Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Det 'nye OB' og talenterne
Collapse
X
-
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHvordan kan man overhovedet skrive om rekord salg når det drejer sig om et dobbelt salg??
Er det ikke at blande æbler og Franske Hotdogs sammen?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Der er i det hele taget så mange vagheder ift. hvad et "rekordsalg på akademiet" betyder, at det nærmest er ubrugeligt selv som rettesnor. Gælder tiden før det hed et akademi med? Gælder en spiller som Mathias Jørgensen, der havde fået et lille gennembrud på førsteholdet? Eller er det reelt Gustav Grubbe, der er er målestokken? Og ja, så er der hele dobbeltsalg-problematikken: Er det de to spillere til sammen, der er solgt for flere penge end, formentlig, Grubbe? Eller er salgsbeløbet på de to spillere mere end dobbelt så højt som beløbet for et enkeltsalg tidligere? Eller er en af spillerene (Tobias L formentlig) solgt for et højere beløb end den anden, og dermed den, hvis salg har slået rekorden?
Det er ikke til at vide og OB.dk-nyheder er så præget af sentations journalistik at man ikke kan regne det ud eller regne med det.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Der er i det hele taget så mange vagheder ift. hvad et "rekordsalg på akademiet" betyder, at det nærmest er ubrugeligt selv som rettesnor. Gælder tiden før det hed et akademi med? Gælder en spiller som Mathias Jørgensen, der havde fået et lille gennembrud på førsteholdet? Eller er det reelt Gustav Grubbe, der er er målestokken? Og ja, så er der hele dobbeltsalg-problematikken: Er det de to spillere til sammen, der er solgt for flere penge end, formentlig, Grubbe? Eller er salgsbeløbet på de to spillere mere end dobbelt så højt som beløbet for et enkeltsalg tidligere? Eller er en af spillerene (Tobias L formentlig) solgt for et højere beløb end den anden, og dermed den, hvis salg har slået rekorden?
Med de beløb jeg har hørt man til tider har sagt nej til har jeg stadig en tro på at beløbet er 8-10 mill. Men det er også muligt at BW har brug for at vise resultater og derved har presset den igennem lidt billigere
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Grubbe er højreback så vidt jeg husker fra dengang
Brug nogle af pengene de seneste akademispiller-salg på at hente Grubbe og evt. Christian Sørensen hjem.
- Likes 1
Comment
-
Artikel om Slotsager
https://fyens.dk/artikel/det-næste-s...re-fra-nordfyn
Nogen der vil gengive lidt?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Pt. er Grubbe anfører på Red Bulls u19 hold og spiller i øjeblikket , ifølge artikel i FS , på den defensive midtbane, men kan også bruges på HB og i midterforsvaret. I samme artikel lægger han ikke skjul på at han meget gerne vil videre til en klub hvor han kan spille “voksenfodbold”. Jeg håber OB er obs på hans situation at prøver at hente ham hjem.
Brug nogle af pengene de seneste akademispiller-salg på at hente Grubbe og evt. Christian Sørensen hjem.
- Likes 1
Comment
-
Ville det omvendt ikke være uambitiøst?
Grubbe kunne erstatte Tarik. Ikke JJ
Comment
-
Man får desværre fornemmelsen at man har pakket lorten ind i bacon og bare leverer en forsides nyhed, der jo også uden nogen former for kritik, bare ryger igennem medierne.
Med de beløb jeg har hørt man til tider har sagt nej til har jeg stadig en tro på at beløbet er 8-10 mill. Men det er også muligt at BW har brug for at vise resultater og derved har presset den igennem lidt billigere
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg"Det største salg fra akademiet nogensinde" er vel netop det største salg fra akademiet nogensinde, uanset hvad pakken indeholder af en eller to spillere, er før eller efter Christian Eriksen og Gustav Grubbe. I min egen stille naivitet går jeg rundt og glæder mig over at BW får vist handlekraft og måske får skabt en økonomisk bedre fundament til at udvikle klubben på som helhed.
”Vi har idag solgt Tobias Slotsager,Marcus Jensen og Elias Hansborg i den største akademi handel nogensinde”?
Comment
-
Ville det omvendt ikke være uambitiøst?
Grubbe kunne erstatte Tarik. Ikke JJ
- Likes 3
Comment
Comment