Helt enig i at det ikke får klubben ti lat fremstå imponerende - men derfor mener jeg stadig det er et godt signal fra spillerne.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2023/2024
Collapse
X
-
Det er crazy læsning. Hvad sker der. Man opfører sig som en amatørklub, men med ekstremt høje ambitioner som professionel klub. Tænk et signal at sende til fodbold-Danmark. De tror vel at vi alle synes det er megafedt at spillerne bruger penge af egen lomme. Jeg synes det får os til at fremstå som en flok amatører. Tidligere vidste jeg ikke om jeg skulle grine eller græde over klubbens dispositioner. Nu er det afgjort - jeg griner.
PS: Thorborg kunne også spytte lidt i puljen og give fri entré til stadion resten af sæsonen.
- Likes 5
Comment
-
Man belønner heller ikke med bonus i det private for dårligt udført arbejde.
god stil af spillerne, men kan ikke se man skal til de varmere himmelstrøg for at ryste sammen. En tur i escape room eller biffen, som andre kollegaer ville gøre det.
Nu skal man ned og hygge sig i varmere himmelstrøg, spille på gode baner og måske møde et B hold og så venter den sande virkelighed hjemme med regn, rusk, traktormarker, kulde og hold med større ærgerrighed end os.
altså. Fuldstændig forkert prioritering imo.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af retep Se indlægMan belønner heller ikke med bonus i det private for dårligt udført arbejde.
god stil af spillerne, men kan ikke se man skal til de varmere himmelstrøg for at ryste sammen. En tur i escape room eller biffen, som andre kollegaer ville gøre det.
Nu skal man ned og hygge sig i varmere himmelstrøg, spille på gode baner og måske møde et B hold og så venter den sande virkelighed hjemme med regn, rusk, traktormarker, kulde og hold med større ærgerrighed end os.
Nu kommer de også allerede hjem torsdag og har først kamp 10 dage senere, så jeg tror nu nok spillerne skal nå at omstille sig til eventuel kulde og dårlige baner.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af retep Se indlægMan belønner heller ikke med bonus i det private for dårligt udført arbejde.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægJeg forstår slet ikke debatten om hvorvidt betalingen for turen er en rigtig eller forkert model, men jeg tænker mere om vi har et hold at sende afsted med alle de landsholdsudtagelsen man kunne forvente?
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægFedt at være træner i VFF. De har et så stærkt setup, at man simpelthen får lov til at shine som træner og blive solgt i stedet for fyret.
Comment
-
Mon ikke turen er kommet op som et forslag, og så de er blevet enige om at splitte 50/50 eller noget, jeg nægter at tro på, at klubben har meldt spillerne, at nu skal vi på træningslejr og i skal selv betale. Man har smidt bolden ud i luften, og den er blevet grebet. At så samtlige danske/udenlandske og verdensomspændende medier kan få OB til at fremstå, som en klub der ikke har råd til noget, er jo intet nyt. I alles øjne er OB jo lige nu en lorteklub propfyldt med amatører, når der så bliver vundet nogle kampe er klubben bejler til topppen af superligaen. ....
Comment
Comment