Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Fcm-OB 3.juni

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Går spillerne direkte på ferie nu ?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
      Er vi til grin i Herning? Kan ikke se kampen.
      Ikke på radioen i hvert fald .. hold stand de første 15 min, flyttede spillet frem og kæmpede for det men som Tverskov sagde så var der kvalitetsforskel …

      målene.. https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...-i-sidste-ende
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        I øvrigt storsejr på lægterne! 1000 OB fans dominerede og viste den klamme Herning-klub hvordan man skaber stemning.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Den 16-årige, der fik debut, Noah, hvem er han? Aldrig hørt ham nævnt før.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
            Den 16-årige, der fik debut, Noah, hvem er han? Aldrig hørt ham nævnt før.
            Han spillede U15 sidste år…. Så nok der for.. Der er jo nok en økonomisk vinkel i at give ham debut

            Comment


              Er der ikke nogen, som har set kampen, som kan give en analyse af dagens kamp?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                Er der ikke nogen, som har set kampen, som kan give en analyse af dagens kamp?
                Jeg så omtrent det samme som den gode Leif.

                https://fyens.dk/ob/det-var-nydeligt...ent-i-tabellen

                Jeg så dog ikke de sidste 10 min., da jeg skiftede om til Aabs kamp.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  Er der ikke nogen, som har set kampen, som kan give en analyse af dagens kamp?
                  Vi startede defensiv kontrolleret uden at skabe meget fremadrettet. Det blev bedre efter FCM kom foran pga straffe/VAR- kendelse. Vi blev nere offensiv ig kunbe til deks oresse FCM men uden at skabe ægte chancer. Deres anden scoring luge efter vi havde udlugnet var hård.
                  I anden halvleg havde vi neget boldbesiddelse men de få chancer vu skabte gav ukke scoribger, der var to gange Mucolli og en gang Vashkim til sidst sim god kunne gave svoret.
                  Breum gavde en off-day og blev udskiftet efter 45 minutter.
                  Man kunne godt se hvor meget vi manglede Tverskov på midtbanen. Og på toppen manglede bare gennembrugsstyrke. Vi spillede mange chip-bolde på toppen/i dybden som bare blev tabt. Da Omar blev skiftet ind og Tverskov blev fremrykket var der mere struktur og stabilitet på vores midtbanei, men løbet var allerede kørt. Men man skal sige at drengene aldrig gav op, der var vel også ikke muligt med den støtte vi gav fra lægterne. Klar stribet sejr der. :-)
                  Og en dommer som samlede fejlkendelser som andre frimærker - og mest til vores ulempe. Han var helt klar ringeste mand på banen.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                    Jeg så omtrent det samme som den gode Leif.

                    https://fyens.dk/ob/det-var-nydeligt...ent-i-tabellen

                    Jeg så dog ikke de sidste 10 min., da jeg skiftede om til Aabs kamp.
                    Kan også kun være enig med Leif.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Kan også kun være enig med Leif.
                      - enig, Og jeg er 99 pct altid enig med hans karakterer til spillerne (modsat i årevis BT). Men Leif giver faktisk dommeren 7. Så måske tog jeg fejl.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

                        - enig, Og jeg er 99 pct altid enig med hans karakterer til spillerne (modsat i årevis BT). Men Leif giver faktisk dommeren 7. Så måske tog jeg fejl.
                        Set fra stadion var dommeren katastrofal ringe. Men der har vi ikke gentagelse og slowmotion. Men spillere var igså decideret rystet og frustreret om Kristoffersen allerede i første halvleg.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          Set fra stadion var dommeren katastrofal ringe. Men der har vi ikke gentagelse og slowmotion. Men spillere var igså decideret rystet og frustreret om Kristoffersen allerede i første halvleg.
                          Der var en statistik efter 20-25 min., hvor den stod 0-5 i begåede frispark. Og så gik der vel 10 min. og et straffespark før OB fik første frispark. Der havde Gigovic sparket ud efter en OB’er, og der havde været masser af mulige, men ikke dømte frispark. 95% af 50/50 situationer faldt ud til FCM.
                          Helt galt var naturligvis den fælles beslutning om at dømme frispark til FCM v midten, da OB ellers var i et farligt angreb. Bolden blev klart spillet først, og 4. dommer stod i en umulig vinkel for at kalde den

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                            Går spillerne direkte på ferie nu ?
                            På søndag ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af SkuffeDK Se indlæg

                              Der var en statistik efter 20-25 min., hvor den stod 0-5 i begåede frispark. Og så gik der vel 10 min. og et straffespark før OB fik første frispark. Der havde Gigovic sparket ud efter en OB’er, og der havde været masser af mulige, men ikke dømte frispark. 95% af 50/50 situationer faldt ud til FCM.
                              Helt galt var naturligvis den fælles beslutning om at dømme frispark til FCM v midten, da OB ellers var i et farligt angreb. Bolden blev klart spillet først, og 4. dommer stod i en umulig vinkel for at kalde den
                              Så har det også set. FCMs tolvte mand på banen.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                                På søndag ..
                                Også kaldet i morgen

                                Comment

                                Working...
                                X