Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Det 'nye OB' og talenterne
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Hej!
Så kan OB måske snart lave også en Fan Arrangement her i Tyskland, hehe. Hvis de organiserer det endda på djævelsøen så kan de vel også komme sydpå.
Jeg bor i Rheinland-Pfalz i naerheden af Trier. Du er fra Nordrhein-Westfalen, eller?
Hilsen
Michael
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
Maaske der bestaar en mulighed for at besöge en kamp sammen i Odense eller i Jylland i den kommende Superliga saeson. Den sidste kamp jeg overvaerede paa stadion var i November 2019 i Farum. Vi vandt 3:1 paa maal af Thomasen, Helenius og vores elskede Kadrii. Den sidste hjemmebane kamp jeg saa var mod Randers i 2006, den endte 1:1 og maalscoreren for OB var Tobias Grahn.
Jeg bor i Rheinland-Pfalz i naerheden af Trier. Du er fra Nordrhein-Westfalen, eller?
Hilsen
Michael"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg2 tyske superfans
Og der er endnu en fyr i Hannover jeg er i kontakt med og som er stor fan og allerede kom til OB-kampe. :-)"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Nåh ja. Så skete der lige en fordobling
Vi er på vej. :-)"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Ja, fra Siegen. Skriver en PB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Ich war mal in Siegen. Ich habe 9 Monate in Hückeswagen nicht weit von Siegen gewohnt. Ich habe bei Verwandten, die damals eine kleine Firma hatten, mein Praktikum gemacht. Sie wohnen mitlerweile in Köln. Habe sie lange nicht mehr gesehen. Wollte sie eigentlich Ostern besuchen, alles war geplant aber dann kam der Corona"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment