Og uden at kende alle ungdomsmålmænd, så er han vel det største talent sammen med Theo Sander fra AaB
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Det 'nye OB' og talenterne
Collapse
X
-
Det er vel også logisk. Han har været til prøvetræning i Salzburg og Bologna, mens at Bayern, Barca og Manchester United har været rygtet interesseret i ham. Han har et år tilbage af sin ungdomskontrakt, der skal enten forlænges eller sælges big time denne sommer.Oprindeligt indsendt af huhabda Se indlæg
Og uden at kende alle ungdomsmålmænd, så er han vel det største talent sammen med Theo Sander fra AaBLast edited by bjerghest; 02-06-2021, 10:38.
-
Og derfor ville det sikreste måske være at give ham en fuldtidskontrakt og det netop derfor er ham der bliver den heldigeOprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
Det er vel også logisk. Han har været til prøvetræning i Salzburg og Bologna, mens at Bayern, Barca og Manchester United har været rygtet interesseret i ham. Han har et år tilbage af sin ungdomskontrakt, der skal enten forlænges eller sælges big time denne sommer.
Og uden at kende alle ungdomsmålmænd, så er han vel det største talent sammen med Theo Sander fra AaB
Comment
-
Ja de manglede Roche og Hansborg. Ved ikke om de er skadede eller måske skal prøves på U19Oprindeligt indsendt af huhabda Se indlægU17 vinder 1-5 på udebane mod Silkeborg, det var en noget anderledes trup som var i Silkeborg, men de formåede alligevel at tage derfra med en storsejr
Charly Horneman scorede 3 mål på bare 45 min, Markus Jensen scorede 1 og Valdemar Grymer scorede også 1.
Men det er altså et vildt forår de har gang i på U17. De har nu taget 29 ud af 30p og smadret alt på sin vej
Men så vidt jeg ved har de ikke kontrakt på Charly Nouck endnu. Det kan vidst kun gå for langsomt. Godt nok et vildt forløb han har været igennem siden sin ankomst fra Næsby i vinters
Comment
-
Skal også være gode for at følge med generelt …Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Ja de manglede Roche og Hansborg. Ved ikke om de er skadede eller måske skal prøves på U19
Men det er altså et vildt forår de har gang i på U17. De har nu taget 29 ud af 30p og smadret alt på sin vej
Men så vidt jeg ved har de ikke kontrakt på Charly Nouck endnu. Det kan vidst kun gå for langsomt. Godt nok et vildt forløb han har været igennem siden sin ankomst fra Næsby i vinters
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Jo jo. Det her U17 hold giver mig godt nok store forhåbninger om fremtidens akademi i OB. De er godt nok gode. Og hvad nyt er. Så er det lykkedes at skabe flere offensive stor talenter på 1 hold uden at hente ind fra Sjælland. Virkelig positivtOprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Skal også være gode for at følge med generelt …
https://www.euroman.dk/sport/danmark...&agrecid=.0SPR
Tror faktisk godt man kan strække den så langt at sige man har gang i en gylden årgangLast edited by fmprOB; 02-06-2021, 20:18.
Comment
-
Vigtigt! Spændende typeOprindeligt indsendt af andlox Se indlægCharly Nouck Horneman med to-årig kontrakt:
https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/charly...arig-kontrakt/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Ja de manglede Roche og Hansborg. Ved ikke om de er skadede eller måske skal prøves på U19
Men så vidt jeg ved har de ikke kontrakt på Charly Nouck endnu. Det kan vidst kun gå for langsomt. Godt nok et vildt forløb han har været igennem siden sin ankomst fra Næsby i vintersTak OBOprindeligt indsendt af andlox Se indlægCharly Nouck Horneman med to-årig kontrakt:
https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/charly...arig-kontrakt/
- Likes 2
Comment
-
Så gik den ikke længere for U17 der fik klask i Farum. 6-1 blev det. Så de slutter som 5`er i år. Men efter dette forår er der forhåbninger om vi har nogle stjerner i svøb.
Heldigvis vandt vores U15 derovre og har stadig en lille mulighed for at få guld hvis de vinder de sidste 5 og BIF får gummiben
Comment
-
Ka' gummiho'er få gummiben ogsåOprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSå gik den ikke længere for U17 der fik klask i Farum. 6-1 blev det. Så de slutter som 5`er i år. Men efter dette forår er der forhåbninger om vi har nogle stjerner i svøb.
Heldigvis vandt vores U15 derovre og har stadig en lille mulighed for at få guld hvis de vinder de sidste 5 og BIF får gummiben
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Nu er det jo børn vi snakker om her så.... Men lad os da håbe de gør. Jeg giver det 10%
Comment