Oprindeligt indsendt af Kielberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2023/2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlægHvis der er nogen, ligesom mig, der havde tænkt sig at kigge forbi til lidt træning i løbet af ugen, så kan jeg fortælle at træningerne er lukket hele ugenOprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
ØV! Men tak for info!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægMon ikke man udskyder hybridbanen på stadion med den kommende nedrykning. Der kommer jo langt lavere indtjening næste sæson.
- målet bliver retur til suppen efter 1 sæson, så der skal være nogle tegninger af hvad der skal ske fremadrettet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlægHvis der er nogen, ligesom mig, der havde tænkt sig at kigge forbi til lidt træning i løbet af ugen, så kan jeg fortælle at træningerne er lukket hele ugen
men hvorfor skulle det her virke? OB skal nok som min. vinde 2 af de sidste 3 kampe - og selv det er ikke sikkert det er nok.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Det hele er bestilt og går meget snart i gang. Så jeg kan ikke forestille mig, at det bliver aflyst pga. en nedrykning.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af kentini Se indlægSe denne her: https://x.com/LeandinhoDK/status/1789226347664949623
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
Udover de åbenlyse mindre entréindtægter, salg af spillere osv, så tror jeg at faldskærmsordningen gør, at vi næsten får 1:1 i TV-pengene fra i år. Så tænker heller ikke det påvirker bane-projektet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Men de skal vel stadig købes fri… De kan jo ikke bare gå uden en transfer hvis de stadig er på kontrakt
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
altså det må vi da håbe...men kommer vel an på hvordan en sådan klausul er strikket sammen. Men har man hentet Sven K. for 5-6 mill kr og så skrevet i kontrakten at han kan smutte kvit og frit ved nedrykning - så bliver det da for alvor en dyr omgang.
Comment
Comment