Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt FCM-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Spændende om man tager Tverskov ned hvis både Bjørn,Ivan og Skjelvik er ude til lørdag
    Det er vel nærmest det eneste man kan gøre?

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Spændende om man tager Tverskov ned hvis både Bjørn,Ivan og Skjelvik er ude til lørdag
      Som de trænet i dag, så var det tverskov sammen med Slots, også Aron sammen med Mannah og så byttede Aron med Mustafic midtvejs. Charly på kanten i stedet for minteh. Men vi må se I morgen.

      Comment


        #18
        Kan der ikke også tænkes i at Jeppe er stærkere fysisk end slots og Jørgen iforhold til at møde brumado?

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af vovhunden Se indlæg
          Kan der ikke også tænkes i at Jeppe er stærkere fysisk end slots og Jørgen iforhold til at møde brumado?
          Brumado var da ekstrem dårlig i sidste kamp, hvor han smed ALLE bolde væk (selv kommentatorerne forstod ikke at han var på banen), men kan selvfølgelig vælge denne kamp til at "blomstre".
          Last edited by Online; 01-06-2023, 17:29.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af vovhunden Se indlæg
            Kan der ikke også tænkes i at Jeppe er stærkere fysisk end slots og Jørgen iforhold til at møde brumado?
            Tror ikke Brumado fylder alverden i Alm's taktiske overvejelser. I de kampe jeg har set ham er han langt fra den form han havde før sin skade.
            Jeg tror han er meget mere bekymret for fcm's omstillinger med en retvendt Isaksen. Overfor ham tror jeg helt klart han foretrækker Slotsager og Jørgen, der har noget fart. Så lad os håbe de begge når at blive klar.

            Comment


              #21
              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...tjylland-ob-12
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                #22
                Jeg lagde mærke til, at Bjørn hverken stod som skadet, i karantæne eller på holdet. Hvis han sidder på bænken må Skjelvik vurderes som bedre. Øh...

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

                  Jeg lagde mærke til, at Bjørn hverken stod som skadet, i karantæne eller på holdet. Hvis han sidder på bænken må Skjelvik vurderes som bedre. Øh...
                  Jeg synes ikke jeg så ham til træning i dag, så tænker han er skadet.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

                    Jeg lagde mærke til, at Bjørn hverken stod som skadet, i karantæne eller på holdet. Hvis han sidder på bænken må Skjelvik vurderes som bedre. Øh...
                    Bjørn har været skadet et par uger nu. Så han er ikke sorteret fra. Tror også at vi er nød til at have ham på 100% for at få noget ud af ham

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Bjørn har været skadet et par uger nu. Så han er ikke sorteret fra. Tror også at vi er nød til at have ham på 100% for at få noget ud af ham
                      Jeg tror faktisk Leif har en point i deres podcast.
                      De vil ikke sætte Bjørn og Ivan ind, pga de satser så meget på opstarten der starter om kun 3 uger. Så de vil ikke risikere skaderne bliver forværret, som den gjorde med Ivancevic i pokalfinalen.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                        Jeg tror faktisk Leif har en point i deres podcast.
                        De vil ikke sætte Bjørn og Ivan ind, pga de satser så meget på opstarten der starter om kun 3 uger. Så de vil ikke risikere skaderne bliver forværret, som den gjorde med Ivancevic i pokalfinalen.
                        Har ikke hørt Podcasten. Men det giver helt klart mening

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Spændende om man tager Tverskov ned hvis både Bjørn,Ivan og Skjelvik er ude til lørdag
                          Det gør de jo nok. Jeg ville dog gå ret langt fra at holde Tverskov på midtbanen.

                          Sidste hjemmekamp imod FCM var vel klart vores ringeste i nedrykningsspillet og vi blev kørt lidt ud af banen. Det var der nok flere grunde til, men den største var i mine øjne, at Tverskov havde karantæne og vores midbane (med netop Manneh og Aron) sejlede uden ham. Han er blevet virkelig vigtig for os der. Det kan også gøre mig ret bekymret for næste sæson. At finde en erstatning for ham må stadig være prioritet 1.

                          Jeg ville endda overveje en u19-forsvarer istedet i denne kamp. Samuel Juel?

                          Men nok håbe mest på, at Skjelvik bliver klar og spiller en god kamp.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

                            Jeg lagde mærke til, at Bjørn hverken stod som skadet, i karantæne eller på holdet. Hvis han sidder på bænken må Skjelvik vurderes som bedre. Øh...
                            Så du tager tipsbladet som det mest troværdig OB medie?

                            Det mener du ikke seriøst, vel?

                            Tipsbladet ser ikke OB kampe, ser ikke træninger, læser andre medie ja de copy/paster faktisk fra uge til uge.

                            Så du skal nok ikke lige stole på dem.
                            Læs artikler på Fyens.dk og undersøg twitter, de er 1000* bedre end tipsbladet.

                            Trust me!!!!

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Har ikke hørt Podcasten. Men det giver helt klart mening
                              Så har du heller ikke hørt den nye fra stemmer fra ådalen - for det lyder ikke som om der spares noget i det interview med Sabbi.

                              OB vil hvis vi kan vinde mod FCM, for chancen om at spille om Europa er bedre end tabe på lørdag.

                              Tænk en afsked til Tverskov - hvis ikke han kan finde en klub i udlandet så kan han spille Europa bold med klubben han holder af.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                                Så har du heller ikke hørt den nye fra stemmer fra ådalen - for det lyder ikke som om der spares noget i det interview med Sabbi.

                                OB vil hvis vi kan vinde mod FCM, for chancen om at spille om Europa er bedre end tabe på lørdag.

                                Tænk en afsked til Tverskov - hvis ikke han kan finde en klub i udlandet så kan han spille Europa bold med klubben han holder af.
                                Så tror jeg heller ikke du har set BWs tale om opstarten af flere omgange.
                                Preseason bliver prioteret højt for at få en god start.

                                Tverskov smutter - uanset hvad.

                                Comment

                                Working...
                                X