Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mohamed Buya Turay

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Nu er det langtfra alt jeg ved og hører. Så det kan bare være det er noget de går stille med dørene med. Men så vidt jeg ved så er pengene ikke fundet ved kommunen endnu.
    Så kræver det at OB/Thorborg punger ud selv. Og det har de bare ikke kotume med at gøre på Odense Stadion som de 100% ser som en kommunal opgave
    Men hvorfor så love noget til stor ståhej tidligere på året? Det er da en mindre absurd manøvre, hvis det enten ikke er afklaret med kommunen eller NT ikke har tænkt sig at sørge for at det sker uanset.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

      Jeg er enig med dig i det med at de ser store dele af Odense Stadion som en kommunal opgave, men OB ejer trods alt noget af det og kan ikke lige huske hvordan det er med græstæppet?

      Det syntes jeg kan huske at OB faktisk ejer, men det kan være at jeg tager fejl.
      Odense Kommune ejer selve banen og tre tribuner på Stadion og har ansvaret for at vedligeholde disse.

      https://fyens.dk/ob/en-loesning-for-...er-aaret-efter
      Last edited by Online; 25-05-2023, 12:14.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

        Jeg er enig med dig i det med at de ser store dele af Odense Stadion som en kommunal opgave, men OB ejer trods alt noget af det og kan ikke lige huske hvordan det er med græstæppet?

        Det syntes jeg kan huske at OB faktisk ejer, men det kan være at jeg tager fejl.
        Tror jeg du gør. Da man lagde nyt græs for et par år siden var det kommunen der betalte

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

          Men hvorfor så love noget til stor ståhej tidligere på året? Det er da en mindre absurd manøvre, hvis det enten ikke er afklaret med kommunen eller NT ikke har tænkt sig at sørge for at det sker uanset.
          Tja. Vi må se

          poster lige denne

          https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...-naeste-saeson

          Comment


            #35
            Der er jo også en tidsfaktor i det. Man anlægger jo ikke lige sådan en bane på 5 min

            Så man skal jo næsten igang på mandag kl 07.00

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Det bekræfter vel bare, at det blev lagt stort op og uden forbehold. Men det er klart, der er en tidsfaktor i det. Men indtil sidste hjemmekamp er spillet er det vel ikke en faktor, det er værd at drage konklusioner fra.
              Jeg siger ikke, at du ikke har ret - det har jeg ingen forudsætninger for. Jeg siger bare, at hvis du har ret, så forstår jeg ikke hvad det der stunt tidligere på sæsonen skulle gøre godt for udover at svække Thorborgs troværdighed overfor fans og spillere.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Tror jeg du gør. Da man lagde nyt græs for et par år siden var det kommunen der betalte
                Ja det kan jeg se.

                Men så er det fandme dumt at melde det ud, hvis man ikke er sikker.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  Det er simpelthen for søgt det der snak, som du kommer med igen og igen. Det giver ingen mening at smide så mange penge efter BW og dyre assistenttrænere og arbejde på en hybridbane, hvis det i bund og grund blot handler om at blive i ligaen. Det har OB jo bevist at de kan med JH og MH-typer ved roret. Det virker som om du hader NT og det er så måden du kan bashe ham - det er trættende at læse, når der ikke er noget som helst belæg.
                  Jeg hader på ingen måde NT, tværtimod har jeg også
                  forsvaret ham flere gange. Jeg er fint tilfreds med NT, og værdsætter i høj grad den kvarte milliard han efterhånden har smidt i kassen.
                  Når OSE/OB melder ud at deres ambition er top 4 i de gode år, og top 6 i dårlige år. Så er det ud fra den udmelding jeg giver min vurdering.


                  JH fik rigelig med tid til at opfylde den målsætning, den fejlede alle år, undtaget et. Der var ingen konsekvens fra ledelsen selvom enhver burde kunne se at JH ikke trak OB mod toppen, der var ej heller hævede budgetter, som kunne hjælpe målsætningen på vej.

                  Jeg vil stadig købe mine sæsonkort selv om målsætningen hed 6-8, det ville også fint harmonere
                  med størrelsen på vores budget, bonussen ville være at troværdigheden ville blive styrket.

