Hvor er det dejligt, at det investeres så meget i vores klub, netop for at styrke og forberede de unge mennesker på et kommende liv, med større krav til både det fysiske, men i særdeleshed, det mentale.
OB viser med alle disse nye tiltag, at der blæser nye, og meget bedre, vinde i Ådalen og over OB.
Tak igen til BW der helt sikkert har stået fadder til dette tiltag - også
Jeg fristes til st dige at sige at det ikke blot er “nye vinde” i Ådalen .. der er nærmere tale om fuld orkan personificeret i BW. Hvilken forandring der er sket de seneste 12 mdr. fra en underbemandet organisation til det den et nu.
Også værd at bemærke, at Josephine Bieler blot er en af to kvinder, der er ansat i OBs stab omkring akademi og førstehold jf. ob.dk.
Mon Bjørn har den mandedominerede kønsfordelingen i OB for øje, når han ansætter?
Man kunne også vende den om og sige at i OB har der altid kun været mænd anset men i det år hvor BW har været sportsdirektør har han allerede ansat 2…
Så det syntes jeg da i den grad han har øje for..
Jeg er nu mest tilhænger af at man ansætter pga kvalifikationer. Så kunne vores cheftræner for min skyld hedde Andrea Alm
Man kunne også vende den om og sige at i OB har der altid kun været mænd anset men i det år hvor BW har været sportsdirektør har han allerede ansat 2…
Så det syntes jeg da i den grad han har øje for..
Jeg er nu mest tilhænger af at man ansætter pga kvalifikationer. Så kunne vores cheftræner for min skyld hedde Andrea Alm
Andrea er vist iøvrigt et drengenavn i flere lande bl.a. Italien , men jeg er helt enig i din pointe.
En mulighed. Syntes nu han skal blive og kæmpe resten af sæsonen. Så kan man revurdere til sommer. Syntes det lige er hurtigt nok at sende ham ud på leje
Comment