Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt FCM-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
    Det gør de jo nok. Jeg ville dog gå ret langt fra at holde Tverskov på midtbanen.

    Sidste hjemmekamp imod FCM var vel klart vores ringeste i nedrykningsspillet og vi blev kørt lidt ud af banen. Det var der nok flere grunde til, men den største var i mine øjne, at Tverskov havde karantæne og vores midbane (med netop Manneh og Aron) sejlede uden ham. Han er blevet virkelig vigtig for os der. Det kan også gøre mig ret bekymret for næste sæson. At finde en erstatning for ham må stadig være prioritet 1.

    Jeg ville endda overveje en u19-forsvarer istedet i denne kamp. Samuel Juel?

    Men nok håbe mest på, at Skjelvik bliver klar og spiller en god kamp.
    Jeg er helt enig i at der skal meget til før Tverskov hives tilbage til cf, men det er jo åbenlyst en overvejelse Alm gør når han prøves i træningen. Sidst mod FCM var OB vel klart det mest boldbesiddende hold på banen hvor FCM efter Thomasbergs tiltrædelse degraderede sig selv til "RFC-light", men hvor OB jo kæmpede den sædvanlige kamp med få skabt chancer trods fint spil

    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #32
      Minteh ikke med fordi vi er tæt på salg:
      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-tae...ankuba-minteh/
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #33
        Defensive kvaler der kan trække Tverskov i midterforsvaret, samt ingen Minteh - puha, det bliver en svær kamp. Det lugter lidt af følgende:

        Hansen
        NM - Slots - Tverskov - Aske
        Manneh - Aron
        Charly - Frø - Breum
        Sabbi

        5 akademispillere i startopstillingen vil være imponerende og den offensiv pirre da ihvertfald lidt til klubfølelsen, men er det nok til en sejr?

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
          Defensive kvaler der kan trække Tverskov i midterforsvaret, samt ingen Minteh - puha, det bliver en svær kamp. Det lugter lidt af følgende:

          Hansen
          NM - Slots - Tverskov - Aske
          Manneh - Aron
          Charly - Frø - Breum
          Sabbi

          5 akademispillere i startopstillingen vil være imponerende og den offensiv pirre da ihvertfald lidt til klubfølelsen, men er det nok til en sejr?
          Kæft det ser svagt ud...
          siden 1887

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
            Defensive kvaler der kan trække Tverskov i midterforsvaret, samt ingen Minteh - puha, det bliver en svær kamp. Det lugter lidt af følgende:

            Hansen
            NM - Slots - Tverskov - Aske
            Manneh - Aron
            Charly - Frø - Breum
            Sabbi

            5 akademispillere i startopstillingen vil være imponerende og den offensiv pirre da ihvertfald lidt til klubfølelsen, men er det nok til en sejr?
            Jeg synes, det er en fed opstilling. I hvert fald offensivt. Jeg tror ikke, vi vinder, men det går også nok. Vi har jo helt ærligt heller ikke fortjent at spille europakvalifikation.

            Men bare det at der faktisk ér noget at spille om er fedt, og så synes jeg, Charly er virkelig spændende. Jeg håber, han bliver en større faktor i næste sæson.

            Comment


              #36
              Mads Frøkjær er optimist forud for kampen mod FC Midtjylland i Herning.

              Video: Frøkjær er optimist inden FC Midtjylland-kamp - OBstruktion

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                Jeg synes, det er en fed opstilling. I hvert fald offensivt. Jeg tror ikke, vi vinder, men det går også nok. Vi har jo helt ærligt heller ikke fortjent at spille europakvalifikation.

                Men bare det at der faktisk ér noget at spille om er fedt, og så synes jeg, Charly er virkelig spændende. Jeg håber, han bliver en større faktor i næste sæson.
                Alt at spille for mens FC Muh har alt at tabe .. kan man trykke dem lidt og gøre dem usikre kan alt ske ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                  Defensive kvaler der kan trække Tverskov i midterforsvaret, samt ingen Minteh - puha, det bliver en svær kamp. Det lugter lidt af følgende:

                  Hansen
                  NM - Slots - Tverskov - Aske
                  Manneh - Aron
                  Charly - Frø - Breum
                  Sabbi

                  5 akademispillere i startopstillingen vil være imponerende og den offensiv pirre da ihvertfald lidt til klubfølelsen, men er det nok til en sejr?
                  Dette er opstillingen i morgen ja. Men det viser også at vi er tvunget til at hente en midtforsvarer i løbet af de næste 4 uger som kan være med fra opstarten af.
                  Tverskov og Jørgen er væk og Ivan er ikke i nærheden af at træne med. Han er helt ude pt. Bjørn var med på stadion idag men er ikke klar pt. Det håber man selvfølgelig at han er inden opstarten. Men hvis man går benhårdt efter en god opstart kan man ikke tage chancen.