                  Det gav heller ikke mening at give Kent Nielsen 2 millioner i årsløn, og dermed gøre ham til 2-3 bedst betalte træner på daværende tidspunkt, og derefter hente Lasse Kryger ind som højre back, samt Jeppe Hansen i angrebet, hvis man virkelig mente at OB skulle være top 4-6. Du kan hive den dygtigste træner ind, men materialet han får at arbejde med skal også have en vis kvalitet, og som minimum skal der være en solid rygrad af klassespillere, som kan løfte truppen, og samtidig hjælpe med at de unge kan slå igennem, og der er råd til at de fejler.

                  Er det ved at være to år siden kommunen gav efter for klynkeriet i medierne over vores dårlige træningsbaner?
                  Hvor var top 6 ambitionerne fra OB ved den lejlighed, kunne man måske have bidraget lidt selv, og fået anlagt en bedre træningsbane, så vi ikke allerede igen står med elendige forhold?


                  Der er i høj grad investeret i akademi og assistenter omkring både akademi og førsteholdet. Det glæder mig enormt, og jeg elsker når en af vores unge kommer i superligatruppen, og især når de får spilletid. Jeg mener så ikke det gavner de unge at ledelsen pålægger dem en lettere urealistisk målsætning. I flere år blev de unge sat i baggrunden, fordi Kløve, Lund og de andre lige skulle prøve at spille os i top 6, derefter lige skulle spille os 100% fri af nedrykningsfare. Kun i et tilfælde er målsætningen lykkedes.
                  Der er stort set ingen unge markspillere som er lykkedes i OB siden Falk, det kan skyldes mange ting, jeg tror en tungtvejende grund er manglende investering i kvalitet i truppen.


                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #39
                    Ingen hybridbane før tidligst 2024

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Ingen hybridbane før tidligst 2024
                      Det kunne desværre godt være det der så kommer til at koste os endnu en top seks placering i næste sæson..

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Ingen hybridbane før tidligst 2024
                        Ved du hvorfor ikke? Kender du baggrunden?
                        Det er uforståeligt for mig. Ledelsen udmelder ambitiøse målsætninger om mindst at være med i Top 6 i fremtiden, der forventes store transferindtægter (Minteh) men vi kan ikke en gang steppe op i hensigt af baneforhold.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          Ved du hvorfor ikke? Kender du baggrunden?
                          Det er uforståeligt for mig. Ledelsen udmelder ambitiøse målsætninger om mindst at være med i Top 6 i fremtiden, der forventes store transferindtægter (Minteh) men vi kan ikke en gang steppe op i hensigt af baneforhold.
                          OK kan tilsyneladende ikke nå at få det gjort, samtidig med at OB har fået afslag på at spille de første kampe på udebane, samt at kvindeEM ikke bliver afviklet i bl.a. Odense.

                          https://fyens.dk/ob/droemmen-brast-f...AewM3GYU6F6wqY

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #43
                            Den officielle melding er at det ikke kan nåes inden SL starter op igen og man ikke har opnået tilladelse hos DBU til at starte med nogle udekampen

                            Om det er den rigtige forklaring ved jeg ikke

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Den officielle melding er at det ikke kan nåes inden SL starter op igen og man ikke har opnået tilladelse hos DBU til at starte med nogle udekampen

                              Om det er den rigtige forklaring ved jeg ikke
                              Kunne vi så ikke bare 'låne' et andet stadion til de første par hjemmekampe?

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                OK kan tilsyneladende ikke nå at få det gjort, samtidig med at OB har fået afslag på at spille de første kampe på udebane, samt at kvindeEM ikke bliver afviklet i bl.a. Odense.

                                https://fyens.dk/ob/droemmen-brast-f...AewM3GYU6F6wqY
                                Bittert - og vildt, hvis DBU/divisionsforeningen rent faktisk er så ufleksible. Det er også deres produkt, det går ud over, når Odense Stadion er en pløjemark sidst p åefteråret og det meste af forårssæsonen.

                                Comment

                                Working...
                                X