Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Shit mand. Kom hjem i en kæmpe huggert her i nat og skulle lige tjekke. Må sgu have set forkert med U15
    Syntes nu godt U17s kan betegnes som en sejr
    Haha :D ... min holdning til straffeabsurditeten kan du se over det her indlæg.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Det kan vel gøre at uafgjort kan være mere end en halv sejr. Måske man vil satse mindre på at vinde en kamp hvis der står uafgjort efter 80 minutter. Altså mere defensiv fodbold.
      Men det vil man vel se om et par år.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Det kan vel gøre at uafgjort kan være mere end en halv sejr. Måske man vil satse mindre på at vinde en kamp hvis der står uafgjort efter 80 minutter. Altså mere defensiv fodbold.
        Men det vil man vel se om et par år.
        Det var vel netop for at fremme det offensive og viljen til at gå efter sejren st det i sin tid blev lavet om fra 2 point til 3 point for en sejr.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          U19 vandt sikkert og spillede med Østrøm og Obbekjær i noget der ligner en 4-4-2

          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/u19-fi...foerste-runde/

          Comment


            Nogen der vil poste denne eller pm

            https://fyens.dk/artikel/her-er-mæce...llioner-kroner

            omhandler Odenses nye sportsakademi

            Comment


              12-14 pladser ud af 120 til OB

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Paven152 Se indlæg
                12-14 pladser ud af 120 til OB
                Det er vel okay tænker jeg?....

                Comment


                  Max med ny klubrekord på 1000 meter ! Hvis han ikke er førstevalg på toppen, selv med hele truppen klar, rabler det for JM

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                    Max med ny klubrekord på 1000 meter ! Hvis han ikke er førstevalg på toppen, selv med hele truppen klar, rabler det for JM
                    Hvordan er en klubrekord på 1000 meter = førstevalg på toppen ?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      Hvordan er en klubrekord på 1000 meter = førstevalg på toppen ?
                      Han skal være første valg - men ikke pga 1000 meter, men fordi det giver mening at bygge op om ham og få forlænget den kontrakt igen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                        Max med ny klubrekord på 1000 meter ! Hvis han ikke er førstevalg på toppen, selv med hele truppen klar, rabler det for JM
                        Endnu bedre; vi kan da bare skrive kontrakt med Spelmann eller Edafe Egbedi eller andre overvejende løbefænomener. Eller endnu bedre - amatøratleter på kortdistancen.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                          Max med ny klubrekord på 1000 meter ! Hvis han ikke er førstevalg på toppen, selv med hele truppen klar, rabler det for JM
                          Man kunne frygte, at det er jebali og lieder der deler den titel. Mest pga. deres løn.

                          Men håber på tillid til Max (og hylle).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Hvordan er en klubrekord på 1000 meter = førstevalg på toppen ?
                            Ja jeg mener naturligvis at Max skal være førstevalg på baggrund af en hurtig tusind meter !

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                              Man kunne frygte, at det er jebali og lieder der deler den titel. Mest pga. deres løn.

                              Men håber på tillid til Max (og hylle).
                              817.dk mener at vide, at Lieder ikke er i kridthuset, blandt andet pga. manglende udmeldelse i forbindelse med hans skade mod AGF. Hvor troværdigt det er, skal jeg ikke kunne sige - men synes generelt ikke JM har haft tendens til at favorisere nogen på grund af status eller løn (se Helenius, KEP, m. fl.).

                              edit: link til 817.dk: http://817.dk/?p=320

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                                817.dk mener at vide, at Lieder ikke er i kridthuset, blandt andet pga. manglende udmeldelse i forbindelse med hans skade mod AGF. Hvor troværdigt det er, skal jeg ikke kunne sige - men synes generelt ikke JM har haft tendens til at favorisere nogen på grund af status eller løn (se Helenius, KEP, m. fl.).

                                edit: link til 817.dk: http://817.dk/?p=320
                                Hvis vi skal forstærke angrebet så er bedste bud på et salg nok Lieder når han bliver skadesfri. I min bog et tåbeligt panikkøb.

                                Comment

                                Working...
                                X