Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Det 'nye OB' og talenterne
Collapse
X
-
Ser ud til han skiftede februar 2020 - han så rigtignok super spændende ud, og er jo også på u19-landsholdet, så det er da bestemt ærgerligt, vi ikke kunne holde på ham.
https://www.transfermarkt.com/isak-j...spieler/801886
Comment
-
Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlægEr det sandt, at Isak Steiner Jensen var i OBs ungdomsafdeling? Hvis det er tilfældet, er der nogen som kan huske ham fra hans tid i klubben? Han spillede en god kamp efter han kom ind for Sønderjyske i går. Håber bare at det ikke bliver den nædte Ex OB spiller som blomstrer et andet sted.
Jeg vil ikke nævne navnet her, men hvis du læser med Tonny H kan det da godt være du kan lokke det ud af mig
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Ja. Ham og Breum fik et tilbud fra Sønderjyske om at komme derned. Isak sagde desværre ja, men Breum mente det var bedst at blive i OB. Den gjorde vidst lide nas dernede fordi han er rigtig god. Der er altså vild jagt på de unge. Har hørt om en af vores unge RIGTIG gode, der ikke vil forlænge når han udløber, simpelthen fordi at man kan tjene væsentligt mere i BIF og FCK. Det han får i OB er kun til fredagsslik. Og udviklingspotentialet er det samme eller større i de klubber på hans niveau.
Jeg vil ikke nævne navnet her, men hvis du læser med Tonny H kan det da godt være du kan lokke det ud af mig
Comment
-
Ja. Ham og Breum fik et tilbud fra Sønderjyske om at komme derned. Isak sagde desværre ja, men Breum mente det var bedst at blive i OB. Den gjorde vidst lide nas dernede fordi han er rigtig god. Der er altså vild jagt på de unge. Har hørt om en af vores unge RIGTIG gode, der ikke vil forlænge når han udløber, simpelthen fordi at man kan tjene væsentligt mere i BIF og FCK. Det han får i OB er kun til fredagsslik. Og udviklingspotentialet er det samme eller større i de klubber på hans niveau.
Jeg vil ikke nævne navnet her, men hvis du læser med Tonny H kan det da godt være du kan lokke det ud af mig817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 1
Comment
-
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
Kan du muligvis love os andre at det ikke er Breum?
Men jeg hørte i mandags at Breum er færdig med sit handelsskole eller lign til sommer så det vil det være oplagt for ham at blive fuldtidsproff.
Håber bare det bliver i OB. Der findes uden tvivl en del klubber der står klar hvis vi sover i timen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
Det er næppe på løn eller udviklingsmuligheder at vi kan konkurrere. Vi må sætte vores lid til at forældrene formår at opdrage deres unger ordentligt så de ikke hoppe i en FCK trøje eller det der er værre ved først givende lejlighed.
Comment
-
1-0 ved halvleg. Breum 1 klasse over alle andre teknisk. Måske 2. Han er fantastisk
Efter flotte 20 min sætter Horsens sig på kampen og vi kommer kun til sporadiske chancer når det lykkedes at spille igennem. Mest når Breum var på bolden
Opstilling ligner
Alstrup
Okkels Østrøm Foss Brems
Vinter Adelgaard Jessen
Tobias A Jensen Breum
Elias Hansborg
Comment
Comment