Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mohamed Buya Turay

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Med BW, Alm og Adrian som formentligt kender ham relativt godt forventer jeg som minimum at han passer godt ind i spillestilen hvilket i så fald allerede vil give et lille plus i forhold til Kadrii og Sabbi imo.
    Så er det bare spændende om niveauet så også er til at rykke os. Uanset hvad lugter det imo ikke af flere tilgange til 9eren da vi med Kadrii, Luca og Turay bør være dække ind i front selv efter et Sabbi salg. Hansborg bliver vel også klar på et tidspunkt og Charly kan også spilles i front.
    Last edited by stonebear; 24-05-2023, 21:28.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

      Luca som første valg virker ret farligt, selvom han er topscorer i 1. Div.

      Det er vel ikke et top 6 valg med Luca, som alle jo VIL have?

      Hvem er alle dem som VIL have OB i top 6?
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg


        Hvem er alle dem som VIL have OB i top 6?
        Klubben? Fans? Rimelig nemt spørgsmål

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

          Klubben? Fans? Rimelig nemt spørgsmål
          Spillerne....

          Øøøhhh nej... jeg føler mig bedre i et nedrykningsspil !

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg


            Hvem er alle dem som VIL have OB i top 6?
            Vil vi ikke alle det????????

            Eller hvad?

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

              Klubben? Fans? Rimelig nemt spørgsmål
              Okay. Ligner ikke ledelsen VIL have os i top 6.
              Men ja de påstår at de vil, når de skal sælge sponsorater og sæsonkort.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                Med BW, Alm og Adrian som formentligt kender ham relativt godt forventer jeg som minimum at han passer godt ind i spillestilen hvilket i så fald allerede vil give et lille plus i forhold til Kadrii og Sabbi imo.
                Så er det bare spændende om niveauet så også er til at rykke os. Uanset hvad lugter det imo ikke af flere tilgange til 9eren da vi med Kadrii, Luca og Turay bør være dække ind i front selv efter et Sabbi salg. Hansborg bliver vel også klar på et tidspunkt og Charly kan også spilles i front.
                Enig mht. 9’eren og ja vores svenske trio må kende ham godt. Håber vi hurtigt får styr på hvem der skal afløse Tverskov på 6’eren, samt noget mere kvalitet til forsvarskæden når nu Bjørn og Ivansevic døjer med så mange skader.
                Tænker også vi kigger på både 8’ere og 10’ere nu hvor Nathan er ude og både Sabbi, Minteh og Frø pludselig kan skydes afsted, hvis der kommer lukrative bud på dem.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Okay. Ligner ikke ledelsen VIL have os i top 6.
                  Men ja de påstår at de vil, når de skal sælge sponsorater og sæsonkort.
                  Det er simpelthen for søgt det der snak, som du kommer med igen og igen. Det giver ingen mening at smide så mange penge efter BW og dyre assistenttrænere og arbejde på en hybridbane, hvis det i bund og grund blot handler om at blive i ligaen. Det har OB jo bevist at de kan med JH og MH-typer ved roret. Det virker som om du hader NT og det er så måden du kan bashe ham - det er trættende at læse, når der ikke er noget som helst belæg.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                    Det er simpelthen for søgt det der snak, som du kommer med igen og igen. Det giver ingen mening at smide så mange penge efter BW og dyre assistenttrænere og arbejde på en hybridbane, hvis det i bund og grund blot handler om at blive i ligaen. Det har OB jo bevist at de kan med JH og MH-typer ved roret. Det virker som om du hader NT og det er så måden du kan bashe ham - det er trættende at læse, når der ikke er noget som helst belæg.
                    Hvor et det rigtigt, og meget godt skrevet.
                    Det er simpelthen et skidt indlæg af ‘Claudes1’

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                      Det er simpelthen for søgt det der snak, som du kommer med igen og igen. Det giver ingen mening at smide så mange penge efter BW og dyre assistenttrænere og arbejde på en hybridbane, hvis det i bund og grund blot handler om at blive i ligaen. Det har OB jo bevist at de kan med JH og MH-typer ved roret. Det virker som om du hader NT og det er så måden du kan bashe ham - det er trættende at læse, når der ikke er noget som helst belæg.
                      Der kommer ikke hybrid bane til sommer desværre. Det er jeg 99% sikker på

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Der kommer ikke hybrid bane til sommer desværre. Det er jeg 99% sikker på
                        Jeg er også efterhånden tvivlende, men så hørte jeg Stfitens podcast med Leif Rasmussen i går - han troede stadig at NT står ved sit løfte til spillertruppen at at der kommer hybridbane på stadion i sommerpausen - nu er jeg endnu mere i tvivl både du og Leif plejer at vide hvad der sker

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
                          Jeg er også efterhånden tvivlende, men så hørte jeg Stfitens podcast med Leif Rasmussen i går - han troede stadig at NT står ved sit løfte til spillertruppen at at der kommer hybridbane på stadion i sommerpausen - nu er jeg endnu mere i tvivl både du og Leif plejer at vide hvad der sker
                          Uanset om det er ja, nej eller måske. Så bør OB eller allerhelst NTi egen høje person komme med en udtalelse. Flere journalister og fans har det jo oppe og vende nu her, så vi fremgår igen som den her lukkede bog, vi ellers forsøger at afvige fra at være.
                          Få nu sat nogen ord på det, uanset om det er lort eller lagkage.

                          Comment


                            #28
                            Buya Turays ligner for mig at se en spændende signing.

                            2019 er selvfølgelig noget tid siden, men hvis man ser på de 15 mål, som han scorede i Allsvenskan i den sæson, så ligner han en rigtig "fox-in-the-box" type, der er god til at positionere sig de rigtige steder og få skrabet bolden i nettet. Med en lang opstart sammen med holdet, så kan han forhåbentlig finde de rette steder i feltet, og hans medspillerne lære at sende bolden derhen.​

                            https://youtu.be/LdpX8teuQXM

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
                              Jeg er også efterhånden tvivlende, men så hørte jeg Stfitens podcast med Leif Rasmussen i går - han troede stadig at NT står ved sit løfte til spillertruppen at at der kommer hybridbane på stadion i sommerpausen - nu er jeg endnu mere i tvivl både du og Leif plejer at vide hvad der sker
                              Nu er det langtfra alt jeg ved og hører. Så det kan bare være det er noget de går stille med dørene med. Men så vidt jeg ved så er pengene ikke fundet ved kommunen endnu.
                              Så kræver det at OB/Thorborg punger ud selv. Og det har de bare ikke kotume med at gøre på Odense Stadion som de 100% ser som en kommunal opgave

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Nu er det langtfra alt jeg ved og hører. Så det kan bare være det er noget de går stille med dørene med. Men så vidt jeg ved så er pengene ikke fundet ved kommunen endnu.
                                Så kræver det at OB/Thorborg punger ud selv. Og det har de bare ikke kotume med at gøre på Odense Stadion som de 100% ser som en kommunal opgave
                                Jeg er enig med dig i det med at de ser store dele af Odense Stadion som en kommunal opgave, men OB ejer trods alt noget af det og kan ikke lige huske hvordan det er med græstæppet?

                                Det syntes jeg kan huske at OB faktisk ejer, men det kan være at jeg tager fejl.

                                Comment

                                Working...
                                X