Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mohamed Buya Turay

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Kunne vi så ikke bare 'låne' et andet stadion til de første par hjemmekampe?
    Er der andre fynske stadions, der ville kunne leve op til kravene for at agere superligastadion/hvor langt væk ville man skulle? Nørreskoven?

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

      Kunne vi så ikke bare 'låne' et andet stadion til de første par hjemmekampe?
      Sagtens. Men så kan man jo ikke skyde skylden på DBU. I min verden ville det kun være 1 kamp hvis man starter på udebane i den første kamp.

      Som jeg også skrev. Jeg tror ikke på at dette er sandheden

      Prøv at se denne artikel om forløbet i Århus i 2022
      https://aarhus.lokalavisen.dk/sport/...ny-hybridbane/

      Her kunne det lade sig gøre inden for 30-45 dage. Men i Odense kan man ikke fordi man ikke har 2-3 måneder til det

      Sandheden ligger et andet sted er jeg sikker på

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Sagtens. Men så kan man jo ikke skyde skylden på DBU. I min verden ville det kun være 1 kamp hvis man starter på udebane i den første kamp.

        Som jeg også skrev. Jeg tror ikke på at dette er sandheden

        Prøv at se denne artikel om forløbet i Århus i 2022
        https://aarhus.lokalavisen.dk/sport/...ny-hybridbane/

        Her kunne det lade sig gøre inden for 30-45 dage. Men i Odense kan man ikke fordi man ikke har 2-3 måneder til det

        Sandheden ligger et andet sted er jeg sikker på
        jeg tror på at det er fordi der ikke er nok tid. Sæsonen starter d. 21-23 juli
        I øvrigt skriver Fyens også det er fordi der ikke er nok tid grundet EM i Tyskland - de plejer at have styr på det

        Comment


          #49
          Rigtig fint interview med BW om Turay og kabalen på 9'eren: https://obstemmer.dk/wesstrom-om-ny-...om-vi-mangler/

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

            jeg tror på at det er fordi der ikke er nok tid. Sæsonen starter d. 21-23 juli
            I øvrigt skriver Fyens også det er fordi der ikke er nok tid grundet EM i Tyskland - de plejer at have styr på det
            Der er altså 2 måneder til…. I Århus gjorde man det på lidt over en måned. Du kan godt huske hvad fandens oldemor dødede af ikke?

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Der er altså 2 måneder til…. I Århus gjorde man det på lidt over en måned. Du kan godt huske hvad fandens oldemor dødede af ikke?
              Jojo - du har sikkert ret, men mener sagtens det kan være en grund.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                Jojo - du har sikkert ret, men mener sagtens det kan være en grund.
                Der har helt sikkert været forhindringer. Men jeg føler mig nu stadig sikker i min sag

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Den officielle melding er at det ikke kan nåes inden SL starter op igen og man ikke har opnået tilladelse hos DBU til at starte med nogle udekampen

                  Om det er den rigtige forklaring ved jeg ikke
                  Lyder lidt underligt at FCM får lov til at starte med nogle udekampe fordi der er Heste-rally på deres bane, mens OB ikke får lov grundet anlæggelse af ny bane

                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Nu er det langtfra alt jeg ved og hører. Så det kan bare være det er noget de går stille med dørene med. Men så vidt jeg ved så er pengene ikke fundet ved kommunen endnu.
                    Så kræver det at OB/Thorborg punger ud selv. Og det har de bare ikke kotume med at gøre på Odense Stadion som de 100% ser som en kommunal opgave
                    Nu er jeg jo ikke Odenseaner, så udefra så ligner det at det er en evig lure-passen når OB og kommunen skal finde løsninger. Gør det sig også gældende i erhvervslivet, er kommunen også mere modpart, end medpart der når der skal forhandles/udvikles eller udstedes tilladelser?

                    Er der en eller anden form for gensidigt anstrengt forhold imellem OSE/OB og kommunen?
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      Lyder lidt underligt at FCM får lov til at starte med nogle udekampe fordi der er Heste-rally på deres bane, mens OB ikke får lov grundet anlæggelse af ny bane
                      Lige præcis. Det stinker langt væk det her af dårlige undskyldninger

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                        Rigtig fint interview med BW om Turay og kabalen på 9'eren: https://obstemmer.dk/wesstrom-om-ny-...om-vi-mangler/
                        Ja. Det lyder rigtig godt. Var først lidt delt i hensigt af den transfer men BW lyder virkelig overbevisende.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                          Rigtig fint interview med BW om Turay og kabalen på 9'eren: https://obstemmer.dk/wesstrom-om-ny-...om-vi-mangler/
                          Jeg giver gerne køb på dette interview, for jeg synes, som altid med BW, at han virker og fremstår ærlig og oprigtig.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Der kommer ikke hybrid bane til sommer desværre. Det er jeg 99% sikker på
                            Det gør der ikke. Men det gør der efter næste sæson. De få maskiner i verden der kan lave dem er der ekstremt meget rift om. Så der er sindsyg lang leveringstid.

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Lige præcis. Det stinker langt væk det her af dårlige undskyldninger
                              Jo mere jeg tænker på det, jo mere har du ret.
                              Føler bare OB var færdige med dårlige undskyldninger…

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Nu er det langtfra alt jeg ved og hører. Så det kan bare være det er noget de går stille med dørene med. Men så vidt jeg ved så er pengene ikke fundet ved kommunen endnu.
                                Så kræver det at OB/Thorborg punger ud selv. Og det har de bare ikke kotume med at gøre på Odense Stadion som de 100% ser som en kommunal opgave
                                Det er en helt anden løsning der kommer ifølge mine informationer. Især det med kommunen er interessant…..

                                Comment

                                Working...
                                X