Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mohamed Buya Turay

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Jeg hader på ingen måde NT, tværtimod har jeg også
    forsvaret ham flere gange. Jeg er fint tilfreds med NT, og værdsætter i høj grad den kvarte milliard han efterhånden har smidt i kassen.
    Når OSE/OB melder ud at deres ambition er top 4 i de gode år, og top 6 i dårlige år. Så er det ud fra den udmelding jeg giver min vurdering.


    JH fik rigelig med tid til at opfylde den målsætning, den fejlede alle år, undtaget et. Der var ingen konsekvens fra ledelsen selvom enhver burde kunne se at JH ikke trak OB mod toppen, der var ej heller hævede budgetter, som kunne hjælpe målsætningen på vej.

    Jeg vil stadig købe mine sæsonkort selv om målsætningen hed 6-8, det ville også fint harmonere
    med størrelsen på vores budget, bonussen ville være at troværdigheden ville blive styrket.

    Det gav heller ikke mening at give Kent Nielsen 2 millioner i årsløn, og dermed gøre ham til 2-3 bedst betalte træner på daværende tidspunkt, og derefter hente Lasse Kryger ind som højre back, samt Jeppe Hansen i angrebet, hvis man virkelig mente at OB skulle være top 4-6. Du kan hive den dygtigste træner ind, men materialet han får at arbejde med skal også have en vis kvalitet, og som minimum skal der være en solid rygrad af klassespillere, som kan løfte truppen, og samtidig hjælpe med at de unge kan slå igennem, og der er råd til at de fejler.

    Er det ved at være to år siden kommunen gav efter for klynkeriet i medierne over vores dårlige træningsbaner?
    Hvor var top 6 ambitionerne fra OB ved den lejlighed, kunne man måske have bidraget lidt selv, og fået anlagt en bedre træningsbane, så vi ikke allerede igen står med elendige forhold?


    Der er i høj grad investeret i akademi og assistenter omkring både akademi og førsteholdet. Det glæder mig enormt, og jeg elsker når en af vores unge kommer i superligatruppen, og især når de får spilletid. Jeg mener så ikke det gavner de unge at ledelsen pålægger dem en lettere urealistisk målsætning. I flere år blev de unge sat i baggrunden, fordi Kløve, Lund og de andre lige skulle prøve at spille os i top 6, derefter lige skulle spille os 100% fri af nedrykningsfare. Kun i et tilfælde er målsætningen lykkedes.
    Der er stort set ingen unge markspillere som er lykkedes i OB siden Falk, det kan skyldes mange ting, jeg tror en tungtvejende grund er manglende investering i kvalitet i truppen.

    Der er intet at det du skriver som underbygger din påstand om, ledelsen (og det er vel i første NT) ikke reelt er interesseret i top 6. Det underbygger mere at den er en nærigrøv og endnu værre med dårlige evner til at ansætte dygtige folk til en fodboldklub. Da NT fattede det, fik han et rekrutteringsbureau til at finde BW og Alm. Ærgerligt at han var så lang tid om at forstå det.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
      Det er en helt anden løsning der kommer ifølge mine informationer. Især det med kommunen er interessant…..
      Er de blevet enige om renovering af stadion, for så giver det mening at vente, så entreprenør maskinerne ikke pløjer en ny Hybrid bane op.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

        Der er intet at det du skriver som underbygger din påstand om, ledelsen (og det er vel i første NT) ikke reelt er interesseret i top 6. Det underbygger mere at den er en nærigrøv og endnu værre med dårlige evner til at ansætte dygtige folk til en fodboldklub. Da NT fattede det, fik han et rekrutteringsbureau til at finde BW og Alm. Ærgerligt at han var så lang tid om at forstå det.
        Det siger sgu da sig selv at de er interesseret i at komme i top 6 , hvor læser du lige at der er en påstand om det?
        Jeg syntes ikke de investerer nok i truppen, til at de kan melde ud at de har en målsætning som hedder top 4 i de gode år, og top 6 i dårlige år. Og jeg har ikke en opfattelse af en ledelse som er helvedes utilfredse med at målsætningerne glipper i over 90 % af sæsonerne.Som du selv skriver så var man helvedes længe om at drage konsekvens af JH’s manglende evner, samt at kigge rekruterings evnerne efter.

