Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nu stopper galskaben snart inden det bliver tragikomisk

    https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...skifte-anforer

    Jeg blev læst og påskrevet herinde, da jeg ikke forstod valget af ham... men hvad siger de "kloge" nu?

    Undskyld mit udfald, men der er så mange ting, der er gået galt, som vi mandagstrænere har påpeget igennem meget lang tid.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
      Nu stopper galskaben snart inden det bliver tragikomisk

      https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...skifte-anforer

      Jeg blev læst og påskrevet herinde, da jeg ikke forstod valget af ham... men hvad siger de "kloge" nu?

      Undskyld mit udfald, men der er så mange ting, der er gået galt, som vi mandagstrænere har påpeget igennem meget lang tid.
      problemet var jo at der ikke rigtigt var nogle oplagte kandidater...men jeg undre mig ret meget over hvis det at være anføre skulle være for meget for en så rutineret spiller som Helander. DET syntes jeg lyder underligt / problematisk.

      Men så er vi vel der hvor det bliver en af tyskerne der skal have det...alternativt Myhra selv om han først lige er kommet og ikke med i anførergruppen

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
        Nu stopper galskaben snart inden det bliver tragikomisk

        https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...skifte-anforer

        Jeg blev læst og påskrevet herinde, da jeg ikke forstod valget af ham... men hvad siger de "kloge" nu?

        Undskyld mit udfald, men der er så mange ting, der er gået galt, som vi mandagstrænere har påpeget igennem meget lang tid.
        "Det har været for meget for ham. Vi kigger på, om vi kan få mere ud af ham, siger han til lokalmediet."

        Selvfølgelig svært at finde en begrundelse uden at sige "det var bare det forkerte valg men den der udtalelse om en rutineret landsholdspiller er bare for dumt.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
          Nu stopper galskaben snart inden det bliver tragikomisk

          https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...skifte-anforer

          Jeg blev læst og påskrevet herinde, da jeg ikke forstod valget af ham... men hvad siger de "kloge" nu?

          Undskyld mit udfald, men der er så mange ting, der er gået galt, som vi mandagstrænere har påpeget igennem meget lang tid.
          Mener faktisk Søren Krogh udtalte det ikke var sikkert Helander var en permanent løsning. Så jeg er faktisk ikke så overrasket.
          Helander var fra starten af et dårligt valg. Han har ikke anfører potentiale i min optik. Det bør blive Sven eller Tom nu.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

            problemet var jo at der ikke rigtigt var nogle oplagte kandidater...men jeg undre mig ret meget over hvis det at være anføre skulle være for meget for en så rutineret spiller som Helander. DET syntes jeg lyder underligt / problematisk.

            Men så er vi vel der hvor det bliver en af tyskerne der skal have det...alternativt Myhra selv om han først lige er kommet og ikke med i anførergruppen
            SK mente jo der var mange siden han først startede med sit rotationssystem, så ingen følte sig stødte

            "Til Bold fortæller OB's træner Søren Krogh, at det ikke kan udelukkes, at anførerbindet går på runde mellem de fire."

            https://bold.dk/fodbold/nyheder/ob-u...g-for-hierarki

            Det er jo sådan noget, der ikke ligefrem viser handlekraft overfor truppen.

            Nægter at tro på at Niels, David eller Glen havde udtalt det samme, men med det samme have fået hierarkiet på plads !
            Last edited by Online; 15-04-2024, 16:56.

            Comment


              Det er også ved at være 4-5 måneder siden nogen sidst blev fyret eller degraderet. På tide der sker noget!!!
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                I de sidste snart 12 år har OB prøvet at få succes ved på skift at efterligne FCK, Horsens AC, AaB, SønderjyskE med flere. Med ansættelsen af AA forsøgte man sig så med noget nyt, og ville vil at være et meget boldbesiddende hold, nok primært da man havde en ide om, at spillere fra den slags hold kan sælges dyrt.
                Mange ting er forsøgt, men intet har rigtig virket. Eneste succesoplevelse var en enkelt top-6 placering, i en sæson, hvor træneren tilpassede sin taktik og spillertrup efter hvad modstanderen ville og kunne. Og så en pokalfinale, men jeg vil mene, at vejen til en pokalfinale er så kort og tilfældig, at det kun er en sejr der tæller rigtigt der.
                En ting er dog, så vidt jeg ved, ikke afprøvet. En periode, nok tre til fem år, hvor ejeren og det sportslige udvalg overlader ansvaret for klubben til det trænerteam der er ansat, naturligvis forudsat de agerer under de økonomiske rammer der er aftalt. Spørgsmålet er så, om vi med de nuværende ejerforhold vil opleve en sådan periode? Om vi vil opleve en periode, hvor de vælger at overlade det endelige ansvar til dem, der har den professionelle indsigt i, hvordan en fodboldklub drives. Jeg tror ikke vi kommer til at rykke os sportsligt før det sker.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                  Nu stopper galskaben snart inden det bliver tragikomisk

                  https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...skifte-anforer

                  Jeg blev læst og påskrevet herinde, da jeg ikke forstod valget af ham... men hvad siger de "kloge" nu?

                  Undskyld mit udfald, men der er så mange ting, der er gået galt, som vi mandagstrænere har påpeget igennem meget lang tid.
                  Al den rysten på hånden er simpelthen ikke godt for holdet i den nuværende situation. Uha. Uha man virker ikke særligt dygtige i øjeblikket

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Det er også ved at være 4-5 måneder siden nogen sidst blev fyret eller degraderet. På tide der sker noget!!!

                    Comment


                      Så er det nu man skal slå til, og få gjort Mouritzen til anfører......

                      Comment


                        Men hvorfor i alverden udtaler en fodbolddirektør sig om et rent trænerfagligt emne?

                        I guder, den her ‘klub’. Mage til rod og skæve arbejdsgange.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                          Men hvorfor i alverden udtaler en fodbolddirektør sig om et rent trænerfagligt emne?

                          I guder, den her ‘klub’. Mage til rod og skæve arbejdsgange.
                          Fordi de har åbenbart talt om det? Nok ikke noget Bjørn lige finder på.
                          Men i guder hvor Søren Krogh dog fumler rundt med den holdopstilling. Han skifter ud til højre og venstre uden noget tydeligt koncept.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                            Men hvorfor i alverden udtaler en fodbolddirektør sig om et rent trænerfagligt emne?

                            I guder, den her ‘klub’. Mage til rod og skæve arbejdsgange.
                            Tænkte jeg også. Det er helt væk at komme med det i offentligheden. Endda til et tidspunkt hvor det åbenbart endnu ikke er helt afklaret og en efterfølger er ikke klar. Sådan noget klarer man internt og så præsenterer man resultatet derefter.
                            BW som blev lovprisnet tidligere for sine kommunikative evner er ja helt væk her. Det er galehus-handling.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Mente jeg hørte i SFÅ for nyligt at de vurderede det samme. Af med bindet og ud på venstre side i 3 kæden med James i midten. Hvem bindet skal have ved jeg ikke.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                                Tænkte jeg også. Det er helt væk at komme med det i offentligheden. Endda til et tidspunkt hvor det åbenbart endnu ikke er helt afklaret og en efterfølger er ikke klar. Sådan noget klarer man internt og så præsenterer man resultatet derefter.
                                BW som blev lovprisnet tidligere for sine kommunikative evner er ja helt væk her. Det er galehus-handling.
                                Kære andlox, du er blevet rigtig god til dansk, men måske kender du ikke betegnelsen på det, der foregår i OB i øjeblikket ? Du kalder det galehus - jeg kalder det panik før lukketid.

                                Comment

                                Working...
                                X