Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Fcm-OB 3.juni

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
    Jaja du. Straffe til AaB

    Eller nej, endnu en fejl fra dommerne
    Nope …
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

      Var straffe?
      AaB klart snydt for straffe. Men det er fint, AaB må gerne rykke ned

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
        Mon ikke AaB redder sig, de plejer at have heldet med sig når det spidser til
        Ja blir nok 1-1
        og 0-0 i Horsens

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
          Mon ikke vi snart ser Lassen på banen...
          Hvad sagde jeg

          Comment


            #95
            AaB rykker ned! Sygt og synd for deres fans. Men meget selvforskyldt

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
              AaB rykker ned! Sygt og synd for deres fans. Men meget selvforskyldt
              På ingen måde synd for deres fans. De fortjener kun ulykke!

              Comment


                #97
                Haha. KEP er mega Butthurt. SÅ sjovt at høre ham revse AABs ledelse.

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                  AaB rykker ned! Sygt og synd for deres fans. Men meget selvforskyldt
                  Så har vi i alt fald en direkte konkurrent mindre i næste sæson.

                  Comment


                    #99
                    Synes personligt at AaB har været meget selvhøjtidelige de senere år. Så jeg begræder i hvert fald ikke at de rykker ned

                    Comment


                      Er vi til grin i Herning? Kan ikke se kampen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                        Synes personligt at AaB har været meget selvhøjtidelige de senere år. Så jeg begræder i hvert fald ikke at de rykker ned
                        Enig. Traditionelt set havde jeg håbet på AaB, alene på grund af deres mange fans, men de selv samme fans, og deres evindelige tuderi, har gjort, at jeg er glad for, at de røg ned :)

                        Comment


                          Bliver en spændende topstrid i 1. division næste sæson...

                          AAB, Horsens, Sønderjyske, Helsingør og måske Esbjerg...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                            Bliver en spændende topstrid i 1. division næste sæson...

                            AAB, Horsens, Sønderjyske, Helsingør og måske Esbjerg...
                            Ikke givet at de bare rykker op igen …
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Fint med spilleminutter for Omar som gjorde fet godt og det var klasse hvordan han løb op Isaksen over hele banen og stoppede ham.
                              Og det var tydeligt hvor stor forskellen for strukturen og sikkerhed i vores sypul er om Tverskov spiller på midtbanen eller på forsvaret. Det bliver meget svært at erstatte ham men med Minteh-penge i pungen håber at BW finder den rette løsning.
                              Last edited by andlox; 03-06-2023, 16:04.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                                Synes personligt at AaB har været meget selvhøjtidelige de senere år. Så jeg begræder i hvert fald ikke at de rykker ned
                                Jeg er da bestemt også helt tilfreds med deres ulykke. Men nu findes der jo også mange almindelig AaB fans, som ikke har været så ulidelige, som nogle bestemt har.

                                Comment

                                Working...
                                X