        Om NT og ledelsen så ansætter Klopp eller Ancelotti , så bliver vi ikke en fast bestanddel at top 6 uden at der investeres i truppen. Det er jo forsøgt med KN ,og JM at hente et hot trænernavn.

        So far er der intet der tyder på at BW har fået et budget som er væsentlig øget, og lige nu er alt håb knyttet op på er salg af Minteh som kom til OB via insisteren fra hans agent.


        Da de præsenterede den nye strategi, ville det have været ganske gratis at komme med en målsætning
        som hed top 6 i 3 af de næste 5 sæsoner, fremfor at melde ud at den hedder top 6 hvert år. Det ville tage toppen af de unødige pres på en trup, som hvert år viser sig ikke god nok.


        Iøvrigt så syntes jeg lidt Tver antyder at han har savnet ambitioner fra klubben.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
          Det er en helt anden løsning der kommer ifølge mine informationer. Især det med kommunen er interessant…..
          Fortæl fortæl.
          Vildt gæt: OB køber stadion af kommunen og overtager samtidig forpligtelser til renovering og vedligeholdelse. Financierer det ved at sælge og udleje kontor og butikslokaler i det opkøbte stadionområde.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

            Er de blevet enige om renovering af stadion, for så giver det mening at vente, så entreprenør maskinerne ikke pløjer en ny Hybrid bane op.
            Nej. Ikke ifølge mine informationer. Jeg ved kun noget om banen.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

              Det siger sgu da sig selv at de er interesseret i at komme i top 6 , hvor læser du lige at der er en påstand om det?
              Jeg syntes ikke de investerer nok i truppen, til at de kan melde ud at de har en målsætning som hedder top 4 i de gode år, og top 6 i dårlige år. Og jeg har ikke en opfattelse af en ledelse som er helvedes utilfredse med at målsætningerne glipper i over 90 % af sæsonerne.Som du selv skriver så var man helvedes længe om at drage konsekvens af JH’s manglende evner, samt at kigge rekruterings evnerne efter.

              Om NT og ledelsen så ansætter Klopp eller Ancelotti , så bliver vi ikke en fast bestanddel at top 6 uden at der investeres i truppen. Det er jo forsøgt med KN ,og JM at hente et hot trænernavn.

              So far er der intet der tyder på at BW har fået et budget som er væsentlig øget, og lige nu er alt håb knyttet op på er salg af Minteh som kom til OB via insisteren fra hans agent.


              Da de præsenterede den nye strategi, ville det have været ganske gratis at komme med en målsætning
              som hed top 6 i 3 af de næste 5 sæsoner, fremfor at melde ud at den hedder top 6 hvert år. Det ville tage toppen af de unødige pres på en trup, som hvert år viser sig ikke god nok.


              Iøvrigt så syntes jeg lidt Tver antyder at han har savnet ambitioner fra klubben.
              Du har skrevet det her eller noget lignende om, at ledelsen bare vil undgå nedrykning og de bare siger top 6 for at sponsorerne ikke skal springe fra et utal af gange sidste par år. Det er det jeg reagerer på:
              “Okay. Ligner ikke ledelsen VIL have os i top 6.
              Men ja de påstår at de vil, når de skal sælge sponsorater og sæsonkort.​”

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                Fortæl fortæl.
                Vildt gæt: OB køber stadion af kommunen og overtager samtidig forpligtelser til renovering og vedligeholdelse. Financierer det ved at sælge og udleje kontor og butikslokaler i det opkøbte stadionområde.
                Desværre ikke helt. Kun banen og driften af den, ifølge mine informationer. Faktisk vildt at det ikke er meldt ud, da jeg har hørt det fra min kilde for 2 uger siden.
                EDIT: i øvrigt er den eksisterendebane ifølge min kilde fejlkonstrueret fra starten. Varmen i banen ligger for dybt, så den langt fra har den ønskede effekt på græstæppet
                Last edited by claudes1; 26-05-2023, 06:13.