                  Der skal handles

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Dette er opstillingen i morgen ja. Men det viser også at vi er tvunget til at hente en midtforsvarer i løbet af de næste 4 uger som kan være med fra opstarten af.
                    Tverskov og Jørgen er væk og Ivan er ikke i nærheden af at træne med. Han er helt ude pt. Bjørn var med på stadion idag men er ikke klar pt. Det håber man selvfølgelig at han er inden opstarten. Men hvis man går benhårdt efter en god opstart kan man ikke tage chancen.

                    Der skal handles
                    Ved du hvad det er Ivancevic kæmper med? Han er ude lang tid nu.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Ved du hvad det er Ivancevic kæmper med? Han er ude lang tid nu.
                      Nej det er ikke noget jeg har gravet i. Så det ville være rent gætværk

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Dette er opstillingen i morgen ja. Men det viser også at vi er tvunget til at hente en midtforsvarer i løbet af de næste 4 uger som kan være med fra opstarten af.
                        Tverskov og Jørgen er væk og Ivan er ikke i nærheden af at træne med. Han er helt ude pt. Bjørn var med på stadion idag men er ikke klar pt. Det håber man selvfølgelig at han er inden opstarten. Men hvis man går benhårdt efter en god opstart kan man ikke tage chancen.

                        Der skal handles
                        Der skal afgjort hentes noget til defensiven ja. Det kringlede er at vi primært ser tynde ud bagtil fordi vi siger farvel til en venstre back og en 6er der begge har kunnet dække i midterforsvaret, og det er jo primært dem der skal erstattes. Om vi henter en regulær central forsvarsspiller tror jeg afhænger meget af status på Bjørn samt af hvor meget man tror på at Vestergaard kan gøre sig gældende.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                          Der skal afgjort hentes noget til defensiven ja. Det kringlede er at vi primært ser tynde ud bagtil fordi vi siger farvel til en venstre back og en 6er der begge har kunnet dække i midterforsvaret, og det er jo primært dem der skal erstattes. Om vi henter en regulær central forsvarsspiller tror jeg afhænger meget af status på Bjørn samt af hvor meget man tror på at Vestergaard kan gøre sig gældende.
                          Der er jo bare ikke noget meldt ud om Vestergaard endnu. Så er bare kommet i tvivl om man henter ham tilbage eller forlænger med ham og så lejer ham ud til Kolding igen hvis de rykker op i 1.Div. Men det tænker jeg at der kommer afklaring på snart

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Der er jo bare ikke noget meldt ud om Vestergaard endnu. Så er bare kommet i tvivl om man henter ham tilbage eller forlænger med ham og så lejer ham ud til Kolding igen hvis de rykker op i 1.Div. Men det tænker jeg at der kommer afklaring på snart
                            Det er rigtigt, jeg har også været usikker på ham - det var rimelig tidligt at man meldte ud omkring Luca, men der har været stille om Vestergaard. Skal han ikke retur og konkurrere skal der afgjort hentes en midterforsvare mere. Det bliver godt nok en spændende sommer!

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                              Det er rigtigt, jeg har også været usikker på ham - det var rimelig tidligt at man meldte ud omkring Luca, men der har været stille om Vestergaard. Skal han ikke retur og konkurrere skal der afgjort hentes en midterforsvare mere. Det bliver godt nok en spændende sommer!
                              Men den skadeshistorik BP og Ivan har ville jeg faktisk være mest tryg ved at vi hentede en her i Juni og tog Vestergaard tilbage. Så kan man altid finde ud af noget sidst i August. Der kan jo også ske et Slotsager salg lige pludselig… Eller skader der hober sig op…

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Men den skadeshistorik BP og Ivan har ville jeg faktisk være mest tryg ved at vi hentede en her i Juni og tog Vestergaard tilbage. Så kan man altid finde ud af noget sidst i August. Der kan jo også ske et Slotsager salg lige pludselig… Eller skader der hober sig op…
                                Det kan jeg sagtens følge, samtidig har BW også bare gjort det klart at der nok kommer til at være flere afgange end tilgange da truppen skal slankes og i det lys virker det nok lidt voldsomt med 5 CF’ere til 2 pladser. Men altså klart, har man kun 1-2 kampklare stoppere og ingen andre spillere i truppen der umiddelbart kan vikariere som Tverskov og Jørgen eksempelvis har gjort det, så er man naturligvis nødsaget til at handle.

                                Comment

                                Working...
                                X