Oprindeligt indsendt af Magge
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Mohamed Buya Turay
Collapse
X
-
- Likes 1
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægDet er en helt anden løsning der kommer ifølge mine informationer. Især det med kommunen er interessant…..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Der er intet at det du skriver som underbygger din påstand om, ledelsen (og det er vel i første NT) ikke reelt er interesseret i top 6. Det underbygger mere at den er en nærigrøv og endnu værre med dårlige evner til at ansætte dygtige folk til en fodboldklub. Da NT fattede det, fik han et rekrutteringsbureau til at finde BW og Alm. Ærgerligt at han var så lang tid om at forstå det.
Jeg syntes ikke de investerer nok i truppen, til at de kan melde ud at de har en målsætning som hedder top 4 i de gode år, og top 6 i dårlige år. Og jeg har ikke en opfattelse af en ledelse som er helvedes utilfredse med at målsætningerne glipper i over 90 % af sæsonerne.Som du selv skriver så var man helvedes længe om at drage konsekvens af JH’s manglende evner, samt at kigge rekruterings evnerne efter.
Om NT og ledelsen så ansætter Klopp eller Ancelotti , så bliver vi ikke en fast bestanddel at top 6 uden at der investeres i truppen. Det er jo forsøgt med KN ,og JM at hente et hot trænernavn.
So far er der intet der tyder på at BW har fået et budget som er væsentlig øget, og lige nu er alt håb knyttet op på er salg af Minteh som kom til OB via insisteren fra hans agent.
Da de præsenterede den nye strategi, ville det have været ganske gratis at komme med en målsætning
som hed top 6 i 3 af de næste 5 sæsoner, fremfor at melde ud at den hedder top 6 hvert år. Det ville tage toppen af de unødige pres på en trup, som hvert år viser sig ikke god nok.
Iøvrigt så syntes jeg lidt Tver antyder at han har savnet ambitioner fra klubben.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægDet er en helt anden løsning der kommer ifølge mine informationer. Især det med kommunen er interessant…..
Vildt gæt: OB køber stadion af kommunen og overtager samtidig forpligtelser til renovering og vedligeholdelse. Financierer det ved at sælge og udleje kontor og butikslokaler i det opkøbte stadionområde.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Det siger sgu da sig selv at de er interesseret i at komme i top 6 , hvor læser du lige at der er en påstand om det?
Jeg syntes ikke de investerer nok i truppen, til at de kan melde ud at de har en målsætning som hedder top 4 i de gode år, og top 6 i dårlige år. Og jeg har ikke en opfattelse af en ledelse som er helvedes utilfredse med at målsætningerne glipper i over 90 % af sæsonerne.Som du selv skriver så var man helvedes længe om at drage konsekvens af JH’s manglende evner, samt at kigge rekruterings evnerne efter.
Om NT og ledelsen så ansætter Klopp eller Ancelotti , så bliver vi ikke en fast bestanddel at top 6 uden at der investeres i truppen. Det er jo forsøgt med KN ,og JM at hente et hot trænernavn.
So far er der intet der tyder på at BW har fået et budget som er væsentlig øget, og lige nu er alt håb knyttet op på er salg af Minteh som kom til OB via insisteren fra hans agent.
Da de præsenterede den nye strategi, ville det have været ganske gratis at komme med en målsætning
som hed top 6 i 3 af de næste 5 sæsoner, fremfor at melde ud at den hedder top 6 hvert år. Det ville tage toppen af de unødige pres på en trup, som hvert år viser sig ikke god nok.
Iøvrigt så syntes jeg lidt Tver antyder at han har savnet ambitioner fra klubben.
“Okay. Ligner ikke ledelsen VIL have os i top 6.
Men ja de påstår at de vil, når de skal sælge sponsorater og sæsonkort.”
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Fortæl fortæl.
Vildt gæt: OB køber stadion af kommunen og overtager samtidig forpligtelser til renovering og vedligeholdelse. Financierer det ved at sælge og udleje kontor og butikslokaler i det opkøbte stadionområde.
