også ungdomsbold i Marienlyst og har cyklet 160 km for at se en u17-landskamp.
Årsagen til at jeg kommenterer er interesse og så er jeg ærlig omkring at jeg ikke er fan af OB, eller noget andet klubhold ... måske St. Pauli hvis jeg boede der.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
Ah, det er sgu let købt. Lad os se, hvor mange af FCM's mestre fra denne sæson, der ender med et blive succes'er på Heden. Artiklen er bag betalingsmur, så jeg kan ikke læse den, men der er vel også nuancer i det. Fenger, Østrøm, Bernat, Klynge, Breum, Fenger, Tarik Ibrahimagic, Christian Vestergaard, Brems, Obbekjær er alle professionelle fodboldspillere på et vist niveau, og det er vel en respektabel høst for et enkelt hold?
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
Husk nu at sådan tænker Entusiastens ikke.
Han er glad ved den omtale han får herinde ellers ville en ikke OB fan jo være her og smutte tilbage til måske FCN - men der er nok ikke engang et fan-forum fordem,så derfor er han hos ows.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 2
Comment
-
Andreas Bech, der i seks år har været omkring vores u17- og U19-ligahold, bliver cheftræner i B1909. https://www.b1909.dk/ds-holdet/ds-ny...aener-i-b1909/
De nævner det ikke, så det er ren spekulation: kunne dette også være en del af en langsigtet strategi? At uddanne dygtige trænere, der skal ud i de fynske klubber, så vi får et mere konkurrencedygtigt niveau på Fyn? Måske er det (også) bare en naturlig del af trænerskifte-karrusellen?
Men i disse tider – hvor kampsæsonen endnu ikke er begyndt! – synes jeg, at det er svært ikke at være optimistisk på OBs vegne. Jeg tænker særligt på BWs ønske for 2023: at lave et samarbejde med B1909. Så er det godt at have en træner, der allerede kender en del af de unge drenge samt kender til OBs strategi. https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...ejde-med-b1909
- Likes 1
Comment
-
OB Akademi version 3.0
https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/mads-h...paa-akademiet/
Tonny lader ikke noget stå til på akademiet. Der skal være udvikling udvikling udvikling
Comment
Comment