Oprindeligt indsendt af Jeppetoje
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Det 'nye OB' og talenterne
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg9 ud af 9 for u19. 3-1 sejr på udebane mod SIF
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
OB har 1 markspiller og 2 målmænd udtaget til u16, u17, u19 og u21 samlet set.
Jeg vil lade jer tolke på det, men bare påpege, at det ikke tyder på at det nuværende fokus skaber talenter der er gode nok (og det ønsker jeg 100% da det gavner landsholdet).
Jeg skal gerne uddybe det da jeg jo HAR lidt ekstra viden p.b.a. af de kampe jeg har set ... men det er kun hvis det ønskes :).
Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægOB har 1 markspiller og 2 målmænd udtaget til u16, u17, u19 og u21 samlet set.
Jeg vil lade jer tolke på det, men bare påpege, at det ikke tyder på at det nuværende fokus skaber talenter der er gode nok (og det ønsker jeg 100% da det gavner landsholdet).
Jeg skal gerne uddybe det da jeg jo HAR lidt ekstra viden p.b.a. af de kampe jeg har set ... men det er kun hvis det ønskes :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
Jeg har flere gange dokumenteret, at antallet af u-landsholdspillere nærmest er historisk lavt, så der er langt igen. At u-19 så vinder meget i år, behøver på ingen måde betyde, at man også har de bedste talenter i årgangen. Det kan være man satser benhårdt på at vinde for at tiltrække opmærksomhed, ved f.eks. at bruge mange sidste års spillere, eller ved rent taktisk og spillemæssigt gå efter pointene fremfor at udvikle spillet. Jeg har dog ingen viden om, hvorvidt man gør netop dette på u-19 holdet, men det kan være afgørende faktorer.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægOB har 1 markspiller og 2 målmænd udtaget til u16, u17, u19 og u21 samlet set.
Bliver der satset mere end nødvendigt for at få de eftertragtede og nødvendige stjerner fra DBU?817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Obbekjær med sit syn på kampen idag i for u19
https://m.youtube.com/watch?v=kveezu...ature=youtu.be
- Likes 1
Comment
-
https://www.tv2fyn.dk/artikel/obs-u1...vms9N_Qf721h_M
En lille artikel fra Tv2Fyn om danmarks bedste u19 hold ;)siden 1887
Comment
Comment