EDIT: i øvrigt er den eksisterendebane ifølge min kilde fejlkonstrueret fra starten. Varmen i banen ligger for dybt, så den langt fra har den ønskede effekt på græstæppetLast edited by claudes1; 26-05-2023, 06:13.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægDesværre ikke helt. Kun banen og driften af den, ifølge mine informationer. Faktisk vildt at det ikke er meldt ud, da jeg har hørt det fra min kilde for 2 uger siden.
EDIT: i øvrigt er den eksisterendebane ifølge min kilde fejlkonstrueret fra starten. Varmen i banen ligger for dybt, så den langt fra har den ønskede effekt på græstæppet
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
Hvad med at døbe tråden om til: "Mohamed Buya Turay og alt muligt andet"."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Du har skrevet det her eller noget lignende om, at ledelsen bare vil undgå nedrykning og de bare siger top 6 for at sponsorerne ikke skal springe fra et utal af gange sidste par år. Det er det jeg reagerer på:
“Okay. Ligner ikke ledelsen VIL have os i top 6.
Men ja de påstår at de vil, når de skal sælge sponsorater og sæsonkort.”
Jeg syntes så bare, at hvis man virkelig ville sætte handling bag ordene, så havde JH ikke fået otte år i klubben, og så havde vi ikke haft en heftigt snurrende svingdør med spillere ind og ud, som hverken har flyttet klubben, eller genereret en transfersum som kunne bidrage til bedre spillere. Der har endnu heller ikke været en eneste markspiller som er kommet fra akademiet og fået en gennembrud i ligaen, eller vist sig at kunne præstere så godt at det enten var fast spilletid, eller et stort salg.
Hvis ledelsen virkelig ville have opfyldt målsætningen, så havde BW ikke stået sidstedagen i transfervinduet og måttet ty til nødløsninger, eller hente Omar Jebali, Mucolli og Juwara.
Det koster penge at få hjulene igang, og gøre klubben til et sted hvor gode spillere tager hen som springbræt til en størrere liga.
Jeg tror ikke du finder mange spillere i OB, som syntes at top 6 presset fra ledelsen er skide fedt. Mon ikke der er en enkelt som har skævet over til Omar Jebali og tænkt . Hmmm top 6 bliver nok svært.
Bare for god ordens skyld, husk at selvom man kritiserer ledelsen så kan man sagtens være på stadion hver uge og støtte holdet ;-) .
Iøvrig velkommen til Mohamed Buya Turay. Håber han bliver konge af ligaen
817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægDesværre ikke helt. Kun banen og driften af den, ifølge mine informationer. Faktisk vildt at det ikke er meldt ud, da jeg har hørt det fra min kilde for 2 uger siden.
EDIT: i øvrigt er den eksisterendebane ifølge min kilde fejlkonstrueret fra starten. Varmen i banen ligger for dybt, så den langt fra har den ønskede effekt på græstæppet
Fedt, det er også det eneste rigtige. Det vil gøre at der fremover kan gøres noget ved problemerne hurtigere, da vi bliver fri for at kommunen forhaler tingene, afvente byråd osv. Det må betyde at lejekontrakten er blevet genforhandlet, og huslejen væsentlig nedsat.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Fedt, det er også det eneste rigtige. Det vil gøre at der fremover kan gøres noget ved problemerne hurtigere, da vi bliver fri for at kommunen forhaler tingene, afvente byråd osv. Det må betyde at lejekontrakten er blevet genforhandlet, og huslejen væsentlig nedsat.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
Som en foreslog for et par indlæg siden, skal vi ikke holde denne side kun til MBT og eventuelt lave en ny om stadion og banens beskaffenhed til en ny..?
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Rigtig fin video om Buyas første dag i klubben: https://twitter.com/Odense_Boldklub/...021702146?s=20
- Likes 3
Comment
Comment