Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jeg bruger Safari som altid. Det virkede fint sidste sæson. Men jeg bruger også linket fra OBs hjemmeside så der må være noget der
    Tak
    Topscorerlisten er der ikke hvis linket fører til et specifikt hold :).
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Er det sandt, at Isak Steiner Jensen var i OBs ungdomsafdeling? Hvis det er tilfældet, er der nogen som kan huske ham fra hans tid i klubben? Han spillede en god kamp efter han kom ind for Sønderjyske i går. Håber bare at det ikke bliver den nædte Ex OB spiller som blomstrer et andet sted.

      Comment


        Ser ud til han skiftede februar 2020 - han så rigtignok super spændende ud, og er jo også på u19-landsholdet, så det er da bestemt ærgerligt, vi ikke kunne holde på ham.
        https://www.transfermarkt.com/isak-j...spieler/801886

        Comment


          Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
          Er det sandt, at Isak Steiner Jensen var i OBs ungdomsafdeling? Hvis det er tilfældet, er der nogen som kan huske ham fra hans tid i klubben? Han spillede en god kamp efter han kom ind for Sønderjyske i går. Håber bare at det ikke bliver den nædte Ex OB spiller som blomstrer et andet sted.
          Ja. Ham og Breum fik et tilbud fra Sønderjyske om at komme derned. Isak sagde desværre ja, men Breum mente det var bedst at blive i OB. Den gjorde vidst lide nas dernede fordi han er rigtig god. Der er altså vild jagt på de unge. Har hørt om en af vores unge RIGTIG gode, der ikke vil forlænge når han udløber, simpelthen fordi at man kan tjene væsentligt mere i BIF og FCK. Det han får i OB er kun til fredagsslik. Og udviklingspotentialet er det samme eller større i de klubber på hans niveau.

          Jeg vil ikke nævne navnet her, men hvis du læser med Tonny H kan det da godt være du kan lokke det ud af mig

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Ja. Ham og Breum fik et tilbud fra Sønderjyske om at komme derned. Isak sagde desværre ja, men Breum mente det var bedst at blive i OB. Den gjorde vidst lide nas dernede fordi han er rigtig god. Der er altså vild jagt på de unge. Har hørt om en af vores unge RIGTIG gode, der ikke vil forlænge når han udløber, simpelthen fordi at man kan tjene væsentligt mere i BIF og FCK. Det han får i OB er kun til fredagsslik. Og udviklingspotentialet er det samme eller større i de klubber på hans niveau.

            Jeg vil ikke nævne navnet her, men hvis du læser med Tonny H kan det da godt være du kan lokke det ud af mig
            Det er næppe på løn eller udviklingsmuligheder at vi kan konkurrere. Vi må sætte vores lid til at forældrene formår at opdrage deres unger ordentligt så de ikke hoppe i en FCK trøje eller det der er værre ved først givende lejlighed.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Ja. Ham og Breum fik et tilbud fra Sønderjyske om at komme derned. Isak sagde desværre ja, men Breum mente det var bedst at blive i OB. Den gjorde vidst lide nas dernede fordi han er rigtig god. Der er altså vild jagt på de unge. Har hørt om en af vores unge RIGTIG gode, der ikke vil forlænge når han udløber, simpelthen fordi at man kan tjene væsentligt mere i BIF og FCK. Det han får i OB er kun til fredagsslik. Og udviklingspotentialet er det samme eller større i de klubber på hans niveau.

              Jeg vil ikke nævne navnet her, men hvis du læser med Tonny H kan det da godt være du kan lokke det ud af mig
              Det lyder lidt som OB classic at man ikke helhjertet satser fordi det koster penge og man derfor ser de bedste søge videre.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Ja. Ham og Breum fik et tilbud fra Sønderjyske om at komme derned. Isak sagde desværre ja, men Breum mente det var bedst at blive i OB. Den gjorde vidst lide nas dernede fordi han er rigtig god. Der er altså vild jagt på de unge. Har hørt om en af vores unge RIGTIG gode, der ikke vil forlænge når han udløber, simpelthen fordi at man kan tjene væsentligt mere i BIF og FCK. Det han får i OB er kun til fredagsslik. Og udviklingspotentialet er det samme eller større i de klubber på hans niveau.

                Jeg vil ikke nævne navnet her, men hvis du læser med Tonny H kan det da godt være du kan lokke det ud af mig
                Kan du muligvis love os andre at det ikke er Breum?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                  Kan du muligvis love os andre at det ikke er Breum?
                  Jeg kan ihverfald sige at ham jeg kender til ikke er Breum. Men om Breum så smutter pga af samme holdning er svært at svare på.

                  Men jeg hørte i mandags at Breum er færdig med sit handelsskole eller lign til sommer så det vil det være oplagt for ham at blive fuldtidsproff.
                  Håber bare det bliver i OB. Der findes uden tvivl en del klubber der står klar hvis vi sover i timen

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                    Det er næppe på løn eller udviklingsmuligheder at vi kan konkurrere. Vi må sætte vores lid til at forældrene formår at opdrage deres unger ordentligt så de ikke hoppe i en FCK trøje eller det der er værre ved først givende lejlighed.
                    Det kræver at der er spillere på holdet som de unge kan beundre. Pt er det vel kun Sabbi som har apel og måske Jørgen hos de modne kvinder

                    Comment


                      U19

                      OB-Horsens 1-0

                      Breum efter 3 min

                      Comment


                        1-0 ved halvleg. Breum 1 klasse over alle andre teknisk. Måske 2. Han er fantastisk

                        Efter flotte 20 min sætter Horsens sig på kampen og vi kommer kun til sporadiske chancer når det lykkedes at spille igennem. Mest når Breum var på bolden

                        Opstilling ligner

                        Alstrup
                        Okkels Østrøm Foss Brems
                        Vinter Adelgaard Jessen
                        Tobias A Jensen Breum
                        Elias Hansborg

                        Comment


                          U15 meget skuffende bagud 2-0 ved halvleg hjemme mod Horsens. De spiller samtidig

                          Comment


                            2-0 Charly N Hornemann

                            Comment


                              U15

                              2-2

                              Comment


                                U15 vinder 4-2

                                Breum scorer til 3-0 på klasse frispark uden for feltet

                                Comment

                                Working...
                                X