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  Desværre ikke helt. Kun banen og driften af den, ifølge mine informationer. Faktisk vildt at det ikke er meldt ud, da jeg har hørt det fra min kilde for 2 uger siden.
                  EDIT: i øvrigt er den eksisterendebane ifølge min kilde fejlkonstrueret fra starten. Varmen i banen ligger for dybt, så den langt fra har den ønskede effekt på græstæppet
                  Hvad med at døbe tråden om til: "Mohamed Buya Turay og alt muligt andet".

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                    Hvad med at døbe tråden om til: "Mohamed Buya Turay og alt muligt andet".
                    Eller vi kalder vores nye topangriber bare "Hybrid Buya", så ville det også passe.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                      Du har skrevet det her eller noget lignende om, at ledelsen bare vil undgå nedrykning og de bare siger top 6 for at sponsorerne ikke skal springe fra et utal af gange sidste par år. Det er det jeg reagerer på:
                      “Okay. Ligner ikke ledelsen VIL have os i top 6.
                      Men ja de påstår at de vil, når de skal sælge sponsorater og sæsonkort.​”
                      Ja du er i din gode ret til at syntes at ledelsen her anstrengt sig til det yderste, i forhold til at få sammensat i trup som kan realisere målsætningen.
                      Jeg syntes så bare, at hvis man virkelig ville sætte handling bag ordene, så havde JH ikke fået otte år i klubben, og så havde vi ikke haft en heftigt snurrende svingdør med spillere ind og ud, som hverken har flyttet klubben, eller genereret en transfersum som kunne bidrage til bedre spillere. Der har endnu heller ikke været en eneste markspiller som er kommet fra akademiet og fået en gennembrud i ligaen, eller vist sig at kunne præstere så godt at det enten var fast spilletid, eller et stort salg.
                      Hvis ledelsen virkelig ville have opfyldt målsætningen, så havde BW ikke stået sidstedagen i transfervinduet og måttet ty til nødløsninger, eller hente Omar Jebali, Mucolli og Juwara.

                      Det koster penge at få hjulene igang, og gøre klubben til et sted hvor gode spillere tager hen som springbræt til en størrere liga.

                      Jeg tror ikke du finder mange spillere i OB, som syntes at top 6 presset fra ledelsen er skide fedt. Mon ikke der er en enkelt som har skævet over til Omar Jebali og tænkt . Hmmm top 6 bliver nok svært.

                      Bare for god ordens skyld, husk at selvom man kritiserer ledelsen så kan man sagtens være på stadion hver uge og støtte holdet ;-) .


                      Iøvrig velkommen til Mohamed Buya Turay​. Håber han bliver konge af ligaen

                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                        Desværre ikke helt. Kun banen og driften af den, ifølge mine informationer. Faktisk vildt at det ikke er meldt ud, da jeg har hørt det fra min kilde for 2 uger siden.
                        EDIT: i øvrigt er den eksisterendebane ifølge min kilde fejlkonstrueret fra starten. Varmen i banen ligger for dybt, så den langt fra har den ønskede effekt på græstæppet

                        Fedt, det er også det eneste rigtige. Det vil gøre at der fremover kan gøres noget ved problemerne hurtigere, da vi bliver fri for at kommunen forhaler tingene, afvente byråd osv. Det må betyde at lejekontrakten er blevet genforhandlet, og huslejen væsentlig nedsat.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg


                          Fedt, det er også det eneste rigtige. Det vil gøre at der fremover kan gøres noget ved problemerne hurtigere, da vi bliver fri for at kommunen forhaler tingene, afvente byråd osv. Det må betyde at lejekontrakten er blevet genforhandlet, og huslejen væsentlig nedsat.
                          Som en foreslog for et par indlæg siden, skal vi ikke holde denne side kun til MBT og eventuelt lave en ny om stadion og banens beskaffenhed til en ny..?

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                            Som en foreslog for et par indlæg siden, skal vi ikke holde denne side kun til MBT og eventuelt lave en ny om stadion og banens beskaffenhed til en ny..?
                            Well spoken

                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #74
                              Rigtig fin video om Buyas første dag i klubben: https://twitter.com/Odense_Boldklub/...021702146?s=20

                              Comment


                                #75
                                Fremstår yderst sympatisk!

                                Comment

                                Working...
                                X