Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Det 'nye OB' og talenterne
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Læg mærke til den tredje scoring: https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...-helsingor-3-0Last edited by Striwetforlivet!; 25-02-2023, 18:02.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
En gammeldags tank-centerforward er ikke at kimse ad. Det ser jo ikke ud til at KZ er i spil til det store.
Comment
-
På Bakary Bojangs Instagram-story ligner det, at han har været sammen med Adrian von Heijne til AFCON U20 for at se fodbold.
Det kunne tyde på, at vi fortsat holder øje med unge afrikanske spillere. Og at vi samarbejder tæt med Bojang i at skabe et netværk på det afrikanske kontinent. Bojang fremhæver i hvert fald selv, at der har været pleje af gamle og nye kontakter.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mitioghøjer Se indlægPå Bakary Bojangs Instagram-story ligner det, at han har været sammen med Adrian von Heijne til AFCON U20 for at se fodbold.
Det kunne tyde på, at vi fortsat holder øje med unge afrikanske spillere. Og at vi samarbejder tæt med Bojang i at skabe et netværk på det afrikanske kontinent. Bojang fremhæver i hvert fald selv, at der har været pleje af gamle og nye kontakter.
Comment
-
Jeg synes altså at det er lidt bekymrende hvor lidt spilletid Breum får. Er han dårlig til træning, oder? Jeg synes han har gjort det godt de gange han har spillet (lige udover hans indskiftninger i 85. minut, hvor han ikke kan nå noget som helst), og gjorde det da rigtig godt i træningskampene ud fra den smule jeg så
Comment
Comment